Een jaar met Melody.. Lachen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
melody7

Berichten: 13685
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Een jaar met Melody.. Lachen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-13 14:20

En toen was er al weer een jaar (bijna) voorbij! Ondertussen verzorg ik Melody al 6 jaar, wat gaat de tijd toch snel! Onze band word alleen maar sterker en alles is lang leven de lol (daarom ook 'lachen' Ik heb een beetje teveel aan prethoofdfoto's van ons allebei :') ), we brengen heel veel tijd in de bossen door en ik hoop dat we dat nog lang volhouden :D
Dit jaar begon en eindigt voor mij ernaast, eind 2012 heb ik een spier in mijn nek gescheurd waardoor ik in Januari en begin Februari niet reed, en nu heb ik de ziekte van Lyme waardoor mijn gewrichten ontstoken zijn en sta ik er weer naast :') Maar toch blijven we van elkaar genieten, dan maar op een andere manier dan rijden :D

We beginnen dus in januari, omdat ik toen niet kon rijden was mijn plan geworden om vrijheidsdressuur te gaan doen, maar verder dan rondjes door de wei lopen zijn we nooit gekomen _O-
Afbeelding


Dit was ergens Februari/Maart toen begon ik weer met rustige rondjes buiten rijden..
Afbeelding


Ook deden wij regelmatig een rondje door het dorp, om ze thuis even te laten schrikken met een paard voor het raam :+ Dit is al weer ergens in mei geloof ik.
http://i40.tinypic.com/14iof3m.jpg


Zonder zadel, ook leuk :D
Afbeelding


En toen ging mijn moeder een keer mee foto's maken.. Mijn moeder vind paarden, en dan met name Melody erg eng dus ik kan het dan nooit laten om even iets te doen wat ze niet leuk vind :Y) Melody is het trouwens wel gewend, we rijden vaak uren alleen in het bos dan hangen de teugels ook vaak gewoon los :P
Afbeelding


Mijn vriendinnetje <3
Afbeelding


Dit is gewoon precies zoals wij zijn, allebei een prethoofd en Mel met een pluk gras _O-
Afbeelding


En we vonden uit dat Melody wél goed samen gaat met alleen merrie's! zodra er een ruin bij loop flipt ze echt compleet, maar gewoon met merrie's ging super goed, dus zo hebben we ook wat tochtjes samen gedaan :D
Afbeelding



En we gingen nieuwe dingen proberen, waar een nieuwe 'hobby' voor ons uit kwam; water! :D
Afbeelding


Dus toen moest er maar eens een dagtocht komen om te zwemmen! Dat was echt zó ontzettend gaaf!
Afbeelding


Ondertussen had ik Melody weer wat nieuwe dingen geleerd waaronder stilstaan, omdraaien en dan meteen in galop wegspringen :+ toen kwam er een nieuw ruiterpad waar nog erg los zand lag, dus gingen we maar eens actie foto's maken :D
Afbeelding


Ook kocht ik een eigen spiegelreflex camera, en mijn zus ging mee uittesten :D
http://i43.tinypic.com/2199su1.jpg


En we doen gewoon ons ding; racen :+ Ik hoef Melody als het om harder gaan gaat nooit aan te sporen, een keer 'Ja' zeggen is genoeg :D
Afbeelding


Foutje van het jaar _O- Melody stond los voor foto's en mijn zus stond er maar een meter of 2 naast.. ik was alleen even vergeten dat zij het niet aan ziet komen als Mel even zelf een plan gaat trekken dus jahoor, daar ging ze :+ Ik heb er zelf nog 2 foto's van gemaakt toen ze weg rende.. daarna ben ik er zelf maar even achteraan gegaan en precies toen ik het op begon te geven en bijna stond te janken kwam Mel met de vrolijkste kop óoit terugrennen naar mij :')
Afbeelding


En Mel stond voor het eerst écht model te zijn, wonderbaarlijk genoeg is dat goed gegaan zonder rare fratsen _O-
Afbeelding



En aangezien ik nu dus niet meer kan rijden door de pijn sleep ik maar gewoon steeds mijn camera mee en probeer ik in mijn eentje foto's van haar te maken, en soms komt daar dan wel iets grappigs uit :+
Afbeelding
Afbeelding


Nou dat was dus ons jaar, ik hoop dat ik er snel weer op kan en haar weer mee kan nemen naar het bos maar dat zien we nog wel wanneer dat is :D En tot die tijd klooien we gewoon wat in de wei :+ Oh en ook nog leuk om te weten, de val-teller van dit jaar is gedaald vergeleken met vorig jaar *\o/* _O- Maar ik heb wel mijn record gehaald... 3 keer in een week vallen :')

Mijn cavia's volgen? Dat kan! Facebook: Guinea Pigs Adventures Dagelijks op instagram: Klik


iza_viv
Berichten: 773
Geregistreerd: 13-06-11

Re: Een jaar met Melody.. Lachen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 14:23

Ziet er naar uit dat je veel lol hebt met je pony :)
Ik vind jullie een leuks tel :D

KittyDylan

Berichten: 8873
Geregistreerd: 08-09-13
Woonplaats: Kessel (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 14:24

Mooie pony! En dat wegrennen _O-. Wel fijn dat ze naar je toe kwam. Anders kon je misschien uren achter haar aan rennen. Maak ik altijd mee als ik m'n pony uit de wei wil halen.

Just Wibbly Wobbly Timey Wimey It

[KS-MK] 2 Welsh Mountain veulens verwacht 2024

Cherdenise

Berichten: 1282
Geregistreerd: 18-09-12
Woonplaats: Hoog noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 14:25

Mooie foto's, leuk dat je zo'n jaaroverzicht hebt kunnen maken!


Chivanah
Berichten: 224
Geregistreerd: 21-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 14:26

Leuke pony:)

"It's the things we love most, that destroy us"
Great, We're bloody inspired

shaddy82

Berichten: 1842
Geregistreerd: 19-02-09
Woonplaats: Hardinxveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 14:30

Leuke foto's
Zo te zien hebben jullie altijd een hoop lol :)

LEVADE 4-6-1993~21-11-2011

Don't make excuses for nasty people. You can't put a flower in an asshole and call it a vase

Happy16

Berichten: 4611
Geregistreerd: 27-02-12
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 14:31

aahh leuk zeg! ik ben echt jaloers :))

Levi <3

_Balou
Berichten: 2976
Geregistreerd: 04-05-12
Woonplaats: Rheeze (Hardenberg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 14:33

Haha leuke pony! Lol met je knol! :D

Balou & Amber

_Balou
Berichten: 2976
Geregistreerd: 04-05-12
Woonplaats: Rheeze (Hardenberg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 14:34

Haha leuke pony! Lol met je knol! :D

Balou & Amber

melody7

Berichten: 13685
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Een jaar met Melody.. Lachen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-13 14:48

Wat leuk zoveel reacties meteen! *\o/* Dankje allemaal!

KittyDylan, dat is het fijne aan Mel, die zal áltijd terugkomen naar mij, ook als ik eraf val één keer roepen en ze draait om en komt terugrennen :D

Happy, nogsteeds als je weet dat ik er minstens 40 keer af ben gevallen? :')

Mijn cavia's volgen? Dat kan! Facebook: Guinea Pigs Adventures Dagelijks op instagram: Klik

KittyDylan

Berichten: 8873
Geregistreerd: 08-09-13
Woonplaats: Kessel (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 15:11

melody7 schreef:
KittyDylan, dat is het fijne aan Mel, die zal áltijd terugkomen naar mij, ook als ik eraf val één keer roepen en ze draait om en komt terugrennen :D


Had ik maar zo'n gehoorzame pony. Maar nee. De mijn komt alleen als het haar uitkomt (en als ik snoep heb). :')

Just Wibbly Wobbly Timey Wimey It

[KS-MK] 2 Welsh Mountain veulens verwacht 2024

melody7

Berichten: 13685
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Een jaar met Melody.. Lachen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-13 17:09

Naja, gehoorzaam is ze absoluut niet := Er zit alleen gewoon elastiek tussen ons ofzo :+ ze komt áltijd bij mij terug, maar wat ze allemaal flikt zal ik maar niet op gaan noemen :')

Mijn cavia's volgen? Dat kan! Facebook: Guinea Pigs Adventures Dagelijks op instagram: Klik

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Een jaar met Melody.. Lachen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 17:17

*\o/* Knappe Melody *\o/*
Als ik smiddags moet werken of later als 7 uur :') en het dus licht is zie ik altijd haar mooie kont <3 :Y)
Maaar uuuuh, ik ken Moergestel niet bijster goed maar waar zitten de bossen :')

Lukie* <3 15-06-2011 / 01-02-2013 Ik mis je kleine man..
Heino* mijn allerliefste kleine leermeester. 01-01-1995 / 13-07-2016. Mijn kleine koning ruim 3 jaar lang :)

melody7

Berichten: 13685
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Een jaar met Melody.. Lachen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-13 17:20

Mwhaha, zo is ze wel knapper dan alleen haar kont _O-
De bossen zitten in Oisterwijk :)) en nog een kleiner bosje wel in Moergestel maar dat is meer buitengebied, denk niet dat jij daar zult komen :')

Mijn cavia's volgen? Dat kan! Facebook: Guinea Pigs Adventures Dagelijks op instagram: Klik

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Een jaar met Melody.. Lachen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 17:22

Ja dat had ik trouwens al bedacht want de terugweg ga ik altijd binnendoor (dankzij jou goeie uitleg *\o/* _/-\o_ ) en als ik op die lange eerste weg zit zie ik best veel bomen :')
Ja typisch, als ze buiten staat dan staat ze met haar kont naar de weg in de hoek :')

Lukie* <3 15-06-2011 / 01-02-2013 Ik mis je kleine man..
Heino* mijn allerliefste kleine leermeester. 01-01-1995 / 13-07-2016. Mijn kleine koning ruim 3 jaar lang :)

Bentheeeexx
Berichten: 6
Geregistreerd: 24-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 17:23

leuke pony!

melody7

Berichten: 13685
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-13 17:25

LukieBradley schreef:
Ja dat had ik trouwens al bedacht want de terugweg ga ik altijd binnendoor (dankzij jou goeie uitleg *\o/* _/-\o_ ) en als ik op die lange eerste weg zit zie ik best veel bomen :')
Ja typisch, als ze buiten staat dan staat ze met haar kont naar de weg in de hoek :')


Yeey, dus je begreep hem *\o/* Ik kan eigenlijk totaal niet uitleggen :')
Ja klopt! en ze staat ook heel vaak naast haar stal maar daar kun je haar niet zien staan vanaf de weg :+ en nog een andere wei, daar kun je dr alleen zien vanaf de snelweg :P


Dankje bentheee!

Mijn cavia's volgen? Dat kan! Facebook: Guinea Pigs Adventures Dagelijks op instagram: Klik

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 17:59

Zijn weer geweldige foto's van jullie en het blijft een plezier om er naar te kijken :D

Broken crayons still color

melody7

Berichten: 13685
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Een jaar met Melody.. Lachen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-13 18:09

Dankje!! <3

Mijn cavia's volgen? Dat kan! Facebook: Guinea Pigs Adventures Dagelijks op instagram: Klik

LisaD

Berichten: 2278
Geregistreerd: 26-06-07
Woonplaats: Almere

Re: Een jaar met Melody.. Lachen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 21:19

Melodyyyyyy! Ze is echt leuk <3!

Saaams

Berichten: 13262
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Een jaar met Melody.. Lachen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 21:22

Meeeeel!

Ik kom snel een keer foto's maken, de beroemde Mel ontmoeten ^^

Laerkens Beauty

melody7

Berichten: 13685
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Een jaar met Melody.. Lachen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-13 21:23

Jaa! *\o/* *\o/* Mel word ooit nog eens een BB'er _O-

Mijn cavia's volgen? Dat kan! Facebook: Guinea Pigs Adventures Dagelijks op instagram: Klik

Bentee

Berichten: 618
Geregistreerd: 26-06-08
Woonplaats: Veluwe

Re: Een jaar met Melody.. Lachen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 21:42

Leuke foto's! En wat een leuke blauwe side-pull heb jij (waar heb je die vandaan ? :Y) )

melody7

Berichten: 13685
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Een jaar met Melody.. Lachen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-13 21:44

Heel stom maar ik ben dus vergeten waar ik hem heb gekocht :') Maar het is een Amber barefoot sidepull, die ze op meerdere plekken online verkopen dus ik denk wel dat je hem ergens zult kunnen vinden :D

Mijn cavia's volgen? Dat kan! Facebook: Guinea Pigs Adventures Dagelijks op instagram: Klik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kimmsel en 47 bezoekers