Zaterdagbaantje 19/20 jarige

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nirvana_

Berichten: 3203
Geregistreerd: 23-01-09
Woonplaats: Arnhem

Zaterdagbaantje 19/20 jarige

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-13 12:37

Omdat ik momenteel echt out-of-ideas ben...

Wie weet waar een 19 (in maart 20) jarige op de zaterdag een paar uurtjes kan werken?

- Heb vanaf mijn 15e ongeveer gewerkt, folderwijk, krantenwijk, afwas, bakkerij in de supermarkt + kassa
- Probleem is dat naast studie en paarden ik er niet veel bij kan hebben, liefst 4 of 5 uur op zaterdag. 8 kan ook eventueel, maar liever niet
- Bediening of horeca is niks voor mij, ben behoorlijk onhandig
- Kassawerk zoeken ze geen mensen voor van mijn leeftijd voor een paar uurtjes op zaterdag, idem geldt voor een boel andere baantjes
- Folders/kranten zou best kunnen, maar wat ik tot nu toe heb gedaan verdiende ontzettend slecht

Ik zoek het liefst iets in deze omgeving (dorp) maar zou ook best naar Arnhem kunnen!

Wie oh wie??

Nugget
All that is gold does not glitter, Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither, Deep roots are not reached by frost.


Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Re: Zaterdagbaantje 19/20 jarige

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 12:41

Je kunt de McDonalds misschien proberen?
Het is mogelijk om vanaf 4 uur per week te werken. Ik heb 10 maanden bij de McDonalds gewerkt (wel een stuk meer uren dan jij wilt), maar ik vond het super leuk! Leuke contacten met mensen e.d., maar je moet wel tegen stress kunnen af en toe;)

Volg de avonturen van Ami, Lookie en mij op instagram: http://www.instagram.com/trotter_amidepapion

jorika1986

Berichten: 5217
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 12:43

Bij een bouwmarkt, Praxis/ Gamma/ Karwei. Daar hebben ze vaak mensen nodig die tussen de 16 en 25 jaar zijn.

Otjuh

Berichten: 2218
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Den Haag

Re: Zaterdagbaantje 19/20 jarige

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 12:45

Idd Praxis! Werk ik ook (20) ik werk ook door de weeks, maar er is ook een meisje bij ons die alleen op zaterdag werkt !

    Prix.
      B+2 :D

ChrlooottJarig
Berichten: 319
Geregistreerd: 07-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 12:51

Bij een beenhouwer? Charcuterie snijden enzo? Daar hoef je niet erg handig voor te zijn en daar zijn ze vaak naar op zoek! de meeste jongeren willen niet met vlees enzo werken dus blijven deze baantjes vaak open.

Whinny & Blue Ivy ♥

Nirvana_

Berichten: 3203
Geregistreerd: 23-01-09
Woonplaats: Arnhem

Re: Zaterdagbaantje 19/20 jarige

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-13 13:59

We hebben hier inderdaad een Praxis geloof ik zitten, dat is best de moeite waard! Wat moet je dan doen, kassa of iets in de winkel?

MacDonalds kan evt ook, goed idee :D

Beenhouwer...? := Oeps. Ik.. weet het niet haha :P

Nugget
All that is gold does not glitter, Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither, Deep roots are not reached by frost.

ChrlooottJarig
Berichten: 319
Geregistreerd: 07-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 15:50

Nirvana_ schreef:
We hebben hier inderdaad een Praxis geloof ik zitten, dat is best de moeite waard! Wat moet je dan doen, kassa of iets in de winkel?

MacDonalds kan evt ook, goed idee :D

Beenhouwer...? := Oeps. Ik.. weet het niet haha :P


Hoe zeggen jullie dat? :D slagerij ofzo?
Op zich valt dat heel goed mee. Je ziet geen dode beesten ofzo, enkel de blokken vlees (waar je charcuterie van moet snijden). Na een week vond ik het al minder erg om dat vlees aan te raken ;)

Whinny & Blue Ivy ♥

x_Jeanine_x

Berichten: 9085
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Zaterdagbaantje 19/20 jarige

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 16:01

Ee winkelketen?
Bijv. V&D etc.


Capriootje

Berichten: 6749
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Zaterdagbaantje 19/20 jarige

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 16:12

Benzinestation?

Anoniem

Re: Zaterdagbaantje 19/20 jarige

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 16:15

De post?

Nirvana_

Berichten: 3203
Geregistreerd: 23-01-09
Woonplaats: Arnhem

Re: Zaterdagbaantje 19/20 jarige

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-13 16:28

Slagerij zou op zich best kunnen, heb in het restaurant ook vaak 30 kg vlees weggesneden, heb er weinig aversie tegen. Maar hoe vind ik een slagerij?

Winkelketen moet ik minstens drie kwartier voor reizen, dus liever niet. Denk ook niet dat ik representatief voor zo'n bedrijf ben eerlijk gezegd :) hou het wel in mijn achterhoofd.

Tankstation, goed idee! Zouden ze daar mensen kunnen gebruiken voor de zaterdag ochtend/middag..? Kan het altijd even vragen :)

Post.. brr, hekel aan. :D maar hou ook dit in gedachten. Ik geloof dat TNT altijd wel mensen zoekt toch?

Nugget
All that is gold does not glitter, Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither, Deep roots are not reached by frost.

Nirvana_

Berichten: 3203
Geregistreerd: 23-01-09
Woonplaats: Arnhem

Re: Zaterdagbaantje 19/20 jarige

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-13 16:29

Bedankt voor de reacties trouwens! Heb er zeker wat aan :) super :D

Nugget
All that is gold does not glitter, Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither, Deep roots are not reached by frost.

Capriootje

Berichten: 6749
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 16:31

Ik werk zelf op een benzinestation en wij hebben wisseldiensten, maar dit kan natuurlijk bij elk station anders zijn! Ligt ook aan de openingstijden, informeren kan altijd even toch!
Ik vind het erg leuk werk. Afwisselend en leuk als je vaste klanten beetje leert kennen en een praatje maken enzo :)

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 16:32

Ik denk toch dat je meer kans maakt als je je werktijden wat verruimd of in ieder geval flexibeler bent... Winkels willen iemand aannemen die ze ook kunnen bellen als er een keer een personeelslid ziek is.

Yinthee
Amadeus <3

Berichten: 4162
Geregistreerd: 16-05-08
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 22:07

Post raad ik je heel hard af. Dat heb ik dus ook geprobeerd, omdat ik in dezelfde situatie zit als jij, paard en opleiding dus doordeweeks geen tijd om te werken. Ideaal dus! Dacht ik :')
Maar dat is echt 3x niks. Het klinkt allemaal wel leuk wat je verdient en moet doen, het is daar een bende qua regeling (hier tenminste wel..) en je verdiensten klinken veel meer dan dat het daadwerkelijk zijn, want je krijgt alleen de tijd die je daadwerkelijk aan het lopen bent uitbetaald. Dus je post ophalen/in je tassen douwen/3x heen en weer fietsen omdat je niet alles in één keer kunt meenemen/foutieve post herstellen of retourneren/foutieve brievenbuspakketjes herstellen/retourneren/etc.. krijg je allemaal niet uitbetaald. Uiteindelijk kun je dus beter 8 uur in een winkel of iets dergelijks staan, lekker warm en droog en veel meer verdiensten, dan "4 uur" post aan het lopen zijn (wat dus uiteindelijk géén 4 uur is, maar ook neerkomt op bijna heel de dag).


Verder lees ik even mee, want ik moet nu dus ook opzoek naar iets anders, haha :D

123321
Berichten: 4370
Geregistreerd: 05-04-08

Re: Zaterdagbaantje 19/20 jarige

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 22:10

Callcenter?

xSwanHeart

Berichten: 4422
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 22:13

Nirvana_ schreef:
Slagerij zou op zich best kunnen, heb in het restaurant ook vaak 30 kg vlees weggesneden, heb er weinig aversie tegen. Maar hoe vind ik een slagerij?

Winkelketen moet ik minstens drie kwartier voor reizen, dus liever niet. Denk ook niet dat ik representatief voor zo'n bedrijf ben eerlijk gezegd :) hou het wel in mijn achterhoofd.

Tankstation, goed idee! Zouden ze daar mensen kunnen gebruiken voor de zaterdag ochtend/middag..? Kan het altijd even vragen :)

Post.. brr, hekel aan. :D maar hou ook dit in gedachten. Ik geloof dat TNT altijd wel mensen zoekt toch?

Waarom zou je niet bij een winkelketen kunnen werken? Het hoeft geen bijenkorf te zijn. Xenos is ook een winkelketen, en ik kan me niet voorstellen dat je niet representatief genoeg bent voor zo'n soort winkel. Daar hoef je in een mantelpakje rond te lopen hoor ;)
Denk eens aan winkels die in het dorp zitten. Drogist, boekhandel, cadeauwinkel, bloemist... Het kan van alles zijn.
Daarnaast zou je kunnen kijken of er in hotels in de buurt mensen gezocht worden. Zo heb ik bijvoorbeeld een tijdje ontbijt + kamers gedaan. Daar hoef je echt niet handig voor te zijn ;)

Yinthee
Amadeus <3

Berichten: 4162
Geregistreerd: 16-05-08
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Zaterdagbaantje 19/20 jarige

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 22:39

Schoonmaakwerk is trouwens ook wel chill. Zijn wel vaak 'onhandige' tijden, maar verdient in verhouding leuk.

Otjuh

Berichten: 2218
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 00:55

Nirvana_ schreef:
We hebben hier inderdaad een Praxis geloof ik zitten, dat is best de moeite waard! Wat moet je dan doen, kassa of iets in de winkel?


Kan allebei, wat je zelf wilt. Ik doe eigenlijk alleen kassa maar als het nodig is (veel goederen in te ruimen of een zieke) dan help ik ook in de winkel :)

    Prix.
      B+2 :D

lucifertje

Berichten: 5608
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Re: Zaterdagbaantje 19/20 jarige

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 00:57

Thuiszorg of badjuf?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 01:04

Yinthee schreef:
Post raad ik je heel hard af. Dat heb ik dus ook geprobeerd, omdat ik in dezelfde situatie zit als jij, paard en opleiding dus doordeweeks geen tijd om te werken. Ideaal dus! Dacht ik :')
Maar dat is echt 3x niks. Het klinkt allemaal wel leuk wat je verdient en moet doen, het is daar een bende qua regeling (hier tenminste wel..) en je verdiensten klinken veel meer dan dat het daadwerkelijk zijn, want je krijgt alleen de tijd die je daadwerkelijk aan het lopen bent uitbetaald. Dus je post ophalen/in je tassen douwen/3x heen en weer fietsen omdat je niet alles in één keer kunt meenemen/foutieve post herstellen of retourneren/foutieve brievenbuspakketjes herstellen/retourneren/etc.. krijg je allemaal niet uitbetaald. Uiteindelijk kun je dus beter 8 uur in een winkel of iets dergelijks staan, lekker warm en droog en veel meer verdiensten, dan "4 uur" post aan het lopen zijn (wat dus uiteindelijk géén 4 uur is, maar ook neerkomt op bijna heel de dag).


Verder lees ik even mee, want ik moet nu dus ook opzoek naar iets anders, haha :D

Ik werk bij postnl sorteercentrum , lekker warm maar tijdsdruk pff. Ik moet 3 wijken op bepaalde straat leggen en deze zaterdag denk ik 6de keer maar dat moet officieel in 2,5 uur met moeite en hulp ben ik 3 uur later klaar :') . Bezorgen vindt ik ook niks..

T3mptati0n

Berichten: 2864
Geregistreerd: 21-05-06
Woonplaats: Best place on earth :)

Re: Zaterdagbaantje 19/20 jarige

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 01:26

Snackbar? :D

L 08/2013 & L 11/2015


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 bezoekers