iemand ervaring met taarten.nl enzo?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

iemand ervaring met taarten.nl enzo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-13 18:30

Ik organiseer het feest van mijn moeder en zoek nog taart.

Nu waren we gister bij haar en viel het gebak van de plaatselijke banketbakker erg tegen. Op zich staat ie wel goed bekend en hebben wij daar wel een goede taart vandaan met ons trouwen, maar gister was echt niet goed en mag gewoon niet. Mijn gebakje was erg droog en oud. Appelgebak van mn man en zoon smaakte apart, tegen bedorven aan.

Nu kom ik op i-net bijv taarten.nl tegen waar je heel makkelijk leuke taarten kan bestellen. Ik lees goede referenties van grote bedrijven, dus ben er wel benieuwd naar. Neem aan dat zij continu vers maken en de keuze is groot.

Ik twijfel nog wat en hoe, want 1 taart voor 30man is te groot voor in de koelkast in dat zaaltje. Maar 3 verschillende van 10persoons durf ik niet aan als iedereen zelfde wil en 1 taart dus totaal op zal gaan, andere blijven staan en een aantal mensen niks hebben.

Als iemand ervaring heeft met dit of vergelijkbaar bedrijf, graag...


dancertje

Berichten: 3458
Geregistreerd: 13-12-05
Woonplaats: Waarder

Re: iemand ervaring met taarten.nl enzo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 19:03

en 3x de zelfde bestellen?

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: iemand ervaring met taarten.nl enzo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 00:44

Ja, kan, maar gaat me er meer om of het goede, lekkere en verse taarten zijn.

Precyll

Berichten: 576
Geregistreerd: 02-03-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 00:52

Zelf maken....kijk maar eens in mijn profiel, je kan de lekkerste en mooiste zelf maken heel er makkelijk, als je intresse hebt kan ik je zo de recepten mailen....zelfs mijn 11 jarigw bakt al taarten

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: iemand ervaring met taarten.nl enzo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 01:59

Ja, dat snap ik. Maar ik maak nooit taarten en heb er echt geen tijd meer voor, aangezien ik meeste alleen organiseer en nog meer te doen heb. Ga dus daar nu niet mee experimenteren. Hebben zelf wel lekkere taart gehad van de banketbakker, maar afgelopen maandag was het gewoon oud en niet lekker.

Deze taarten.nl doet wel veel voor grote bedrijven zeggen ze, dus zou toch vers en goed moeten zijn. Maar goed, niemand dus ervaring mee........?

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: iemand ervaring met taarten.nl enzo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 02:04

Hoezo ga je niet 'gewoon' naar een plaatselijke winkel en koopt enkele taarten?

Als er verschillende taarten zijn is er ook meer keuze, en heel simpel: Op is op.

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
http://www.thecompletecanine.co.nz

Tinky12

Berichten: 9435
Geregistreerd: 27-01-06
Woonplaats: Met mijn hart in Amsterdam.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 06:11

Ik vind de taarten van de multivlaai altijd goed weg te krijgen :Y) :9 Ze hebben enorm veel keuze en altijd vers...

http://www.multivlaai.nl/

Multivlaai heeft ook "gewone" slagroomtaarten ;)

Met taarten.nl heb ik geen ervaring...wel was er een tijd geleden een testpanel bij Kassa van taarten.Misschien kun je daar wat mee.

Wat is nu precies ME?Dan ben je toch alleen maar moe. -O- http://www.mecvs.net/module-ME_CVS_docs ... t.facebook Te Koop: recreatiemarathonwagen-pony-maat http://www.bokt.nl/markt/ad/450864/recr ... -pony-maat
Teken de petitie https://meisgeensolk.petities.nl/ hartelijk dank namens alle patiënten


superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: iemand ervaring met taarten.nl enzo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 14:00

Nagini, De banketbakker hier had een prima taart toen wij trouwden. Maar afgelopen maandag waren we bij mijn moeder, omdat ze ''echt'' jarig was en had zij daar gebak gehaald. Dit was gewoon droog en heel oud. Dan ben ik er wel klaar mee.
Ik heb as zaterdag geen tijd om naar andere dorpen te rijden en het ergens anders te halen, dat gaat gewoon niet lukken op die dag. Koel houden in dat zaaltje is een probleem, dus vandaar dat ik even verder keek.............

Tinky12, daar houdt mn moeder zelf niet van.

Ik organiseer het feestje, maar ken mn moeder en alles moet echt van goede kwaliteit zijn voor gasten.

Bedankt iig, ik durf het toch niet helemaal aan. Kassa kan ik nog even kijken.

eva1969

Berichten: 4035
Geregistreerd: 01-04-06

Re: iemand ervaring met taarten.nl enzo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 14:05

Als je eerdere ervaring met de bakker goed is, is het misschien een optie om daar voor het aantal gasten dat komen petit-fours te bestellen. Hier zijn dat cakevierkantjes gevuld met room en jam met een fondantlaagje erop. Valt bij iedereen in de smaak én moeten speciaal gemaakt worden = dus vers. Waarschijnlijk heeft je moeder maandag het oude gebak van zaterdag gekregen (tenminste dat maak ik er uit op). Ik zou je klacht even bespreken met de banketbakker.

Insta: ArtbyEvaRoeters

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 16:07

Ik heb gebeld en bestel vrijdagochtend pas definitief. De taarten worden dan zaterdagochtend vers gemaakt. We gokken het er nog maar een keer op.
Bedankt voor het meedenken!

Ps, snap dat bakkers het ook moeilijk hebben enzo. Maar ons maandag iets geven van zaterdag, is gewoon slecht. Mijn moeder heeft best wel wat gehaald maandag, ze komt er regelmatig en dan is dat heel dom, zeker in een dorp. Misschien is het normaal en moet het kunnen, maar ze moeten ook zelf weten dat zoiets oud en droog is.

Wij zaten vroeger met onze zaak tegenover een banketbakker. We haalden daar echt vaak iets. Op een gegeven moment nam ik een hap van mijn amandelbroodje en ging over mn nek gewoon. De binnenkant was groen van de schimmel. Dat is heeeeeeeeeeel dom, aangezien onze klanten ook daar kwamen. Zuinigheid werkt dan juist tegen je.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: iemand ervaring met taarten.nl enzo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 18:40

Geen vriend, vriendin, bokker in de buurt die tijd heeft en voor jou een taart wil bakken die je even op voorhand kan gaan halen?

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: iemand ervaring met taarten.nl enzo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 19:38

Mexx lady, nee, woon hier nog niet gek lang en ken weinig mensen hier of mensen die taarten maken enzo. Maar de bakker heeft beloofd als ik vrijdagochtend langs kom degene er is die erover gaat en ze zaterdagochtend vers maken. Onze trouwtaart was toen wel goed, dus laten we het maar hopen.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: iemand ervaring met taarten.nl enzo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:51

Succes ermee!

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: iemand ervaring met taarten.nl enzo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 19:37

Ik zou het gewoon eerlijk uitspreken naar de bakker toe en kijken wat hij ervan zegt

Angelaa2
Berichten: 4225
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Re: iemand ervaring met taarten.nl enzo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 13:24

Waarom ga je niet terug naar de bakker dan met het gebak? Misschien is er onderling wat fout gegaan o.i.d. maar als niemand terug komt..

Zelf zou ik gewoon 3 verschillende taarten halen en desnoods dus aangeven dat je echt 3 verse taarten wilt hebben voor die dag. En inderdaad op is op ;)

                live together die alone

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: iemand ervaring met taarten.nl enzo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-13 14:27

@angelaatjuh, ten eerste had mijn moeder dat gebak gehaald. Ik organiseerde een verrassingsfeest, dus wilde niet teveel laten doorschemeren.
Ik denk niet dat er iets fout is gegaan. Ze hebben gewoon het gebak te lang bewaard en verkocht. Slechte zaak, maar gebeurt........Daarnaast hebben ze personeelstekort en is het een beetje rommelig.
Absoluut heel jammer, want onze trouwtaart een paar jaar geleden was prima.

Ik heb ze gebeld in eerste instantie en een afspraak gemaakt. Ben toen vrijdagochtend langs gegaan en inderdaad 3x 10 persoons taart besteld. Ze gaven aan deze zaterdagochtend vers te maken.
Ik heb ze zaterdag opgehaald en 's avonds zijn ze dus opgegeten. Ze waren goed vers.

Er waren nog wel enkele puntjes van kritiek, maar dat heb ik aangegeven toen ik gister de standaard terug ging brengen. Op zch heeft deze bakker 3 filialen als ik het goed heb en best een goede naam. Maar qua baas schijnt het een stuk minder te zijn.

Maar goed, feest is heel goed geslaagd


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers