ervaringen kramer.nl

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

ervaringen kramer.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-13 15:26

Ik bestelde wel eens wat bij kraemer.de, nooit gezeur of problemen gehad. Helemaal top dus dat er nu ook een besteladres in NL is. Dacht ik.
Ik had 3 cadeaubonnen van in totaal €25 waarmee ik wat spulletjes had uitgezocht. Via de website kun je maar 1 code invoeren dus heb ik per post besteld, met mijn 3 bonnen erbij. Dit was begin oktober. 2 weken later ofzo kreeg ik ineens per post 1 cadeaubon teruggestuurd. Verder niks geen bericht erbij. :o?
Ik heb nu nog steeds niks binnen, dus ik heb gisteren en e-mail gestuurd met de vraag of mijn bestelling nog eens werd verzonden. Kreeg ik een antwoord dat ik eerst nog €15 over moest maken voor zij mijn bestelling wilde verzenden. Waarop ik antwoordde dat ik €25 had betaald, precies wat de bestelling ook totaal kostte. Ook gezegd van de teruggezonden waardebon. Ik kreeg als antwoord dat het eigenlijk niet de bedoeling was dat ik met meerdere cadeaubonnen voor 1 bestelling betaalde. Voor deze keer wilde ze me toch nog die €10 korting doen, maar die waardebon van €5 verviel en dat moest ik dan toch nog maar even betalen, want ze gingen niet gratis dingen weggeven.

Ik heb toch maar die €5 betaald ondanks dat ik al had betaald, over 6 dagen zou mijn bestelling dan eindelijk verzonden worden. Dus hopelijk volgende week het pakketje binnen, maar ik bestel nooit meer bij Kramer Nederland.

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Re: ervaringen kramer.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 16:12

die hadden ze van mij lekker mogen steken waar het licht niet scheen…..


stond het ergens op de bon vermeld? of de voorwaarden van hun site?

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 19:38


antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: ervaringen kramer.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-13 19:49

Ik heb het nog nagezocht, maar nergens op de bon(nen) staat dat je er maar 1 mag gebruiken.

Junior2019
Berichten: 2272
Geregistreerd: 24-04-05
Woonplaats: ergens

Re: ervaringen kramer.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 11:34

Ik heb nu 2x daar iets besteld en dat was best goed
Nu zag ik dat als je 5 mensen opgaf voor een catalogus dan kreeg je een bon van 10€.Ik dat gedaan en kreeg net de bon binnen je moet eerst voor 70€ besteden en dan is de bon maar geldig tot 2 december.Nee lekkere actie is dat heb net wat besteld.
Nee voor mij geen Kramer meer daar hou ik niet van zulke dingen

carolina1278

Berichten: 4327
Geregistreerd: 09-10-05

Re: ervaringen kramer.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 11:40

Ik hou het bij kraemer.de.. nooit geen problemen mee gehad..

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 16:50

jessie84 schreef:
Ik heb nu 2x daar iets besteld en dat was best goed
Nu zag ik dat als je 5 mensen opgaf voor een catalogus dan kreeg je een bon van 10€.Ik dat gedaan en kreeg net de bon binnen je moet eerst voor 70€ besteden en dan is de bon maar geldig tot 2 december.Nee lekkere actie is dat heb net wat besteld.
Nee voor mij geen Kramer meer daar hou ik niet van zulke dingen


Ik denk dat je dan nog een andere bon krijgt hoor ;) Die 70€bon heb ik ook gehad maar die was niet van de actie.

Junior2019
Berichten: 2272
Geregistreerd: 24-04-05
Woonplaats: ergens

Re: ervaringen kramer.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 17:51

oh misschien tevroeg geklaagd :o