Geen sgw Alphen-Chaam

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Geen sgw Alphen-Chaam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-13 15:37

En ja hoor, ik was er al bang voor: SGW Alphen Chaam gaat niet door. http://www.sgwalphenchaam.nl/

Zo heeft het voor mijn dochter weinig zin meer om nog knhs lid te blijven. We kunnen beter alleen nog maar in België starten. Straks is er helemaal geen sgw meer te rijden in Nederland dankzij de knhs.

fresley

Berichten: 2291
Geregistreerd: 25-04-10
Woonplaats: Noord-brabant

Re: Geen sgw Alphen-Chaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:40

Tsja, er zal weinig overblijven zo. Ik snap je dochter hoor...
Maar helaas kunnen ze er nu weinig meer aan veranderen.
ze=organisatie.

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-13 15:51

Neem het de organisatie niet kwalijk. Kan me goed voorstellen dat het risico zo veel te groot wordt. Ben alleen bang dat andere organisaties deze afweging ook gaan maken. Het zijn er nu natuurlijk ook net twee die voor ons goed aan te rijden zijn.

Kruidenpotje
Berichten: 360
Geregistreerd: 04-01-10
Woonplaats: Belgique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 16:48

Percy schreef:
Zo heeft het voor mijn dochter weinig zin meer om nog knhs lid te blijven. We kunnen beter alleen nog maar in België starten. Straks is er helemaal geen sgw meer te rijden in Nederland dankzij de knhs.

Wat kan de KNHS er aan doen dat SGW Alphen Chaam niet door gaat?

fresley

Berichten: 2291
Geregistreerd: 25-04-10
Woonplaats: Noord-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 16:52

Kruidenpotje schreef:
Wat kan de KNHS er aan doen dat SGW Alphen Chaam niet door gaat?


De recente uitspraak in de rechtszaak SGW Princenhage heeft voor de nodige onrust gezorgd. De KNHS heeft aangekondigd maatregelen te nemen om organisaties beter te ondersteunen en beschermen in gevallen zoals deze. Echter tot op heden heeft dit nog niet tot betere en duidelijke regels geleid. Voor een organisatie als SGW Alphen-Chaam is het in deze onzekerheid moeilijk om vrijwilligers te motiveren die bestuurlijke verantwoording willen nemen.
De KNHS zal in december met nadere informatie hieromtrent komen. Voor de organisatie SGW Alphen-Chaam is het te laat om in december pas kennis te nemen van de maatregelen en hierop te reageren. Om in maart een wedstrijd te organiseren moeten de voorbereidingen in september al opgestart worden. Onder deze omstandigheden kunnen wij helaas niets anders dan besluiten om de voorbereidingen te staken.