Conditie opbouwen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nooor_

Berichten: 3852
Geregistreerd: 15-02-10

Conditie opbouwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-13 21:34

Halloo bokkers,
Ik heb echt een waardeloze conditie en het enige wbt sport dat ik doe is 1,5 uur in de week gym (2x 40 min) en drie kwartier paardrijden elke week. Nou wil ik graag conditie opbouwen, alleen heb ik zelf er niet de discipline voor om voor mezelf elke dag iets aan sport te doen, of hard te lopen.
Ik weet ook niet echt waar ik een begin kan maken.
Dus hebben jullie tips? Ik wil eigenlijk graag nog een sport gaan doen, bijvoorbeeld basketbal, tennis of volleybal, zoiets.

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: Conditie opbouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 10:28

Je zegt zelf al wat je graag wilt doen toch? Basketbal, tennis of volleybal. Ga kijken waar je dat in je buurt kunt doen, neem een proefles en ga lekker sporten!

MaNdiii

Berichten: 1771
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: OBL

Re: Conditie opbouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 17:13

Aangezien je zelf niet de discipline hebt om alleen iets te doen is het misschien leuker om met een vriendin samen iets aan sport te doen. Of een teamsport hier leer je weer nieuwe mensen kennen en uiteindelijk wil je toch met het team winnen.

DynamiteS

Berichten: 1267
Geregistreerd: 04-07-13

Re: Conditie opbouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 17:15

Same here :')
Alleen fiets ik 3 kwartier naar school en 3 kwartier terug, 100 min zware gym (ik heb regelmatig spierpijn na de gym..) en rijd zo'n 3 à 4 x in de week ong een uur paard. Maar wel intensief gezien paardlief in het begin net een dynamietstaaf is die op ontploffen staat :')