Zou me pakket nog aankomen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vera96

Berichten: 2164
Geregistreerd: 15-02-08

Zou me pakket nog aankomen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-13 17:36

Hoi,

Zondag iets besteld bij Divoza, en vandaag komt ie volgens de site aan. Maar er staat bij status vervoerder niks, en ik heb helemaal geen track en trace gehad. Krijg je normaal die code wel? Heb het eigelijk morgen nodig, en bij aflever datum staat vandaag, maar nog niks gehoord. Of is dat een nieuw beleid ofzo? Alweer even geleden dat ik daar iets besteld heb

moyra

Berichten: 9658
Geregistreerd: 19-02-04

Re: Zou me pakket nog aankomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 17:37

Het is nog geen 5 uur, gewoon even divoza bellen want hun kunnen je het antwoord geven of het wel verstuurd is.
Voor ons blijft het gokken en dan heb je nog niks aan de antwoorden.

Vera96

Berichten: 2164
Geregistreerd: 15-02-08

Re: Zou me pakket nog aankomen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-13 17:39

Ik weet niet hoe divoza het normaal doet, dus misschien dat een bokker mij kan vertellen hoe het zit. En heb vandaag niet meer de mogelijkheid om te bellen

Love_Mirra
Berichten: 1250
Geregistreerd: 25-08-10
Woonplaats: Belgiƫ

Re: Zou me pakket nog aankomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 17:41

Gebeurt wel vaker bij mij. Bij mij komt het dan de dag erna of twee dagen later aan (ik woon wel in belgiƫ)

Vera96

Berichten: 2164
Geregistreerd: 15-02-08

Re: Zou me pakket nog aankomen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-13 17:42

Maar als ik geen code heb gehad en er bij status vervoeder nioks staat kan ik er wel vanuit gaan dan het vandaag niet meer aankomt dus?

Tess_C

Berichten: 931
Geregistreerd: 27-08-12
Woonplaats: Beek (Li)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 17:44

Als ik iets bestel bij divoza wat direct leverbaar is.. dan heb ik het de volgende dag in huis ( tijdstip hangt af van de bezorger in jou gebied)

Als het die dag niet bezorgd wordt, dan heb ik het bijna altijd de dag erna alsnog binnen..

Ik krijg trouwens bericht van divoza via mail dat het pakket het magazijn heeft verlaten en van postnl ook nog eens een mail met de track en trace..

heidy_wilco

Berichten: 4477
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Grunn/Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 17:45

Eerst wil ik je even wijzen op je gigantische spelfout in de titel... Sorry, maar dat kan echt niet.

Bij sommige pakketten krijg je geen track and trace code geloof ik. En het is gewoon afwachten of het vandaag of morgen komt. Hoe laat had je het pakketje gisteren dan besteld?

xBostonx

Berichten: 513
Geregistreerd: 13-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 17:46

TeSs2411 schreef:
Als ik iets bestel bij divoza wat direct leverbaar is.. dan heb ik het de volgende dag in huis ( tijdstip hangt af van de bezorger in jou gebied)

Als het die dag niet bezorgd wordt, dan heb ik het bijna altijd de dag erna alsnog binnen..

Ik krijg trouwens bericht van divoza via mail dat het pakket het magazijn heeft verlaten en van postnl ook nog eens een mail met de track en trace..



Ja klopt, dat was bij mij ook altijd zo.

Vera96

Berichten: 2164
Geregistreerd: 15-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-13 17:46

De mail van het pakket verlaten is heb ik ook, en dat zie ik ook staan, dat het niet meer bij divoza is. Maar de code die ik normaal krijg niet meer dus

Spelfout, ja dom zie het nu pas haha. Laten we het op haast gooien

Vera96

Berichten: 2164
Geregistreerd: 15-02-08

Re: Zou me pakket nog aankomen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-13 17:46

Ik heb het zondag besteld, optijd dus

Tess_C

Berichten: 931
Geregistreerd: 27-08-12
Woonplaats: Beek (Li)

Re: Zou me pakket nog aankomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 17:53

Dan ligt het niet bij Divoza maar bij postnl in dit geval..
Denk dat je nog geduld moet hebben dan :)

Elsemieke
Berichten: 6198
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 19:35

In het weekend worden bestellingen vaak niet verwerkt. De kans dat het vandaag of morgen binnen komt is best groot denk ik. Niet banketstaaf bedoeld, maar weet je zeker dat je de bestelling echt hebt geplaatst?

heidy_wilco schreef:
Eerst wil ik je even wijzen op je gigantische spelfout in de titel... Sorry, maar dat kan echt niet.

Bij sommige pakketten krijg je geen track and trace code geloof ik. En het is gewoon afwachten of het vandaag of morgen komt. Hoe laat had je het pakketje gisteren dan besteld?


Ken je dat verhaal van die pot en die ketel?

Kirsha
Berichten: 4642
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Zou me pakket nog aankomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 19:37

Op zondag gebeurt er sowieso niets. Dat staat ook op hun website, dat het 'vandaag besteld=morgen thuis' niet voor zondag geldt. Dus op zijn vroegst zou het dan gisteren op de post zijn gegaan. Blijkbaar niet, je hebt dus meer kans dat het morgen aankomt.

Vera96

Berichten: 2164
Geregistreerd: 15-02-08

Re: Zou me pakket nog aankomen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-13 20:10

Ik weet zeker dat ik het besteld heb ja, ben niet gek haha
Maar als ik het zondag heb besteld hoort het vandaag wel binnen te komen, en normaal houdt divoza zich er ook aan dus ben het gewend

Szan

Berichten: 6647
Geregistreerd: 29-03-08

Re: Zou me pakket nog aankomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 20:11

PostNL bezorgt in sommige gebieden tot 22.00, dus heel misschien komt het vanavond nog wel aan.

Vera96

Berichten: 2164
Geregistreerd: 15-02-08

Re: Zou me pakket nog aankomen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-13 20:13

Ik hoop het! Anders morgen maar vervelend dat ze zich niet aan hun site houden, of iets van info. Ga er niet nog n dag voor thuiszitten, zonder zekerheid

Kirsha
Berichten: 4642
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Zou me pakket nog aankomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 21:10

Nouja, niet aan hun site houden vind ik wel erg op de zaken vooruitlopen. Ik krijg ook regelmatig de code pas van Divoza als het al lang en breed is afgeleverd. Dus wie weet komt het vanavond nog wel aan en zijn ze gewoon laat met de code doorgeven. Anders ben jij gewoon een uitzondering, 9 van de 10x heb ik het hier de volgende dag al binnen :)

Vera96

Berichten: 2164
Geregistreerd: 15-02-08

Re: Zou me pakket nog aankomen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-13 21:20

Ik denk niet dat het nog komt zolaat. En ze houden zich toch gewoon niet aan hun site? Kan gebeuren, maar zonder code is het wel lastig. Je blijft er toch voor thuis

Kirsha
Berichten: 4642
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Zou me pakket nog aankomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 21:26

Maar je hebt wel mail gehad van Divoza dat het pakket het magazijn heeft verlaten schrijf je. Een T&T-code krijg je pas zodra PostNL de zending heeft geregistreerd. Dus dan lijkt mij dat de 'fout' eerder bij PostNL ligt dan bij Divoza.

Anoniem

Re: Zou me pakket nog aankomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 21:28

Je had voor 5en nog gewoon kunnen bellen. Op zondag werken de divoza kabouters niet, dus ook de magazijnkabouters niet... Dus zal het hoogstens gisteren verwerkt zijn, en misschien gisteren of vandaag pas verwerkt zijn. Dus even de divoza bellen en dan weet je het ook, kan je best morgenochtend doen. Maar ik denk dat je niet al te snel de schuld bij divoza moet leggen.. Op zondag werkt geen enkele webshop :+

Tess_C

Berichten: 931
Geregistreerd: 27-08-12
Woonplaats: Beek (Li)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 21:29

Kirsha schreef:
Maar je hebt wel mail gehad van Divoza dat het pakket het magazijn heeft verlaten schrijf je. Een T&T-code krijg je pas zodra PostNL de zending heeft geregistreerd. Dus dan lijkt mij dat de 'fout' eerder bij PostNL ligt dan bij Divoza.


Dat is dus wat ik ook al zei..

KletsKoekje
Berichten: 3302
Geregistreerd: 20-01-06

Re: Zou me pakket nog aankomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 21:35

Wordt het met tnt verzonden? Ik heb wel eens gehad dat ik pakjes nog om 21/21.30u kreeg.

Vera96

Berichten: 2164
Geregistreerd: 15-02-08

Re: Zou me pakket nog aankomen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-13 22:28

Ik weet dat er op zondag niks verwerkt wordt, daarom verwacht ik het ook vandaag en niet gister. Toen ik dit topic maakte moest ik een kwartier later werken, dus kon niet bellen. Het ging me er meer om dat als ik het vandaag niet meer hoefde te verwachten mijn vriend gewoon weg kon.

Anoniem

Re: Zou me pakket nog aankomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 22:31

Als je kan bokken kan je toch ook bellen of zie ik dat verkeerd? Of je had de divoza een mail kunnen sturen..

Vera96

Berichten: 2164
Geregistreerd: 15-02-08

Re: Zou me pakket nog aankomen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-13 22:33

Ik heb geen tijd om een half uur in de wacht te staan nee, een topic is binnen 5 min gemaakt. Maargoed dat heeft er voor de rest niks mee te maken toch?