[TEK] Enton en Firefox

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Knoesje

Berichten: 1507
Geregistreerd: 22-06-04

[TEK] Enton en Firefox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-13 09:36

Vorige week weer eens een opdracht gehad van Smeetjoew,
die ik inmiddels wel tot één van de vaste opdrachtgevers mag rekenen.
Zij had een leuke foto van haar twee paarden.
Weliswaar niet van beste kwaliteit, gemaakt met een telefoon in een donkere stal,
Maar het is toch gelukt er een lief en zacht plaatje van te maken.

Pastel 40 x 50 cm

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41593
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: [TEK] Enton en Firefox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 13:10

Normaal vind ik je tekeningen echt heel mooi, maar deze valt toch een beetje tegen :). Er zit weinig detail en contrast in de paarden, ze ogen vlak en ik mis... Iets. Ik weet niet precies wat. Ik denk uitstraling.

Nee, dit is niet je beste werk. Sorry :).

_l_amanda_l_

Berichten: 6052
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: op de grens van Friesland en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 13:16

Ben het met bovenstaande reactie eens wbt de diepte, maar ik kan me voorstellen dat telefoonkwaliteit niet het handigste is om een gedetailleerde tekening van te maken.. Kan je de opdrachtgeefster niet om een paar losse foto's vragen van de paarden (apart) voor de details, zodat je ze wat levendiger kan doen lijken? Aan je talent ligt het zeker niet! (vind jouw werk altijd super) :)) Desalniettemin, ík doe het je niet na! :D Vind hem alleen nog niet helemaal af...

Knoesje

Berichten: 1507
Geregistreerd: 22-06-04

Re: [TEK] Enton en Firefox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-13 20:35

In het echt zijn er veel meer details te zien, maar deze foto is van niet zo'n beste kwaliteit.

smeetjoew

Berichten: 10662
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 15:38

Hee wat leuk, een topic! Ik heb de tekening toevallig vandaag binnen gekregen en ik ben er echt waanzinnig blij mee! Hij is in het echt nog veel sprekender dan deze foto doet lijken, ik herken m'n twee knollies er als twee druppels water in! Zit superveel detail in, zoals die typische rimpeltjes in de mond van die witkop en de zachte manen van Firefox. Ik ben er echt onwijsssss blij mee!! Hij krijgt een hele mooie plek naast de andere portretten van jouw hand, Nathalie :D