1 jaar vol met m'n mooi merrie Pip

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kelszz_
Berichten: 1885
Geregistreerd: 04-06-08
Woonplaats: Emmer-Compascuum

1 jaar vol met m'n mooi merrie Pip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-13 13:54

Hallo,

Afbeelding

Allereerst leuk dat jullie in mijn topic komen kijken! Sinds vorig jaar 16 november ( met mn verjaardag wel te verstaan ) is Pip bij mij. Na al vele up's en downs de knoop door gehakt dit was het paard waar ik gek op was, en dit was het paard wat bij mij moest komen wonen. Ze heeft een halfjaar in de manege gelopen, waaronder ze ook 3 maanden stil heeft gestaan met een peesklap. Dag in dag uit stond ik er en kwam ik haar koelen. Zo groeide onze band, en was ik uiteindelijk een van de weinige die nog met dr echt overweg kon. Nu hebben we een top jaar gehad, een jaar van wedstrijden, groepsritten voorop rijden, ze was multi veelzijdig en dat is ze nog steeds. M'n topper m'n meisje de gene die voor me door het vuur gaat. Helaas loop ik nu al drie maanden met mijn arm in een mutella waardoor het rijden stil ligt. Maar met goede hoop gaan we in januari weer samen knallen! Nou genoeg gepraat, ik zou zeggen kijk en geniet!

Paspoort:
x Pip
x Princess
x 14-07-1997
x NRPS
x Merrie

November 2012. Je was dan eindelijk van mij! 2 dagen na die dag hebben we met onze lesgroep een kür op muziek gereden en werden eerste! ( de tweede van links)
Afbeelding

December 2012
Het werd langzaam winter dus besloten we gewoon ouderwets samen stapritjes te maken, op dagen dat we geen zin hadden in trainen. Zonder zadel met een halstertje om, het kon allemaal
Afbeelding

Januari 2013
Ik besloot eens met m'n kleine hond naar stal te gaan, zo gezegd zo gedaan, je deed er niks op. Zelfs kleine rox mocht op je rug zitten.
Afbeelding

Februari 2013
We reden rustig wat, soms ook wat onderlinge wedstrijdjes mee. Niet doelende op prijzen puur voor de ervaring.
Afbeelding

Maart 2013
In maart werden we fanatieker, je begon lekkerder te lopen, dus gingen we ook weer van start!
Afbeelding

April 2013
In April was het eindelijk weer lekker weer om langer de weide op te gaan. En dit deden we dan ook!
Afbeelding

Mei 2013
In Mei reden we vooral veel buiten. Lekker genieten nu het weer weer beter werd, en oefenen met groepen rijden, zodat ze met de ponykampen als leidingpaard voorop kon lopen!
Afbeelding

Juni 2013
In Juni hebben we samen een fotoshoot gehad. Je brak nog los en we hebben hard achter je aan kunnen rennen naar de weide. Maar wat zijn er een pracht foto's uit gekomen!
Afbeelding
Afbeelding

Juli 2013 en Augustus 2013
De ponykampen waren vollop aan de gang, wat voor jou inhield geen vakantie. We reden vele buitenritten samen voorop, en wat een topleidingpaard ben je toch ook! niks is eng en altijd de groep bij zich wetende te houden.
AfbeeldingAfbeelding

September 2013
We zijn nog eens naar een meer geweest met z'n tweeën. Wat ben je toch een lekker dier!
Afbeelding

Oktober 2013
In oktober kreeg je er een maatje bij genaamd Bambi, Jullie zijn onafscheidelijk samen.
Afbeelding

November 2013
Je bent nu een jaar bij me, en ik hoop dat er nog vele mogen volgen. Ik ben zo blij met m'n mooie zwartje <3
Afbeelding

Ik hoop dat jullie net zo hebben kunnen genieten van m'n meisje als ik <3
Laten jullie een reactie achter?

Annelove16x

Berichten: 1012
Geregistreerd: 21-04-13

Re: 1 jaar vol met m'n mooi merrie Pip

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 14:00

Wat een leuk overzicht!
Mooi paardje ook <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 22:13

Oh maar1 reactie Kelsey.... dat is sneu.. :+
Maar Pip is een leuk paardje, die je leuk kan rijden! :)

kionasuppie

Berichten: 1746
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Re: 1 jaar vol met m'n mooi merrie Pip

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 22:17

Superleuk overzicht kels! jij en pip verdienen het nog lang van elkaar te genieten!

Kelszz_
Berichten: 1885
Geregistreerd: 04-06-08
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Re: 1 jaar vol met m'n mooi merrie Pip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 22:44

Hahaha, ja helaas vinden niet veel mensen dr leuk :P

Dankjewel Melanie en Vera!