niet van snoep/koek kunnen afblijven

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sandraax
Berichten: 107
Geregistreerd: 13-06-13

niet van snoep/koek kunnen afblijven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-13 15:25

Hoi
mijn probleem is dat ik niet van koek en snoep af kan blijven, en ik wil een beetje afvallen dus dan is dat niet zo handig.
wie heeft de gouden tip?

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:26

Ipv koek/snoep een stuk fruit/groente eten!

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:27

Meid, je bent 11, volop in de groei, niet zo aan je gewicht denken, behalve als je echt te zwaar bent. Af en toe een koekje of snoepje kan echt geen kwaad!

Neem ipv koekjes een appel of ander fruit mee naar school voor de eerste pauze, en vraag je moeder wat minder snoep in huis te halen :).

sandraax
Berichten: 107
Geregistreerd: 13-06-13

Re: niet van snoep/koek kunnen afblijven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-13 15:55

ik ben nu even iemand anders die op mn nichtjes account zit, ik ben 22 :)

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: niet van snoep/koek kunnen afblijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:55

Oke maar dan kan je nichtje geband worden dus dat is niet zo handig van je.

Flower86
Berichten: 179
Geregistreerd: 13-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:56

Bij mij is het enige wat helpt, het gewoon niet in huis halen! :)

sandraax
Berichten: 107
Geregistreerd: 13-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-13 15:57

hoezo kan ze geband worden?

Urielle

Berichten: 50072
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:57

Als je snaaizin krijgt een sultana of een stukje peperkoek pakken en een mooie foto van de allermooiste vrouw die je kent in bikini op de snoeptrommel plakken?

Eliine

Berichten: 5116
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:58

sandraax schreef:
hoezo kan ze geband worden?

je mag niet zomaar op iemand amders zn account berichten plaatsen :) Nu bedoel jij er misschien geen kwaad mee maar het is eigenlijk niet toegestaan.

Als je het niet in huis haalt kun je het ook niet opeten is mijn tip ;)

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:59

Ow ik heb er ook zo'n last van :'( Vooral nu, zit niet lekker in mijn vel, tentamens, stress, etc....

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:00

Citaat:
Hoe werkt het op Bokt
6 - Je account op Bokt is strikt persoonlijk, meerdere accounts zijn niet toegestaan.

Je account op Bokt is strikt persoonlijk, het is nooit toegestaan een account te delen, uit te lenen of van het account van iemand anders gebruik te maken. Verder is het gebruik van meerdere accounts niet toegestaan, iedere gebruiker heeft dus maximaal één account op Bokt. Je kunt de gebruikersnaam van je account veranderen via deze link, als je je gebruikersnaam nogmaals wilt veranderen kun je contact opnemen met een moderator.
Als je een ernstig probleem anoniem wilt aankaarten, kun je een verzoek voor een tijdelijk tweede account met een duidelijk en goed onderbouwde motivatie op voorhand indienen bij de moderators. Meer daarover kan je hier nalezen.
Het is niet mogelijk om je account op Bokt te verwijderen, wel kun je direct hieronder lezen dat er mogelijkheden zijn om specifieke berichten van Bokt te laten verwijderen.

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:51

Geen lekkers in huis halen, behalve gezonde alternatieven. Fruit en groente (met yoghurtdip), rijstwafels, plakjes vleeswaren (salami met augurk is een geweldige combo).. Eventueel kauwgummetje nemen als je gewoon wat wilt kauwen. Veel drinken helpt ook (kruidenthee is lekker!)
Het helpt voor mij op 1 vrije eetdag in de week in te plannen. Op die dag mag ik alles eten wat los en vast zit. De andere dagen eet ik geen ongezonde snacks. De eerste weken is het HEEL lastig, maar het went vanzelf. Inmiddels eet ik zelfs op die vrije dag geen pak koek meer weg :D

Hanmar
Advies Mies

Berichten: 16984
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 17:10

Het is inderdaad niet toegestaan je account uit te lenen aan iemand anders, zoals in de Boktregels ook na te lezen is. Verder is er een centraal topic voor alle vragen over afvallen: [HK] Diëten en afvallen deel 5!

Daarom hier nu een slotje. :)