Mijn hond toont vreemd gedrag..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Mijn hond toont vreemd gedrag..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-13 21:44

Hey bokkers :)
Misschien is het stom dat ik hier nu een topic over maak en moet ik me geen zorgen maken, maar ik maak me wel zorgen op het moment. We gingen rond 16 uur gaan wandelen en na een kwartiertje kreeg ze opeens spastische trekjes in haar voor en achter poten en dan wilde ze er precies aan gaan bijten maar dan stopte dat weer. Nu daarnet werd ze opeens zowat angstig en wilde ze precies helemaal op een bolletje kruipen.. staart tussen de benen en dicht bij ons kruipen. Als we haar roepen om bij ons in de zetel te springen komt ze keihard in de zetel gestormd en super snel in een bolletje kruipen.. Ze toont dus precies angst oid? Maar ik heb géén idee hoe dit komt.. er is niets gebeurd en we zitten al heel de avond op het gemak binnen en nu vertoont ze zo'n gedrag :P
Ik kan een filmpje tonen als jullie willen, heb nu net haar ballie gepakt (die lag nog buiten) en nu is ze opeens weer 'normaal' maar toch nog altijd in een bolletje kruipen
Maya is vreemd haha, ik vraag me nu wel écht af hoe dat komt..

silverwind

Berichten: 220
Geregistreerd: 25-07-06
Woonplaats: Meppel.

Re: Mijn hond toont vreemd gedrag..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 22:18

Kan het misschien zijn dat ze last heeft van vlooien die haar doen kriebelen?

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: Mijn hond toont vreemd gedrag..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-13 22:24

Hm, nu is dat kriebelen weg, vlooien kunnen het niet zijn..

kimmie261

Berichten: 19203
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: Mijn hond toont vreemd gedrag..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 00:29

ik zou even haar achterpootjes nakijken of er geen stekeltje oid inzit...

ik heb eens een hond gehad ( meer pup) die dat deed door brandnetels,maar dat was in het voorjaar,lijkt me niet dat er nu nog veel prikkende brandnetels zijn...

Sassol

Berichten: 5254
Geregistreerd: 16-01-09
Woonplaats: Omg. Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 01:41

Heb je de poten al eens goed bekeken? En dan niet alleen de kussentjes en daartussen, maar ook de vacht/huid. En een hond met vlooien heeft ook niet de hele tijd jeuk hè, ook dat dus even goed checken.

Anoniem

Re: Mijn hond toont vreemd gedrag..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 09:54

Ik vind niet zozeer iets wat meteen op vlooien lijkt, denk eerder zoals Kimmie zegt een stekel of een schelpje tussen haar tenen gehad? Zijn de nagels allemaal nog goed?

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: Mijn hond toont vreemd gedrag..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-13 11:51

Ze is juist getrimd, maar nu blijkt er weer niks aan de hand, er zal wel een pepertje in haar gat gezeten hebben gisteren :Y)

ashley1

Berichten: 2619
Geregistreerd: 04-09-09
Woonplaats: In 't mooie Zeeuwse land

Re: Mijn hond toont vreemd gedrag..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 12:17

Zijn het haar anaalklieren niet? Heb ook een keer dat probleem met de hond gehad, o oh wat was hij schichtig en zielig. Heel schuw gedrag ook, vluchtgedrag.