Zijn er misschien reclame ontwerpers op bokt...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Zijn er misschien reclame ontwerpers op bokt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-13 17:06

Die mij zouden kunnen helpen met een paper?
Ik ben een derde jaars reclame ontwerper en moet een korte 'oefen'paper schrijven als voorbereiding om m'n master scriptie van volgend jaar. Ik heb hier voor twee reclame ontwerpers nodig (eventueel een gafisch ontwerper met ervaring met het onderwerp) die ik een paar vragen zou kunnen stellen zodat ik deze kan gebruiken. Er zal verder niets gedaan worden met deze paper buiten nakijken door een docent. Er zal niets gepubliceerd worden, enz. Puur oefening.

Ik heb nu al tig reclame bureau's gecontacteerd om te vragen of ze heel eventjes tijd hadden kort een 'interview' te houden over shock reclames.
Helaas heeft geen enkel bureau op één na mij antwoord gegeven en degene die dat wel deed had er geen tijd voor. Als je er binnen loopt krijg je een kaartje en moet je mailen waarna je dan weer geen reactie krijgt.

Nu zit ik met een gigantisch probleem want ik kan niemand vinden die wilt helpen maar mijn paper deadline is al begin december.
Ik heb m'n klasgenoten ook om hulp gevraagd maar zij zitten met hetzelfde probleem. Ik ben ruim op tijd bureau's gaan benaderen maar helaas wilt het niet lukken iemand te vinden die op z'n minst antwoordt.

Ik woon echter wel in Limburg, maar ik wil er zelfs ook wel voor reizen met de trein! (Of desnoods via skype!)
Ik ga er niet vanuit dat bokt me verder kan helpen maar het is het proberen waard.

Dankjewel voor het lezen :+ En sorry als het verkeerd staat, ik twijfelde over waar ik het moest zetten.

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: Zijn er misschien reclame ontwerpers op bokt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-13 21:38

Helaas nog geen reacties.