Countryfest Cowboy

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
__Elizabeth

Berichten: 2889
Geregistreerd: 04-10-07
Woonplaats: Nackawic, New Brunswick, Canada, World

Countryfest Cowboy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-13 23:05

Ok een echte Cowboy is het niet :=

Het eerste stuk van het verhaal kan ik alleen flarden van herinderen, sorry als het onduidelijk is.

In Juni ben ik samen met een vriendin (A) naar Countryfest geweest. En regende heel erg hard maar wij hadden een geweldige dag. Na een aantal uren en behoorlijk wat gedronken te hebben gingen wij maar een eens rondje over het terrein lopen op zoek naar wat leuks :Y)

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik van dit gedeelte niet heel veel meer van weet. A had een leuke jongen (D) gezien waar ze geheel perongelijk tegen op liep :') Na een paar minuten daar gestaan te hebben terwijl hun aan het soort van praten waren kwam ik op het idee dat hij wel eens ergens vrienden moest hebben. Toen we ze gevonden hadden bleek dat het allemaal army guys waren. Geweldig, iets waar A en ik een hekel aan hebben. Hier staan ze voornamelijk bekend om alleen een leuke avond te willen hebben en als dat niet zo is vertrekken ze binnen een paar weken omdat ze daar alleen voor training zitten. Achja wij waren drunken en we wisten niet helemaal meer wat we deden zeg maar :=

Uiteindelijk zijn we met zijn allen naar een andere bar gegaan. Ik ben A uiteindelijk kwijt geraakt en ik was alleen met J en 2 van zijn vrienden waarvan ik de namen niet meer weet. Om 2 uur sluit hier alles dus gingen wij met zijn drieen naar buiten om nog wat te eten te halen en de rest van zijn vrienden op te zoeken. Toen ben ik op een of andere manier in een taxi met 6 jongen beland. Juist, dat was niet helemaal de bedoeling :Y) Maar dronken als ik was ging ik gezellig mee :D

Ken je dat gevoel dat je wakker word en dat je je vaag herinderd wat er is gebeurd maar dat je je niet om durft te keren om uit te vinden waar je naast ligt? :oo

Het duurde even voordat ik drufde om te draaien... maar man <<)
En toen kwam de vraag van hem of ik uberhaupt wist waar ik was, want ja ik was wel 30 min van de stad vandaan :')

Al met al ben ik uiteindelijk thuis gebracht door hem en zijn vrienden en ben ik zo stom geweest om zijn nummer niet te vragen ;(

Gelukkig voor mij had A het nummer van D. Zij heeft dus hem een bericht gestuurd met mijn nummer en of hij die door kon geven aan J.

De weken daarna was hij is het weekend bij mij of ik bij hem. Ik hield wel nog altijd in gedachten "just for fun" Ik wist ook dat hij begin September terug naar huis zou gaan wat dus 1200km hier vandaan is. Hij vertelde me in de laatste paar weken dat hij het jammer vond dat hij niet dichter bij woonde want volgens hem zou het dan heel anders lopen.

Ik ben er nooit echt op in gegaan, en ik heb hem ook niet verteld hoe ik me voelde.
Wel heb ik hem eens gezegt dat het beter is dat hij nu weg gaat anders word het voor mij niet makkelijker.

De nacht voor dat hij zou vertrekken was ik nog daar. Maar toen zijn kamer gecontroleerd zou worden heb ik hem een knuffel gegeven en ben ik naar mijn auto gelopen. Halverwege zij hij dat hij misschien terug zou komen het volgende jaar. I hope you will..

Ik wist dat hij zou gaan en ik vertel mezelf vooral dat het voor hem niet veel betekende. Maar nu weken later krijg ik hem maar niet uit mijn hoofd..

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen ;(

Anoniem

Re: Countryfest Cowboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:11

Wat dacht je van een potje janken, jezelf bij elkaar grabbelen en weer doorgaan? En bij volgende gelegenheden jezelf niet meer als dronken sloerie in de markt gooien?

Mondy

Berichten: 11821
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:22

Wow pardon :( ik tem iig want wat een achterlijke reactie. Ik snap je idee wel maar dat kan ook op een normale reactie.

Ts ook ik vind het een behoorlijk domme zet van je en hoop dat je voortaan beter op zult letten.
Ik denk dat de kans groot is dat je er niks meer van zult horen of dat je het : in elk stadje een ander schatje bent.
Enfin bedenk voor jezelf wat je wilt, wil je meer van m dan proberen contact te houden via fb oid. En anders toch proberen hem uit je hoofd tr zetten :(:)
Waar kwamen die army guys vandaan eigenlijk ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:29

Wacht ff, ZIJ gooit op een paardenforum dat ze dronken bij een vreemde kerel in bed belandt... Is daar een andere term voor? :')

Mondy

Berichten: 11821
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Countryfest Cowboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:33

Ja onverantwoord, niet slim naïef en ga zo maar door ?
Of wat dacht je van haar eigen zaak ?

Of het slim is is twee en een waarschuwing kan nooit kwaad, maar dronken sloerie gaat imo te ver.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:35

De waarheid is hard. Dat blijkt maar weer. Dat ze dronken was schrijft ze zelf, en iemand die met de eerste de beste het bed in duikt noemen we een sloerie in dit land. Sorry, heb het woord ook niet uitgevonden. Staat gewoon in het woordenboek.

Ze had dit 'avontuur' ook voor zich kunnen houden, of het iets beschaafder kunnen brengen...

Fijne avond verder :wave:

Zirkonia

Berichten: 3632
Geregistreerd: 03-07-06

Re: Countryfest Cowboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:45

_O- Els toch! Wat een verhaal.

Hoop voor je dat hij volgend jaar weer terug komt :(:) .

__Elizabeth

Berichten: 2889
Geregistreerd: 04-10-07
Woonplaats: Nackawic, New Brunswick, Canada, World

Re: Countryfest Cowboy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-13 23:52

Wauw.

Dat is eigenlijk het enigste wat ik uit kan brengen. FYI die nacht is er niets gebeurd omdat we beide dronken in slaap zijn gevallen.

Rennie89
Berichten: 37245
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Countryfest Cowboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 00:15

Sonja alsof dronken zijn en one night stands tegenwoordig nog taboe zijn zeg :+ komop. We leven in 2013 :)
TS ik begrijp hoe je je voelt, je kan uiteraard proberen zoveel mogelijk te skypen ofzo, maar dat zal niet voldoende izjn uiteraard.. klote...

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:22

dubbelpost
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 25-11-13 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:22

Sonja schreef:
Wacht ff, ZIJ gooit op een paardenforum dat ze dronken bij een vreemde kerel in bed belandt... Is daar een andere term voor? :')


Ga lekker iemand anders vervelen met je normen en waarden.

Ts, wie weet kom je hem ooit nog tegen. Geniet van de mooie herinnering.

yaylavb
Berichten: 676
Geregistreerd: 13-02-12
Woonplaats: vlijmen

Re: Countryfest Cowboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:40

Nouja zeg wat een reactie.
Girls just wanne have fun ?

Maar rot voor je dat hij weg is maar ik zou zeggen denk aan het leuke gedeelte en meer kan je niet doen als hij toch niet terug komt.
Succes meid .

Depende

Berichten: 3513
Geregistreerd: 19-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:53

Aaaaah dat was niet het einde waar ik op hoopte, maar wie weet wat de toekomst brengt.

Sonja, heb jij nooit iets stoms gedaan in je leven, kom op zeg. Sloerie mag dan wel in het woordenboek staan het is nog steeds niet aardig om iemand zo te noemen.

Boemklatsch

Berichten: 1201
Geregistreerd: 11-01-11
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 23:51

Sonja schreef:
Wat dacht je van een potje janken, jezelf bij elkaar grabbelen en weer doorgaan? En bij volgende gelegenheden jezelf niet meer als dronken sloerie in de markt gooien?


Wat een walgelijke, kortzichtige en vooral nare reactie. Bah. :\

TS, heb je nu nog veel contact?

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 00:05

Sonja schreef:
De waarheid is hard. Dat blijkt maar weer. Dat ze dronken was schrijft ze zelf, en iemand die met de eerste de beste het bed in duikt noemen we een sloerie in dit land. Sorry, heb het woord ook niet uitgevonden. Staat gewoon in het woordenboek.

Ze had dit 'avontuur' ook voor zich kunnen houden, of het iets beschaafder kunnen brengen...

Fijne avond verder :wave:


Ik hoop dat je met 'we' toch hopelijk voor jezelf spreekt en niet voor iedereen die hier in Nederland woont. Een sloerie is in mijn ogen die 24 uur per dag met de benen open ligt en iedereen er 1 voor 1 op mag springen ;)

Ik snap goed dat hij nog in je hoofd zit TS, maar kom op! Zo ontzettend veel vissen in de zee :D Het klinkt heel moeilijk maar zet je eroverheen en zoek een andere leuke jongen. Er zullen in Canada knappe mannen rond lopen toch <<) ?

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15443
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Re: Countryfest Cowboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:27

Moderatoropmerking:
Via deze weg wil ik vragen om weer ontopic te gaan. Over de term 'sloerie' is volgens mij voldoende gesproken ;)