Pijnlijke slokdarm

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Pijnlijke slokdarm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-13 16:22

Gisteravond at ik een gehaktbal, maar ik heb ongeveer de helft daarvan per ongeluk in 1 keer door geslikt. Het was heel erg heet. Na een paar slokken water is de halve gehaktbal gelukkig weer doorgegleden naar mijn maag :) . Ik ben gewoon weer verder gaan eten, maar het voelde heel erg branderig, ook net alsof er bloed zat.

Nu word ik dus vanochtend wakker, en mijn keel deed ontzettend zeer (nu nog steeds). Ik kan bijna niet eten/slikken. Zelfs water drinken doet zeer.

Nu is mijn vraag hoe dat kan, want het stuk gehakt is weggespoeld. Is het gewoon geïrriteerd, of kan het ook verbrand zijn? Het doet iig heel erg zeer.



nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Re: Pijnlijke slokdarm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-13 16:56

Niemand?

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Re: Pijnlijke slokdarm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 16:59

Ik denk dat het gewoon een beetje verbrand is. Ooit je mond of tong weleens verbrand aan hete soep?
Dat gebeurd veel sneller dan verbranden van je normale huid. Ik zou het even aankijken en koud drinken e.d. nemen, meestal is het met een dag of 2 wel weer over :j Als je het niet vertrouwd kun je altijd nog even de assistente van de huisarts bellen, maar ik denk dat deze hetzelfde gaat zeggen.

Trouwens als er na 34 minuten nog niemand heeft gereageerd is het niet nodig om zelf nog een keer te reageren. Mensen hebben niet altijd tijd om direct te reageren ;)

nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-13 17:01

SAKKIA schreef:
Ik denk dat het gewoon een beetje verbrand is. Ooit je mond of tong weleens verbrand aan hete soep?
Dat gebeurd veel sneller dan verbranden van je normale huid. Ik zou het even aankijken en koud drinken e.d. nemen, meestal is het met een dag of 2 wel weer over :j Als je het niet vertrouwd kun je altijd nog even de assistente van de huisarts bellen, maar ik denk dat deze hetzelfde gaat zeggen.

Trouwens als er na 34 minuten nog niemand heeft gereageerd is het niet nodig om zelf nog een keer te reageren. Mensen hebben niet altijd tijd om direct te reageren ;)


Bedankt!

Sorry je hebt gelijk, maar als je wacht duurt 34 heel erg lang :Y) Haha

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 17:33

Waterijsjes eten. Dat koelt de boel lekker af en geeft ook vocht en energie.

09/10/2023 <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: -Namiro-, aniek_joefy, Azhari, chocky84, collendoorn, Dnies90, ElineGC, Facebook, GoogleAdsense, Jacquelinee_, lizard, R0SE, RianneH, san4nie, shannen6, Spike2019, stijntilla, VivianHesen en 166 bezoekers