[ENQ] Glamping (luxe kamperen)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

SiggHorsezz

Berichten: 178
Geregistreerd: 09-11-09
Woonplaats: Staphorst

[ENQ] Glamping (luxe kamperen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-13 15:43

Hallo allemaal,
Ik ben dit jaar begonnen met een creatieve opleiding.
Dit jaar speelt zich alles af rond het thema Glamping.
Glamping staat voor glamoures kamperen! Oftwel een tent compleet ingericht luxe meubels!
Aangezien Glamping een steeds grotere trend aan het worden is, moet ik een onderzoek
doen naar de interesse van mensen in Glamping.
Ik zou het super vinden als jullie deze enquête voor mij zouden willen invullen!
Groetjes,,

de link:
http://enquetemaken.nu/r/unto

Mijn paradijs bevindt zich op de rug van het paard ♣
------------------------------------------------------
Kiana, mijn onwijs lieve schat ! ♥


Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 15:53

Ik zou je enquête even aanpassen, eigenlijk.

Vraag 2 had je beter als 18-29, 30-39, etc kunnen doen, nu is het onduidelijk welke je moet aanvinken als je 30 bent.
Vraag 4 kan ik niet invullen omdat het niet óf óf maar én én is - ik ben in Bali geweest (strand, zon) maar uitstapjes gemaakt naar de bergen (natuur) en we zaten in een grote stad; ik ben in Kiev geweest (stad) maar daar is ook een rivierstrand en we zijn met de trein dwars door het land gereisd (natuur).
Bij vraag 5 missen Noord- en Zuid-Amerika, en het is nogal vreemd om Nederland te noemen en daarnaast alleen continenten. Binnen Europa bijvoorbeeld zijn er maar een paar landen waar ik graag heen ga, en ik ga net zo lief naar Azië.
Bij vraag 6 mis ik een 'waarom niet'-mogelijkheid, dat lijkt me toch best relevant.
Vraag 7 kan ik eigenlijk niet goed beantwoorden want er staat niets over land, locatie, voorzieningen in de omgeving, en hoe een tent concreet is ingericht. Verder heb je weinig aan het antwoord want je weet niet hoeveel ik zou willen betalen voor een gewone tent. Je kan het dus niet in verhouding zien.
Vraag 8 is onduidelijk, met name bij het thema "Plastic Fantastic" zou ik niet weten hoe dat er concreet uitziet.

Alleen foto's in een topic bekijken? Zet &if=1 achter de link.

“These violent delights have violent ends.”

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 bezoekers