Wat te doen met oud en nieuw?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ashley5760
Berichten: 5823
Geregistreerd: 06-01-06

Wat te doen met oud en nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-13 10:26

Ik ben een beetje vroeg :+ maar het kwam ter spraken.

Wij (stel) vieren eerste oud en nieuw, en zouden graag wat meer doen dan met z'n tweeen op de bank...

Idee:
- vrienden uitnodigen, alleen ken ik er geen die daarop zitten te wachten (gaan allemaal stappen of naar familie).

Nu had ik het romantische idee om naar parijs te gaan, alleen met hsl was dat 300,- (retour 2pers) en wilde hij onder de 26 niet pakken op internet.
Auto kan op zich prima, maar dan zit je weer dat hotel (graag midden vd stad) moet parkeerplek hebben....

Of


Ideeën?

Naar de kroeg hebben we allebei geen zin in ;).

_AB_
Berichten: 3956
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Re: Wat te doen met oud en nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 10:27

Naar Berlijn!

jorika1986

Berichten: 5217
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 10:32

Romatisch in bed filmpje kijken. En wie weet wat nog meer leuke dingen in bed?
Lekker vuurwerk luisteren.

_Micha_

Berichten: 8577
Geregistreerd: 26-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 10:32

Ik ben vorige jaar naar een hotel geweest, gewoon in Nederland met mijn vriendin. We hadden een luxe suite met een bubbel bad en tv in de badkamer. Dus we hebben ons daar prima vermaakt.

Wat we dit jaar doen moeten we nog bedenken, heb ook niet zo'n zin om de kroeg in te duiken.

Niwla

Berichten: 4115
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 10:34

Je kunt je auto ook op een P&R zetten aan de rand van Parijs en vanaf daar de metro pakken naar je hotel. :) Of de auto in een woonwijk in een van de buitenwijken zetten.

MelanieB

Berichten: 25869
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 10:42

Ik weet ook nog niet zo goed wat ik dit jaar ga doen. Vorig jaar kroegjes gedaan, en bij vrienden gevierd.

Weet ook niet wat vriendin in gedachten heeft. Buitenland lijkt me wel wat.
Ik volg dit ff :D

manzano

Berichten: 23915
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Wat te doen met oud en nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 11:00

Of je zoekt gewoon een hotel met parkeergelegenheid. Daar zijn er genoeg van.

Donkerblauw

Berichten: 8521
Geregistreerd: 11-09-11
Woonplaats: Gotham City

Re: Wat te doen met oud en nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 11:08

LZP -> PF

capopjekop

Berichten: 30653
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 11:09

Of je nodigt gewoon je vrienden uit. Die gaan toch niet voor 1 uur stappen? Kunnen ze daarna toch nog gaan? Wij hebben het afgelopen jaar bij een bevriend stel gevierd. Zijn en haar vriendengroep waren er, dus dat was erg gezellig.

Parkeerplek bij het hotel lijkt me niet zo lastig, dat moet te vinden zijn. Er gaan er vast wel meer. Je kunt ook kijken of er niet een goedkope vlucht te vinden is. Of wellicht via vakantieveilingen of groupon kijken? Daar heb je ook vaak aanbiedingen voor een weekendje weg.

xdniesje
Berichten: 2053
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Dordrecht

Re: Wat te doen met oud en nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 15:55

Ons eerste oud en nieuw zijn we naar de efteling geweest. Was opzich wel leuk! Vuurwerk was best mooi, maar we hadden wel een feestje verwacht, maar iedereen was om 00.30 alweer weg..
Het jaar daarop hebben we met mijn schoonouders gevierd, maar een paar tijdje voor 00.00 zijn we weggegaan en naar een brug gelopen. Romantisch in de regen kijken naar al het vuurwerk om je heen. Daarna zijn we rond gaan rijden, was opzich ook wel leuk!
Nu willen we het met vrienden gaan vieren, of misschien een leuk feest.

Davinia_
Berichten: 7033
Geregistreerd: 05-01-03

Re: Wat te doen met oud en nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 14:49

Ook naar jouw/zijn ouders? Of gewoon een feestje geven tot 12 uur/half 1? Kan iedereen daarna gaan stappen.
Je kan ook naar de Efteling gaan inderdaad.

Ashley5760
Berichten: 5823
Geregistreerd: 06-01-06

Re: Wat te doen met oud en nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-13 14:51

Ouders nee :+ dat zijn we ontgroeid ;)

Efteling klinkt op zich wel leuk (daar kan je ook overnachten toch?) ga ik nakijken.

Vrienden kan indd altijd nog als er mensen zijn die willen haha.

Nessie

Berichten: 8576
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 16:32

Wij (vriendlief en ik) gaan met oud en nieuw naar Disneyland Parijs :) (met de bus). Vorig jaar had ik een feestje bij vrienden thuis, was supergezellig, veel leuker dan in de stad!

Ashley5760
Berichten: 5823
Geregistreerd: 06-01-06

Re: Wat te doen met oud en nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-13 18:16

Dat zei ik dus ook voor de grap tegen hem (disney) en vond hij geloof ik leuk (onbetaalbaar?) idee.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78500
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 23:01

Ashley5760 schreef:
Ouders nee :+ dat zijn we ontgroeid ;)


Ontgroeid? :=
Ik ben 40, en de laatste 5 jaar vieren we oud en nieuw bij mijn ouders. Denk dat je er over een x aantal jaar anders over denkt. :+

In mijn 20-er jaren deden we door met een vriendenclub en gingen daarna naar de kroeg. Veel goedkoper, en gezelliger omdat je niet met die harde muziek zit en gewoon gezellig kunt kletsen.

Oud en nieuw in het buitenland vieren is momenteel ook erg in, met name de steden Londen en Berlijn staan erg hoog daarvoor genoteerd.

secricible

Berichten: 25695
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 23:15

Waarschijnlijk lekker met vrienden thuis zijn. Om 12u wil ik dan per se bij mijn schoonouders zijn, omdat we daar weinig last hebben van het vuurwerk wat wel fijn is voor de hondjes.
Onze hond raakt bij mijn ouders compleet overstuur met oud en nieuw. Er wordt veel afgestoken en ook veel illegaal vuurwerk. 2 jaar terug leverde dat zon klap op dat er ruiten zijn gesneuveld en is ze zo overstuur geraakt dat ze daar met oud en nieuw echt niet meer wil zijn -O-

Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Wat te doen met oud en nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 17:40

Efteling is idd wel leuk met oud en nieuw!
Heb ik afgelopen jaar ook met vrienden gedaan.

Parijs is idd gewoon parkeren op een P&R aan de rand van Parijs.
Ik ben paar jaar terug met kerst in Parijs geweest, en wij hadden de auto op een P&R gezet en met de metro naar het hotel gegaan.
Was prima te doen!

moonsparkle
Berichten: 21712
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 17:45

stiekem vind ik oud en nieuw het leukst met zn 2en. Samen gezellig aan de oliebollen met een tvprogramma op en dan in de avond heerlijk vanaf het balkon kijken.

Ashley5760
Berichten: 5823
Geregistreerd: 06-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-13 17:47

Neonlight schreef:
Ashley5760 schreef:
Ouders nee :+ dat zijn we ontgroeid ;)


Ontgroeid? :=
Ik ben 40, en de laatste 5 jaar vieren we oud en nieuw bij mijn ouders. Denk dat je er over een x aantal jaar anders over denkt. :+

In mijn 20-er jaren deden we door met een vriendenclub en gingen daarna naar de kroeg. Veel goedkoper, en gezelliger omdat je niet met die harde muziek zit en gewoon gezellig kunt kletsen.

Oud en nieuw in het buitenland vieren is momenteel ook erg in, met name de steden Londen en Berlijn staan erg hoog daarvoor genoteerd.


Haha ja volgens mij komt dat ook ooit weer terug in je leven maar momenteel hebben we dat beide wel gezien ;).

Ashley5760
Berichten: 5823
Geregistreerd: 06-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-13 17:47

moonsparkle schreef:
stiekem vind ik oud en nieuw het leukst met zn 2en. Samen gezellig aan de oliebollen met een tvprogramma op en dan in de avond heerlijk vanaf het balkon kijken.



Haha ik ook maar hij wilde kets doen.
Efteling wasie wel in geintereseerd ;).

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 17:48

Ik ben vorig jaar naar Londen geweest :j

Dit jaar tot 22.30 werken en 23.15 pas thuis

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 17:50

Wij zitten ook thuis met oud en nieuw maar dat is omdat ik de hond niet ga verslepen rond die tijd :(:)

tweebelgen
Berichten: 713
Geregistreerd: 24-11-09

Re: Wat te doen met oud en nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 17:37

Gezellig thuis blijven met z'n 2-en en als het vuurwerk bezig is bij de paarden blijven.

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Wat te doen met oud en nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 17:41

Efteling vind ik juist saai :P
Omdat iedereen zo vroeg weg is.
Vorig jaar kon ik het vanuit de wei van mijn pony bekijken die achter de efteling toen stond :')
ik geef niet zoveel meer om oud en nieuw, weet ook echt niet wat ik dit jaar ga doen.

cursebreaker

Berichten: 11429
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 17:41

Wij lagen vorig jaar, Hoe romantisch, voor 12uur al te slapen hahahaha :') ..
Ik was hoogzwanger en had die dag ook nog vrij lang gewerkt(was net voor mijn verlof begon) dus was kapot

Overigens gaan wij eigenlijk nooit weg omdat we een hond hebben en ik laat hem echt NIET alleen met oud&nieuw, vind ik echt ontzettend sneu.. Ik ben echt een huismus dus gewoon het liefst thuis. Ik zou dan ook alleen ergens naartoe gaan waar Rex ook mee zou kunnen.
We nodigen dan vaker familie uit ofzo..
Dit jaar blijven we sowieso ook thuis, omdat de kleine nog nooit vuurwerk heeft meegemaakt en ik heb geen idee in hoeverre hij het meekrijgt en erop reageert dus dan ben ik gewoon liever thuis.
Hebben de naaste familie, inclusief alle honden, uitgenodigd en dan maken we er een gezellig avondje van..

Als je vrienden allemaal gaan stappen ofzo is inderdaad wel zuur als je dan wel iets wilt organiseren maar er geen animo voor is. Ook niet als je echt een feest ervan maakt? dat je wat meer mensen uitnodigt? en dan een regeling voor geld bij elkaar te leggen maakt ofzo? Is ook wel erg leuk natuurlijk, zo'n grote groep.