Mijn nieuwe videoclip, incl. paardenscenes vanuit de lucht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Mijn nieuwe videoclip, incl. paardenscenes vanuit de lucht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-13 13:37


Joyce_

Berichten: 6430
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: Mijn nieuwe videoclip, incl. paardenscenes vanuit de lucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 16:35

Wat gaaf dat je zo met muziek bezig bent. Die paardenscene's zijn heel tof, was vast heel gaaf om die te shooten! :j

Ik kan het alleen niet helpen me af te vragen wat je met de clip duidelijk wil maken? := Een leven met dure auto's, dure schoenen, dure horloges en dure hotels is wat het leven mooi maakt, ofzo? Of laat ik het anders zeggen: ik vind de clip niet zo bij het nummer passen, eigenlijk.

Ik heb geen idee hoe de muziekwereld werkt hoor, maar heb je deze clip ook gemaakt voor op tv, of is het vooral voor jezelf, of, hoe werkt dit? Lijkt me heel bijzonder om na een (/meerdere) lange filmdag dit terug te kunnen kijken! :j

Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Re: Mijn nieuwe videoclip, incl. paardenscenes vanuit de lucht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-13 16:53

Was zeker gaaf om die paardenscenes te maken!

Eigenlijk is het niet zo moeilijk te bedenken wat we duidelijk willen maken. Gezien de titel, 'Ik leef mijn eigen leven', hebben we beelden gemaakt met paarden omdat dat een onderdeel is van mijn leven, hebben we gefilmd bij het hotel 'Des Indes' omdat we daar tijdens de opnames dat weekend hebben overnacht, en het shoppen bijvoorbeeld is iets wat ik heel graag doe, haha! Heeft niks te maken met wat het leven mooi maakt, maar met wat mijn leven op dit moment is. Klinkt best gek, maar that's it zonder er omheen te draaien.
Als ik een ander leven had gehad dan wat je daar op de beelden ziet, waren er ook andere beelden gemaakt.
Schoenenbranche heb ik gewerkt en is een verslaving, auto is eigen, horloges zijn een tik van mij en zoals ik al zei, het hotel hebben we in overnacht. Dan is er niks mooier dan daar ook gelijk gebruik van te kunnen maken.

Bedankt en inderdaad, na die opnamedagen is dit toch wel een beloning voor mij, haha.

Olga89

Berichten: 1999
Geregistreerd: 17-09-04
Woonplaats: Ekehaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 21:02

leuk liedje die in je hoofd blijft hangen!

Anoniem

Re: Mijn nieuwe videoclip, incl. paardenscenes vanuit de lucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 21:28

Mooi Klaas! Gave paardenscenes ook

Eilinora

Berichten: 11915
Geregistreerd: 23-10-04

Re: Mijn nieuwe videoclip, incl. paardenscenes vanuit de lucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 08:41

zing je dit ook zelf?

Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Re: Mijn nieuwe videoclip, incl. paardenscenes vanuit de lucht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-13 10:40

Thanks!

Ja dit ben ik Inowa ;-)