Springen - Beugels kwijt..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Springen - Beugels kwijt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 15:23

Heey!
Met de manege hebben we weer een sinterklaaswedstrijd, hierbij doe ik mee aan springen. In 1 minuut zoveel mogelijk punten springen.. 1 Probleempje, Fantasy loopt niet erg lekker, dus daar ga ik niet mee rijden dan. Dus zou ik op Thomas of Risky gaan, maar bij het neerkomen raak ik vaak m'n beugels kwijt op deze peerdjes.. Waarschijnlijk omdat ik bij het landen wat naar voren ga. Iemand een idee hoe ik m'n voeten beter in de beugels kan houden? Want om nou de beugels een paar keer kwijt te raken :Y)

Veel paarden staan er niet op onze manege, en op sommige heb ik nog nooit gesprongen, dus daar ga ik jook niet zomaar mee springen. 2 jaar geleden reed ik voor het eerst op een pony, met het springen. En de ruiter na mij viel erg raar omdat die pony gewoon op een gekke manier springt :')

xx


jilinda

Berichten: 1076
Geregistreerd: 02-07-11
Woonplaats: lelystad

Re: Springen - Beugels kwijt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 19:05

beugels iets korter doen en je hakken goed uitdrukken, ook tijdens de sprong ;)

Sharante <3
♥Impossible is not a word, it's just a reason for someone not to try ♥

boottjv

Berichten: 26
Geregistreerd: 21-12-10
Woonplaats: Pijnacker

Re: Springen - Beugels kwijt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 00:40

Inderdaad, beugels korter zal al een hoop schelen, zorg ook dat je je gewicht goed in de beugels houd en bijv niet op de hals gaan leunen!

when you have a house, it doesn't mean you have a home !

Amigooo, mijn lieve hafpown ! <3

Super lieve, brave Fries te koop, pb me!


DorienA

Berichten: 489
Geregistreerd: 29-06-12
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 08:49

Zorg ervoor dat je druk op je beugels houd, dus een soort van 'staan' op je beugel. Dit helpt beter met korte beugels. Als er veel kracht op je beugels staat, zal het makkelijker worden je beugels in te houden . Succes met oefenen !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 71 bezoekers