Ik ben trots op..... (Zelf in te vullen)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Ik ben trots op..... (Zelf in te vullen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-13 00:41

Hallo!!!

Ik ben weerbaarheids trainster en daarin vragen we de kinderen/ouders iets te noemen waar ze trots op zijn (niet iets materialistisch)

N.a.v. Het topic in het zonnetje zetten dacht ik, het is ook wel gaaf als iedereen eens verteld waar hij/zij trots op is!! Het zit in onze aard om in het negatieve te blijven hangen en vooral die dingen te onthouden.... Vertel eens waar je trots op bent, misschien kun je kijken of je elke dag iets voor jezelf kunt bedenken!!! Verder zou het goed zijn als je eens tegen je medemens verteld waar je trots op bent over diegene!!

Dus..... Ik ben er trots op dat......

Let's spread some positive minds!!!!

Lente
Berichten: 27777
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Ik ben trots op..... (Zelf in te vullen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 00:47

Ik ben enorm trots op mijn kinderen. Vandaag was mijn moeder jarig en die gaf een feest. Ondanks dat ze rechtstreeks bij mijn ex vandaan kwamen en de overgang altijd moeilijk voor ze is, hebben ze zich geweldig gedragen. Ze waren gezellig, beleefd, hebben geen ruzie gemaakt en lieten zich zien zoals ik ze ken; vrolijk en gezellig! Ik heb dan ook heerlijk met ze gepronkt bij al die mensen die mij vanaf kleins af aan kennen :D

En in het verlengde daarvan ook trots op mezelf dat ik ze zo leuk opvoed :+:

Mendy1984
Berichten: 979
Geregistreerd: 02-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 00:48

ik ben trots op alles en iedereen waar ik van hou :)

Marleenloveu
Berichten: 833
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Naast mijn buren die in Friesland wonen!

Re: Ik ben trots op..... (Zelf in te vullen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 00:50

Ik ben supertrots op mijn vader, die ik helaas bijna twee weken terug heb moeten verliezen aan slokdarmkanker.. Hij is er altijd voor ons geweest en daar zal ik hem voor eeuwig dankbaar voor zijn!

upendo

Berichten: 22277
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 00:51

Ik ben trots op mijn papa, mama en lieve vriendin.

Begin oktober is er leukemie bij mijn papa geconstateerd en vanaf toen is alles in sneltreinvaart gegaan.

Hij ligt inmiddels 3 weken in het ziekenhuis na zijn eerste chemo, het valt allemaal niet mee, maar we blijven sterk met zijn allen. En mijn lieve meisje steunt me als ik een poedersuiker heb. :)

patricia2403
Berichten: 371
Geregistreerd: 28-10-09
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 00:51

Ik ben heel trots op mezelf en mijn paard dat we na 2.5 jaar lange strijd eindelijk met zijn tweeën heerlijke buitenritten kunnen maken in plaats van dat er altijd maar een ander paard mee moet en hij anders uit zijn dak ging. <3

MirandaMalik

Berichten: 9882
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 00:55

Meestal ben ik trots op mijn dochter, omdat het een vreselijke lieve schat is en op mijn man, die echt hard werkt en daarnaast studeert en er toch altijd voor ons is!
En dat horen ze vaak van me!
Maarrr vandaag ben ik even trots op mezelf, want ik heb toch weer (voor de 100e keer.. :') ) doorgezet met mijn paard die ontzettend moeilijk is buiten en een nieuwe stap gezet in het buitenrijden!
Patricia2403, je geeft me hoop! :D

patricia2403
Berichten: 371
Geregistreerd: 28-10-09
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 00:58

MirandaFuego schreef:
Meestal ben ik trots op mijn dochter, omdat het een vreselijke lieve schat is en op mijn man, die echt hard werkt en daarnaast studeert en er toch altijd voor ons is!
En dat horen ze vaak van me!
Maarrr vandaag ben ik even trots op mezelf, want ik heb toch weer (voor de 100e keer.. :') ) doorgezet met mijn paard die ontzettend moeilijk is buiten en een nieuwe stap gezet in het buitenrijden!
Patricia2403, je geeft me hoop! :D


ik kan je misschien helpen, als je me vertelt in welke vorm hij 'moeilijk' is. je mag me altijd pb'en :) maar iedergeval een tip, nooit of te nimmer opgeven! na 2.5 jaar kan ik heeeerlijke ritten met paardlief maken <3 alleen op shoots is die lastig, meneer ongeduld zelve haha [ITP] Stralende herfstshoot & waterpret met knappe Lexington.

Elastiek

Berichten: 567
Geregistreerd: 09-04-12
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 01:02

Ik ben trots op mijn lieve vriendinnen! Als ik me weer eens poedersuiker voel, staan ze altijd klaar voor me. Heb nu een moeilijke tijd achter de rug waarin ik veel "nep" vrienden heb verloren.
(Voor de mensen die het hele verhaal willen weten, via PB)

BugsFunny

Berichten: 1937
Geregistreerd: 17-05-09

Re: Ik ben trots op..... (Zelf in te vullen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 01:04

Ik ben trots op onze kleine meid, die het na een enorm slechte start het zo goed doet, zich goed ontwikkeld en geen blijvende schade lijkt te hebben.

heidy_wilco

Berichten: 4477
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Grunn/Overijssel

Re: Ik ben trots op..... (Zelf in te vullen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 01:09

Ik ben er trots op dat ik, als iemand dietoch veel waarde hecht aan meningen van anderen, toch doorgezet heb met mijn droomstudie. Sommige mensen zeiden dat ik beter mijn MBO studie af kon maken, dat het toch niet zou lukken om de Havo te doen en dat ik niet toegelaten zou worden bij de Archeologie studie.

Maar mijn moeder geloofde in mij en gelukkig ben ik toch gestopt met het MBO en heb ik doorgezet. Ik studeer nu 10 weken Archeologie en heb het super naar mijn zin.

_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-13 01:12

Ooow, wat een mooie dingen, ik krijg er kippenvel van, van de mooie dingen, maar ook van de mensen die dierbaren hebben verloren :(:)


Zal ik dan ook nog even??

Ik ben er trots op dat ik 5 maanden met een heavy knieblessure heb gezeten, mijn droom om naar nieuw zeeland in duigen zag gaan, maar het positieve is dat ik mijn eigen paard kocht!!! Ik ben er trots op dat ik nu weer volledig sportles geef en ik er sterker uit ben gekomen en mijn grenzen nu beter aan kan geven!!!

Natuurlijk ben ik ook trots op mijn lieve paardje en mezelf <3

xGoldenHero

Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Re: Ik ben trots op..... (Zelf in te vullen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 01:21

Ik ben trots op mijn leven, dat ik 6 jaar geleden toch niet heb opgegeven en het verleden heb afgesloten :)

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Ik ben trots op..... (Zelf in te vullen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 01:46

Ik ben zo trots op mijn ouders, die zijn zo sterk en geven zoveel liefde.

lor1_1984

Berichten: 12044
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 02:00

Ik ben trots op mijn neefje, dat hij zich steeds beter gaat ontwikkelen de laatste tijd maar vooral ook omdat ik zijn tante mag zijn. <3
En ik ben trots op mijn stiefmams, omdat ze eindelijk weer haar eigen leven kan gaan opbouwen na een relatie met een *censuur*, trots op m'n zusje dat ze eindelijk haar eigen flatje heeft.
En trots op mezelf, dat ik mijn katje van halfkale, magere vlooienbaal naar mooi gezond prinsesje heb getransformeerd. <3

Kedevr

Berichten: 701
Geregistreerd: 26-11-07
Woonplaats: Ergens in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 02:03

Ik ben trots op mijn dochters. Mijn oudste vond haar zusje heel eng in het begin. Zusje was erg luidruchtig en enorm druk terwijl grote zus heel rustig is. Nu eindelijk sinds een half jaar gaat het super! Ze hebben super veel lol en maken constant grapjes :)

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Ik ben trots op..... (Zelf in te vullen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 02:28

Ik ben trots op mijn broertje van 4 omdat hij al bijna 2 jaar tegen leukemie vecht en nog steeds het positieve in alles ziet! :)

Elastiek

Berichten: 567
Geregistreerd: 09-04-12
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 09:38

Kaus schreef:
Ik ben trots op mijn broertje van 4 omdat hij al bijna 2 jaar tegen leukemie vecht en nog steeds het positieve in alles ziet! :)

Dit raakt me even... Heel veel sterkte met je broertje!

blauw00gje

Berichten: 12547
Geregistreerd: 26-11-05
Woonplaats: Veldhoven

Re: Ik ben trots op..... (Zelf in te vullen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 09:46

Ik ben trots op mijn nichtje. Ze weet dat ze niks meer kunnen doen maar blijft vechten :(:)

manumol

Berichten: 682
Geregistreerd: 12-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 09:58

Ik ben trots op mijn kinderen <3 ! Ze zijn nu 18 en 15 maar dat ze 6 en 3 waren, ben ik gescheiden van hun vader. We hebben een zware en nare tijd gehad :x

Ik ben trots op mijn man <3 ! We zijn nu 3 jaar samen, waar van 2 jaar getrouwd. Hij zorgt super goed voor ons, hij beschouwd mijn kinderen als ONZE kinderen! Het is hier élke dag sinterklaas *\%/*

Ik ben trots op mezelf <3 ! Scheiden is mijn beste besluit ooit geweest! Ik weet wie ik ben en wat ik (aan) kan.... dat ik een vriendje van me zelf ben en heeeeel goed me eigen boontjes kan doppen :j

chanicha

Berichten: 12150
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 10:02

Ik ben trots op mijn dochters, de oudste omdat ze het zooo goed doet in haar eentje met twee kinderen, haar zoon voetbalt en traint en haar dochter zit op dansen, daarnaast zien ze er altijd keurig gewassen en gestreken uit en hebben ze het hart op de goede plaats! Mijn jongste dochter omdat ze met haar baby van vijf weken bij haar vriend is weggegaan toen ze er achter kwam dat hij erg rare dingen deed op internet en zij voor haar kind heeft gekozen en niet voor zichzelf want het is niet makkelijk geweest.

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 10:04

Ik ben trots omdat ik na jaren eindelijk naar mezelf durf te luisteren :)

Voorheen liet ik mij beinvloeden door meningen van anderen.
Nu gaat het de laatste maanden erg goed en durf ik voor mezelf te kiezen.

Mooi voorbeeld: Het paardrijden gaat een stuk beter en met véél meer plezier <3
Daardoor is de band tussen Athos en mij nog meer verbeterd.

Als ik daar aan denk, dan voel ik mij heel blij.

Leuk topic TS! :D

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Ik ben trots op..... (Zelf in te vullen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 11:36

Ik ben trots op het feit dat mijn hazenpeper zaterdag zo goed gelukt was hehe :D

Selina

Berichten: 14284
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Ik ben trots op..... (Zelf in te vullen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 11:37

Ik ben trots op dat ik gister heb gesprongen, vind dit namelijk doodeng.

Sunrise_

Berichten: 5036
Geregistreerd: 25-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 12:06

Ik ben trots op de topicstarter omdat zij zo'n leuk en positief topic heeft geopend wat ik nu met een glimlach aan het lezen ben!