Euhm... Heel ander beeld ineens met Bokt?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Zilfstar

Berichten: 7542
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Euhm... Heel ander beeld ineens met Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-13 20:54

Op mijn mega grote scherm was normaal Bokt gewoon van alle kanten uitgevuld. Nu heb ik ineens een veel smallere Boktpagina met brede witte randen links en rechts. Ligt niet aan beeldscherminstellingen want andere internetsites zijn nog normaal.
Knoppen onderin voor eigen berichten en actieve onderwerpen alsook Versturen, voorbeeld en sla klad op (die is helemaal nieuw) lijken ook anders.

Bij mijn eigen berichten staat ook ineens een afkorting voor elk bericht in een aparte kolom uit wel forum dat komt (bij deze bijv FZ van Forumzaken denk ik)

Hebben we weer eens een andere lay out gekregen ofzo?
Of zit ik ineens op een andere versie?

De PaardenPsycholoog http://www.paardenpsycholoog.nl
onderdeel van Aurora Kaarna, holistische praktijk voor mens & dier: readings, energetische therapie, coaching en begeleiding, meditatie en mindfulness: http://www.aurorakaarna.nl


Szan

Berichten: 6647
Geregistreerd: 29-03-08

Re: Euhm... Heel ander beeld ineens met Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 20:55

Bokt5 heeft een smaller scherm dan Bokt4, dus dat kan inderdaad normaal zijn. Je kan wel bij instellingen aanvinken dat je wilt dat Bokt alsnog over je hele pagina wordt verspreid.

__denise

Berichten: 3210
Geregistreerd: 25-02-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 20:56

Instellingen > Forum Instellingen > "Bij Bokt 5 altijd de volledige breedte van je browser gebruiken." aanvinken :D

ambre

Berichten: 7148
Geregistreerd: 19-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 20:56

Ik vernieuwde net op mijn telefoon en heb ineens een totaal andere lay out!
Maar dit is gewoon een prima mobiele versie,hoef ik niet meer steeds te vergroten.
Maar op de computer is het dus ook anders?

Zilfstar

Berichten: 7542
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-13 20:58

__denise schreef:
Instellingen > Forum Instellingen > "Bij Bokt 5 altijd de volledige breedte van je browser gebruiken." aanvinken :D


Gedaan, thanks!

maar euhm... hoe kan het eigenlijk dat je ineens van Bokt4 op Bokt5 over gaat zonder daar zelf iets aan te doen? (Ik wist niet eens dat er allerlei versies waren laat staan waar je dat in kon stellen. Weer wat geleerd)

De PaardenPsycholoog http://www.paardenpsycholoog.nl
onderdeel van Aurora Kaarna, holistische praktijk voor mens & dier: readings, energetische therapie, coaching en begeleiding, meditatie en mindfulness: http://www.aurorakaarna.nl

Kirsha
Berichten: 4642
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 20:59

Iedereen wordt automatisch overgezet, de één iets eerder dan de ander :) Je kunt het nog wel terug veranderen, straks volgens mij niet meer. Ik heb nog steeds Bokt 4.
Laatst bijgewerkt door Kirsha op 18-11-13 21:00, in het totaal 2 keer bewerkt

Fenore van Gipsy Spirit

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 21:00

Bokt ziet er bizar anders uit voor mij ook en ik heb die instellingen gewoon?
Ook de buttons zijn anders.

You Know Who | ykw-gypsyhorses.com
Ruim 9 jaar kleurfokker van Irish Cobs in dun, pearl & meer!

Aroha

Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 21:01

Zilfstar schreef:
__denise schreef:
Instellingen > Forum Instellingen > "Bij Bokt 5 altijd de volledige breedte van je browser gebruiken." aanvinken :D


Gedaan, thanks!

maar euhm... hoe kan het eigenlijk dat je ineens van Bokt4 op Bokt5 over gaat zonder daar zelf iets aan te doen? (Ik wist niet eens dat er allerlei versies waren laat staan waar je dat in kon stellen. Weer wat geleerd)

Wuh hier ook! Ik wist ook niet dat dat automatisch ging. Snel terug naar Bokt4, vind die lege ruimtes vervelend :').

Edit: En bokt is bij mij heel langzaam nu -O-.

Edit2: Je kan aanvinken dat het beeld vullend blijft, maar de tekstvlakken blijven dan kleiner volgens mij. Alles lijkt sowieso ineens kleiner nu. Dus toch maar terug naar Bokt4 :')

Mizora

Berichten: 18071
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Re: Euhm... Heel ander beeld ineens met Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 21:04

Ik zou dus niet teruggaan naar bokt4, maar even het vinkje aanzetten dat beschreven wordt.

Bokt4 gaat er in de loop van de tijd uit. Maar voor de eventuele problemen is hij in de beginfase van bokt5 (wat nu dus is) nog wel beschikbaar.

Mijn laptop heeft een instortend toetsenbord en verdraagt geen los toetsenbord meer. Hierdoor doen o.a. de backspace en Q (alt 81 en alt 113) het niet meer, en voegt hij soms letters dubbel toe, of geeft hij ze juist niet door. Mijn tablet daarentegen heeft een overactieve autocorrect. Mijn teksten zijn daardoor wel eens een zooitje.

Marcella

Berichten: 36586
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Euhm... Heel ander beeld ineens met Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 21:10

Had dus ook ineens dacht dat aan mijn laptop lag dus opnieuw opgestart, maar nog steeds dat rare smalle scherm.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Aroha

Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 21:14

Mizora schreef:
Ik zou dus niet teruggaan naar bokt4, maar even het vinkje aanzetten dat beschreven wordt.

Bokt4 gaat er in de loop van de tijd uit. Maar voor de eventuele problemen is hij in de beginfase van bokt5 (wat nu dus is) nog wel beschikbaar.

Ik vind het niet fijn ogen dus ga gewoon terug naar Bokt4 zolang dat nog kan :).

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 21:16

ik dacht al dat het aan mij lag...waarom moeten dingen altijd veranderen?
Ik ben daar te oud voor :')

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet

hotchocolat

Berichten: 4391
Geregistreerd: 05-01-10
Woonplaats: Boven op de berg in de Eifel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 21:19

geerke schreef:
ik dacht al dat het aan mij lag...waarom moeten dingen altijd veranderen?
Ik ben daar te oud voor :')



Dat probleem heb ik ook. Ik heb hem weer terug gezet naar bokt4, het is een stuk rustiger zo

Marcella

Berichten: 36586
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Euhm... Heel ander beeld ineens met Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 21:21

Heb hem dus ook terug gezet naar bokt4 en dit beval met een stuk beter.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Mizora

Berichten: 18071
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 21:25

Het is om gegaan omdat de code van bokt4 ondertussen behoorlijk verwilderd was doordat er toch af en toe wat aan aangepast was. Ook is er met bokt5 geen losse mobiele versie meer nodig wat betekent dat er niet meer aan 2 bokt's geknutseld hoeft te worden als er iets aangepast wordt.

De grootste aanpassingen zijn dus achter de schermen, hoewel bokt5 er wel iets anders uit ziet. Dat van het scherm is erin gezet omdat mensen tegenwoordig steeds grotere schermen krijgen en er vraag naar was aan Bart of hij kon zorgen dat de tekst in ieder geval niet zo extreem mee gerekt werd. Daaraan is voldaan door dit vinkje te plaatsen. Eenmaal aangevinkt is de schermbreedte weer net zo als vroeger.

Mijn laptop heeft een instortend toetsenbord en verdraagt geen los toetsenbord meer. Hierdoor doen o.a. de backspace en Q (alt 81 en alt 113) het niet meer, en voegt hij soms letters dubbel toe, of geeft hij ze juist niet door. Mijn tablet daarentegen heeft een overactieve autocorrect. Mijn teksten zijn daardoor wel eens een zooitje.

ambre

Berichten: 7148
Geregistreerd: 19-04-09

Re: Euhm... Heel ander beeld ineens met Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 21:40

Was er een mobiele versie dan??

Tinky12

Berichten: 9435
Geregistreerd: 27-01-06
Woonplaats: Met mijn hart in Amsterdam.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 21:49

ambre schreef:
Was er een mobiele versie dan??

Blijkbaar...ik zit ook nog "vooroorlogs" te bokken hoor :P Ik houd ook niet van die optische veranderingen,iedere keer weer wennen en aanpassen.Vind het niks,heb al moeite genoeg mee %)

Heb hem ook snel weer terug gezet :j

Wat is nu precies ME?Dan ben je toch alleen maar moe. -O- http://www.mecvs.net/module-ME_CVS_docs ... t.facebook Te Koop: recreatiemarathonwagen-pony-maat http://www.bokt.nl/markt/ad/450864/recr ... -pony-maat
Teken de petitie https://meisgeensolk.petities.nl/ hartelijk dank namens alle patiënten

Isabel_k

Berichten: 4762
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Euhm... Heel ander beeld ineens met Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 21:51

Op de computer vind ik de nieuwe lay put zeer irritant maar ik ben helemaal gelukkig met de mobiele versie :D +:)+

IG: @arabierjoep

RiannaB

Berichten: 1247
Geregistreerd: 19-09-11
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 22:16

Ik kwam er vanavond op mijn telefoon ook achter dat het er opeens heel anders uit ziet. Ik vind het fijn dat het meteen op een leesbare grootte is, al is alles wel weer even wennen. Het enige echte nadeel vind ik dat ik niet meer een pagina kan aanklikken in een topic, om daarheen te springen zeg maar. Je kunt alleen een pagina vooruit bijv. en niet naar de 3e pagina na die waar je op staat bijv. Ter verduidelijking even een screenshot gemaakt.

Afbeelding

Weet iemand hier raad mee of hoort dit nu eenmaal in de nieuwe versie?

__denise

Berichten: 3210
Geregistreerd: 25-02-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Euhm... Heel ander beeld ineens met Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 22:26

Kun je de 1 niet aanklikken? 1 cijfer staat in een iets grijzer vakje, die kun je aanklikken en dan een nummer intoetsen.

RiannaB

Berichten: 1247
Geregistreerd: 19-09-11
Woonplaats: West-Brabant

Re: Euhm... Heel ander beeld ineens met Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 07:39

Dat lukt inderdaad. Bedankt!

Iris82

Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 07:43

ambre schreef:
Was er een mobiele versie dan??


Er is een m.bokt.nl en een o.bokt.nl :))

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

ambre

Berichten: 7148
Geregistreerd: 19-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 07:46

Ik heb nu nog steeds alleen bokt.nl staan?
Maar toch is hij nu heel handig op de tel.


har166

Berichten: 2031
Geregistreerd: 21-04-10
Woonplaats: Ekehaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 07:48

Ik word er nog niet heel gelukkig van, ik kan met mn gsm niet meer op de boktmarkt komen. Daar is bij mij geen aparte link/button meer voor. Als ik op de vierkantjes klik waar 'vroeger' de marktlink was kom ik nu bij forums :(

I can please only one person a day, today is not your day and tomorrow does not look good either.

ambre

Berichten: 7148
Geregistreerd: 19-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 07:53

Als ik bovenin op forums klik,dan staat er ook markt bij.
Of heb jij de mobiele versie?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers