Bij ene provider abonnee, van andere een sms?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Bij ene provider abonnee, van andere een sms?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-13 18:19

Goed..ik wordt bestookt met smsjes van een mobiele provider..waar ik volgens de sms van af kan komen door UIT terug te smsen..Nu ga ik dat natuurlijk niet zomaar doen, want ik heb mij nergens voor aangemeld (en wet niet hoe betrouwbaar het is..gevalletje van RABObank mailt, maar zit bij de ABN bv) ?! Sterker nog, ik ben alleen vindbaar door de FBI met mn nr dacht ik haha..

Ik hang dus nu voor 45 ct pm aan de lijn met betreffende stalker en ze hebben het druk..kosten lopen dus op door die bijgochems ook nog.

Is iemand ook bestookt met smsjes van een andere provider en heeft diegene wel UIT terug gesmst en wat gebeurde er toen??

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15452
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 18:49

LZP -> HTT

Poosje81
Berichten: 21194
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Re: Bij ene provider abonnee, van andere een sms?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 18:55

Vodafone toevallig? Kreeg ik ook net een sms van, terwijl ik bij T-Mobile zit. Heb wel bij Vodafone gezeten overigens, maar voor geen goud ga ik terug. Bij mij is het gewoon lezen en verwijderen, ga daar geen moeite in stoppen.

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re: Bij ene provider abonnee, van andere een sms?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-13 11:42

Het is na ruim 15 min voor 45ct pm in de wacht te hebben gehangen, opgelost..het was idd vodafone! Ik negeerde het in eerste instantie ook, maar kreeg 4 smsjes in 1 dag..en gezien je wel vaker gekke dingen hoort, durfde ik er niet op te reageren :P
Was een lokkertje van hun, waar ik dus nu nog voor heb moeten betalen ook..mooi zuur die gasten.
Sowiezo al die providers, zo opdringerig..heb laatst zelfs mn eigen provider zomaar opgehangen nadat ik al 3 keer had gezegd dat ik mn abonnement niet wilde verlengen icm hun kostenplaatje :P
Tis dat ik bereikbaar wil/moet zijn..maar anders was ie eruit gegaan haha

Ayasha
Blogger

Berichten: 57934
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Bij ene provider abonnee, van andere een sms?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 11:47

Kijk je wel uit dat ze nu alsnog niet verlengd hebben TS?

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re: Bij ene provider abonnee, van andere een sms?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 00:20

Dank voor de tip ayasha.
Ze kunnen niks verlengen, gezien ik geen abonnee ben bij hun..
Het ging om smsjes met een link erin waar je je gratis prepaid sim kon halen..ik denk zodra je dat aanneemt en opwaardeert, dat t dan problemen kan geven?
Ik ben dan ook niet op dat lokkertje ingegaan hoor..
Zo'n agressieve vorm van consumenten lokken staat me helemaal niet aan;-)
Thanks anyways, mss dat anderen er nog wat aan hebben :-)

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 00:23

Ayasha schreef:
Kijk je wel uit dat ze nu alsnog niet verlengd hebben TS?


Oooh sorry haha..zit op gsm dus zag mn post niet ;-)
Heb zelf met provider contact opgenomen en heb mooie deal kunnen sluiten uiteindelijk..althans, in hoeverre zoiets mooi is :p blijven boeven natuurlijk..nadeel alleen is, heb met geen andere provider bereik hier aan t bos :(

LhinnOlijf
Berichten: 1357
Geregistreerd: 10-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 00:25

Gelijk melden bij de Rode Code Commissie, zijn ze bezopen }:) Hoe meer mensen melding doen van dit agressieve gedrag, hoe sneller ze een procedure/ boete krijgen }:) ~~}>

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 07:57

Persoonlijk vind ik het dan ook dom om voor 45ct per minuut te gaan lopen bellen. Als er toch staat dat je die sms'jes kan stoppen door uit UiT terug te sturen, doe je dat toch gewoon :?

Op dit gebied kan niet zoveel mis gaan hoor. Daar zijn gewoon regels en wetten voor. No way dat als je UIT terug stuurt naar wat voor dienst dan ook dat je er dan juist aan vast zit. Dat mag helemaal niet.

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 09:59

LhinnOlijf schreef:
Gelijk melden bij de Rode Code Commissie, zijn ze bezopen }:) Hoe meer mensen melding doen van dit agressieve gedrag, hoe sneller ze een procedure/ boete krijgen }:) ~~}>



haha, je snapt best wat ik bedoel :P
Al die enquetiers, verkopers (die overigens ook maar gewoon hun werk doen), doodirritant hoo ;)

Nou Shiloh, ik kon dus niks op de site van hun vinden over de gratis simkaart en gezien ik GEEN abonnee bij hun ben en het dus wat vreemd vind een sms van hun te ontvangen...krap ik wel een keer extra op mn hoofd hoor..na al die gekke telefoontjes, waar je gevraagd wordt op de 9 te drukken, of mails van een andere bank, of je even je gegevens wilt bevestigen..er zijn mensen die dit dus wel zomaar doen en achteraf spijt krijgen...
Mijn achterdocht komt natuurlijk niet zomaar ergens vandaan he :P
Liever 3 keer navragen, dan 1 keer ergens op klikken en een virus op gsm te hebben ;)