groninger kampioenschappen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tenno7

Berichten: 2244
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Uithuizermeeden

groninger kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-13 22:21

ik heb even een vraag,

wil al jaren graag meedoen aan de kampioenschappen, maar hoe werkt dit?
hoor dat in somige provincies je voor selecties moet doen. en volgens mij in groningen niet.
maar ja. ik weet niet hoe het allemaal zit, dus als iemand me zou kunnen helpen daarmee,
wil graag aan de indoor kampioenschappen mee doen!

thankks!! groetjes Renate

YSR1971
Berichten: 905
Geregistreerd: 14-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 22:29

In onze provincie zijn er inderdaad (nog?) geen selectiewedstrijden voor de kampioenschappen, je kunt je gewoon aanmelden. Dressuur pony's is op 25 januari 2014, dressuur paarden is op 7 en 8 februari 2014 en springen op 14 en 15 februari 2014. Je kunt de data vinden op de wedstrijdkalender op de pagina van de regio:http://www.paardensportgroningen.nl.

Meestal staat de inschrijving voor de kampioenschappen pas open als de flyer op de pagina van de regio staat (onder kampioenschappen). Hier staat nu nog alleen info over de outdoorkampioenschappen, maar op een gegeven moment komt hier de info over de indoorkampioenschappen en vanaf dan kun je je aanmelden.

Tenno7

Berichten: 2244
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-13 23:00

YSR1971 schreef:
In onze provincie zijn er inderdaad (nog?) geen selectiewedstrijden voor de kampioenschappen, je kunt je gewoon aanmelden. Dressuur pony's is op 25 januari 2014, dressuur paarden is op 7 en 8 februari 2014 en springen op 14 en 15 februari 2014. Je kunt de data vinden op de wedstrijdkalender op de pagina van de regio:http://www.paardensportgroningen.nl.

Meestal staat de inschrijving voor de kampioenschappen pas open als de flyer op de pagina van de regio staat (onder kampioenschappen). Hier staat nu nog alleen info over de outdoorkampioenschappen, maar op een gegeven moment komt hier de info over de indoorkampioenschappen en vanaf dan kun je je aanmelden.

okee geweldig! had de data's daar al zien staan inderdaad. maar zijn er eigelijk beide dagen alle klassen?

YSR1971
Berichten: 905
Geregistreerd: 14-01-09

Re: groninger kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 23:13

Dressuur staat alle dagen alle klassen, maar ik denk dat ze n.a.v. aantal inschrijvingen de indeling maken (bij outdoor wel in ieder geval). Springen staat 1e dag B, 2e dag andere klassen.