Samshield garantie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DemyG

Berichten: 201
Geregistreerd: 14-10-09
Woonplaats: Anyplace, Anywhere, Anytime.

Samshield garantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-13 09:56

Aangezien ik vorige week een flinke klapper hebt gemaakt en mijn cap schade heeft opgelopen vroeg ik me af op er garantie op mijn Samshield cap zit?


"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
- Albus Dumbledore


antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Samshield garantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 09:57

Dat lijkt me niet...

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D

Regendans

Berichten: 4986
Geregistreerd: 17-01-12

Re: Samshield garantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:29

ik dacht dat er lavenslange garantie op zat, mag ik vragen waar je cap hebt gekocht?

eilleen333

Berichten: 12833
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: Samshield garantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:33

Het lijkt me niet dat ze garantie geven op dit soort schade? Dan zou iedereen een samshield kopen en dan hoef je nooit meer een andere cap, omdat je altijd een nieuwe krijgt als er iets aan kapot is, ookal is dat gekomen door een val.
Maar je kan even contact opnemen met de verkoper/producent.

<3Mone-Mesia van 't Witteveen <3
https://www.vet-service.nl Paardentandarts/ paardendierenarts aan huis
https://www.willowranchsanctuary.com/

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: Samshield garantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:35

Volgens mij heb je daar wel garantie op, bij ons in de buurt is er een ruitershop die je wel garantie geeft op dit soort schade op samshield cappen

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:37

sannedeedee1 schreef:
Volgens mij heb je daar wel garantie op, bij ons in de buurt is er een ruitershop die je wel garantie geeft op dit soort schade op samshield cappen


Als dat echt zo is, koop ik ook direct een Samshield. Nooit meer een nieuwe cap kopen, je krijgt toch altijd gratis een nieuwe *D

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D


sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:44

antje_vip schreef:
sannedeedee1 schreef:
Volgens mij heb je daar wel garantie op, bij ons in de buurt is er een ruitershop die je wel garantie geeft op dit soort schade op samshield cappen


Als dat echt zo is, koop ik ook direct een Samshield. Nooit meer een nieuwe cap kopen, je krijgt toch altijd gratis een nieuwe *D


Volgens mij krijg je niet een geheel nieuwe cap, maar de schade word hersteld......
Een vriendin van mij kreeg omdat ze de cap al een lange tijd had, 50% van haar aankoop bedrag terug

tamtam

Berichten: 473
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Utrecht

Re: Samshield garantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:48

Bij een vriendin van me is de Samshield gratis door de scanner gegaan en gerepareerd na een fikse val. Lijkt dus wel dat er garantie op zit.

DemyG

Berichten: 201
Geregistreerd: 14-10-09
Woonplaats: Anyplace, Anywhere, Anytime.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-13 20:29

noorhermans1 schreef:
ik dacht dat er lavenslange garantie op zat, mag ik vragen waar je cap hebt gekocht?


Bij Divoza


"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
- Albus Dumbledore

Suelza

Berichten: 6474
Geregistreerd: 02-08-05
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 20:31

noorhermans1 schreef:
ik dacht dat er lavenslange garantie op zat, mag ik vragen waar je cap hebt gekocht?


Ja, dat is mij ook gezegd! Jouw cap moet dan opgestuurd worden naar Frankrijk en daar checken ze het binnenwerk. Als dat beschadigd is, krijg je een nieuw binnenwerk.

Rust zacht, lieve, lieve Sundance 03-12-2009..
Je kunt je paard wel naar het water geleiden, maar je kunt hem nooit dwingen het te drinken
Equi-Performance sponsored by HypoStore

Suelza

Berichten: 6474
Geregistreerd: 02-08-05
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 20:32

antje_vip schreef:
sannedeedee1 schreef:
Volgens mij heb je daar wel garantie op, bij ons in de buurt is er een ruitershop die je wel garantie geeft op dit soort schade op samshield cappen


Als dat echt zo is, koop ik ook direct een Samshield. Nooit meer een nieuwe cap kopen, je krijgt toch altijd gratis een nieuwe *D


Je krijgt geen nieuwe, ze staan er gewoon voor dat de cap dus dusdanig is, dat deze bij normaal gebruik gewoon heel blijft.

Inprincipe blijf je meestal zitten natuurlijk, dus gaan ze er vanuit dat het niet vaak voorkomt dat de cap in stukken valt.

Rust zacht, lieve, lieve Sundance 03-12-2009..
Je kunt je paard wel naar het water geleiden, maar je kunt hem nooit dwingen het te drinken
Equi-Performance sponsored by HypoStore


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers