Gezocht: stalling Spijkenisse

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Wendeltje
Berichten: 332
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Spijkenisse

Gezocht: stalling Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-13 09:37

Zoals de titel al zegt, ik ben op zoek naar een stal in of in de buurt van Spijkenisse.
Mijn vriendje heeft gevraagd of ik bij hem wil komen wonen (en dat wil ik wel :P ), dus dan moet mn haflingermeisje ook mee verhuizen die kant op. We staan nu op een stal in Schipluiden en iedere dag heen en weer vind ik een beetje teveel van het goede.
Ik zoek een stal met een aardige bak waar ik ook gewoon in kan rijden als het geregend heeft en die 's winters ook goed te doen is. Een binnenbak is meegenomen, maar absoluut geen vereiste. Weidegang vind ik wel heel belangrijk, al wil ik wel dat ze 's nachts gewoon op stal staat. Als er wedstrijden (in de buurt) georganiseerd worden, zou dat ook heel leuk zijn. En een buitenritje op zn tijd zou ik ook wel leuk vinden.
Hm, ik dacht dat ik niet zoveel eisen had, maar het is een langer lijstje geworden dan ik had gedacht. Wie kan mij aan een paar adresjes helpen waar ik kan gaan kijken?

theeleuter


manonutjuh

Berichten: 3001
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Re: Gezocht: stalling Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 19:35


Wendeltje
Berichten: 332
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 09:51

Het gata mij erom dat ze in de zomer gewoon de wei op kan. In de winter is dat geen optie hier in de regio, dat weet ik.
In de andere topics werd ik niet veel wijzer, dus ik hoopte dat iemand nog iets anders leuks wist.

theeleuter


Turbie

Berichten: 457
Geregistreerd: 07-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 09:52

Hippisch Centrum in Simonshaven!
Heeele fijne stal!
Naast/in de Bernisse, kan je uren rondrijden, en er worden vaak wedstrijden op stal georganiseerd :)

Rust zacht, m'n allerliefste vriendje.. Turbo :+:

Wendeltje
Berichten: 332
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 10:09

Als ik'een dikke portemonnee had, was dat zeker een optie geweest, maar dat ligt ver boven mijn budget. Ik zoek zo rond de 250 euro. Minder mag natuurlijk altijd :P , maar meer liever niet.

theeleuter

HorseTopShop

Berichten: 7731
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Hellevoetsluis (Nieuwenhoorn)

Re: Gezocht: stalling Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 10:23

Ik weet niet hoe ver je wilt rijden, maar in Hellevoetsluis bij de Westhoeck hebben ze op dit moment stallen vrij. Ik weet alleen niet precies wat de stalling kost. Ze hebben verschillende maten stallen en daardoor verschillende prijzen.

Wendeltje
Berichten: 332
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 15:12

Ik ben afhankelijk van de fiets, dus dan is Hellevoet best wel een beetje ver.

theeleuter

Anoniem

Re: Gezocht: stalling Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 16:19

Stal de Ronde? Is prima te doen met het openbaar vervoer.
Je hebt er nog 2 in de polder zitten bij Spijkenisse, op de weg naar simonshaven.

I_Lo
Berichten: 28
Geregistreerd: 19-06-13

Re: Gezocht: stalling Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 15:15

Stalling bij de westhoeck kost 250 euro. Bij roos in oudenhoorn zijn ook stallen vrij daar is het 215 p/m.

Karin_deB

Berichten: 8220
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Rijsbergen

Re: Gezocht: stalling Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 01:21

Op de fiets ben je helaas al gauw beperkt. Dan kom je al gauw uit op Manege Willemshof, Manege Simonshaven. In de polder van 'Spijkenisse' (officieel is het Biert/Simonshaven geloof ik, maar ik noem het altijd Spijk) heb je nog Vd Spek of Cindy Braat. Laatste 2 stallen zal je weinig over vinden op internet denk ik, gaat meer mondjesmaat.

I love you to the moon and back

Wendeltje
Berichten: 332
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-13 12:03

Ik ga zaterdag met een 'paardenvriendin' daar uit de buurt een rondje in de polder doen. Zij weet wel wat stallen te vinden. En dan nemen we de tips die hier gegeven zijn meteen mee.
Bedankt voor de input en meer tips zijn altijd welkom :)

theeleuter

Wendeltje
Berichten: 332
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-14 10:18

Omdat ik zojuist nog een pb kreeg van iemand met een suggestie voor een stal, zal ik hier even laten weten dat ik een plekje gevonden heb. Iedereen enorm bedankt voor het meedenken.

theeleuter

xxunixxx
Berichten: 1
Geregistreerd: 04-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:08

Ik ben voor mijn verzorgpaard ook op zoek naar een andere stal omdat de bak niet te doen is op de stal waar wij nu staan..

Budget ligt ook niet erg hoog, dus ben erg benieuwd wat je hebt gevonden!

Chezshir77
Berichten: 2607
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 21:50

Karin_deB schreef:
Op de fiets ben je helaas al gauw beperkt. Dan kom je al gauw uit op Manege Willemshof, Manege Simonshaven. In de polder van 'Spijkenisse' (officieel is het Biert/Simonshaven geloof ik, maar ik noem het altijd Spijk) heb je nog Vd Spek of Cindy Braat. Laatste 2 stallen zal je weinig over vinden op internet denk ik, gaat meer mondjesmaat.


Vd Spek heeft stallen vrij (ben er net weg), Cindy Braat is helemaal vol (sta ik zelf). Vd Spek moet je wel alles zelf doen, je huurt echt alleen de stal zelf, moet zelf voeren en mesten (hooi en stro wel incl., brok zelf kopen) en er is geen toezicht op je paard, alleen door voorbijlopende stalgenoten. Ik vond het wel een fijne stal, maar het is bij een koeienboer op het erf, dus je moet niet bang zijn om vies te worden. Ik heb gekozen terug te gaan naar mn oude nest bij Braat, omdat ik het zelf alles doen voor mij fysiek en qua tijd te veel opgave vond. Je kunt ook eens bij Timmer in Geervliet informeren. Wel ook helemaal self-service, maar is wel een nette stal. Er is ook nog een stal in
Hoogvliet, net over de brug vanuit Spijkenisse RECHTS (dus niet aan de kant van de oude manege). Daar hebben ze enorme stallen. Helaas geen paddocks en weidegang, in de zomer staan alle paarden in Rhoon op het land dag en nacht. In Hekelingen, naast het waterlandpark zit ook nog een pensionstalletje, maar daar weet ik helemaal niks van verder, ik rij er elke dag met mn paard langs:-) De anderen hebben allemaal weidegang in de zomer. Vd Spek is goedkoopst. Je mag me pb sturen voor meer info.

Yinthee
Amadeus <3

Berichten: 4161
Geregistreerd: 16-05-08
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 22:58

Bij ons is één stal vrij, zeer kleinschalig in Simonshaven. Voor meer info/bij interesse graag een PB sturen. :)


Stal Timmer loopt op het moment helemaal leeg heb ik gehoord. Stallen zat leeg dus, maar of dat positief is..

Mckk
Berichten: 34
Geregistreerd: 15-03-11

Re: Gezocht: stalling Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:15

Op zwartewaal hebben we ook plek op een gezellige kleinschalige stal (20 paarden). Pb maar voor info.

Mick Vryenesse♡

Chezshir77
Berichten: 2607
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Gezocht: stalling Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 07:13

Is dat bij Monteny Saskieaa? Ook een hele fijne man en leuke stal idd. Staat Fleur er nog met Mick?

Mckk
Berichten: 34
Geregistreerd: 15-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:21

Brendaaaa schreef:
Is dat bij Monteny Saskieaa? Ook een hele fijne man en leuke stal idd. Staat Fleur er nog met Mick?



Bij monteny indd. Mick staat er zeker nog! ( zie mn onderschrift :p )

Mick Vryenesse♡

nutts
Berichten: 334
Geregistreerd: 10-02-14

Re: Gezocht: stalling Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 16:44

Hoi sorry dat ik kom binnenvallen weten jullie of er nog ergens plek is voor een haf en een shet

Chezshir77
Berichten: 2607
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 18:19

nutts schreef:
Hoi sorry dat ik kom binnenvallen weten jullie of er nog ergens plek is voor een haf en een shet


Ja, bij vd spek is plek, alleen zelf voeren en mesten daar.

iicas1999
Berichten: 3
Geregistreerd: 15-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 20:04

Is er nog steeds plek bij vd spek?

Brendatil
Berichten: 173
Geregistreerd: 27-04-16
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Gezocht: stalling Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 21:45

geen idee, ik sta inmiddels op een andere stal....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: henshem, jitskenienke, Koekie73, xxxmh en 23 bezoekers