Hufterproof smartfone, welke?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Klasien
Berichten: 2073
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Friesland

Hufterproof smartfone, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-13 20:00

Welke smartfone kan écht tegen een stootje?

Mijn handen werken niet altijd optimaal, dus er valt regelmatig wat uit mijn handen.

Ik heb nu een samsung B2100, daar kun je met een auto overheen rijden.
Het liefst heb ik dus zoiets :+

Ik heb het liefst een samsung, in ieder geval een super simpel ding.


LicentioFide

Berichten: 1645
Geregistreerd: 17-11-12

Re: Hufterproof smartfone, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 20:01

Een iphone met n griffin survifor hoes., die heb ik ook voor mn ipad en hij is al 1000000000x gevallen. En hij is waterdicht

listiglistje

Berichten: 14401
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 20:08


L1 + 24 PR 209 / L2 + 28 PR 211 / M1 + 21 PR 210 / M2 + 13 PR 204 / Z1 + 14 PR 225 / Z2 + 11 PR 224 / ZZ-L + 5 PR 223 *\o/* / RIP lieve Aqanto

Zorro_Bjorn

Berichten: 182
Geregistreerd: 11-08-09

Re: Hufterproof smartfone, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 20:12

Ook ik raad je de Xcover aan. Heb hem nu een jaar, is al een paar keer goed hard gevallen en doet het nog steeds. Op het scherm zit nu 1 klein krasje. Heb hem speciaal gekocht voor bij de paarden.

melody7

Berichten: 13684
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Hufterproof smartfone, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 20:14

Ik heb een htc desire c en die leeft nu ook al een jaar :D Hij valt echt heel erg vaak, soms meerdere keren op een dag maar een krasje na is er niks aan te zien (en wat stukjes waar de lak eraf is omdat ik te laat merkte dat er een cavia in zat te knagen :=) Dus ik zweer bij die telefoon :D

Mijn cavia's volgen? Dat kan! Facebook: Guinea Pigs Adventures Dagelijks op instagram: Klik

Klasien
Berichten: 2073
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-13 20:16

Die samsung Xcover ziet er niet verkeerd uit, ook een soort van bouwtelefoon, daar hou ik van!

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 20:16

Ik zou in ieder geval niet voor een iPhone gaan, met wat voor hoesje dan ook. Zoveel geld zou ik niet uitgeven voor een telefoon die tegen een stootje moet kunnen, aangezien ik denk dat er genoeg telefoons, zoals die hierboven genoemd worden, zijn voor een hoop minder geld die beter tegen een stootje kunnen

Paard Optimaal - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden
Bestel mijn e-book 'Ingrediënten in Paardenvoeding' over de 50 meest voorkomende ingrediënten

MyrtheJ

Berichten: 3972
Geregistreerd: 16-07-05

Re: Hufterproof smartfone, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 20:17

Xcover is behoorlijk hufterproof! Heb hem nog niet kapot gekregen, en heb hem nu bijna een jaar.

Bonnyyyyyy
Berichten: 1934
Geregistreerd: 18-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 20:17

Sony experia, er is er 1 door de crash test gekomen. Welk type weet ik even niet. Staat wel op youtube

ik lees meer mee dan dat ik post!

Anoniem

Re: Hufterproof smartfone, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 23:48

Mijn gio heeft zwemles , en meerdere stuiterbeurten overleefdv

uggy

Berichten: 953
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 23:54

takkie_muis schreef:
Mijn gio heeft zwemles , en meerdere stuiterbeurten overleefdv

de mijne ook, is uit mn handen geslagen, heeft in de 1000liter bak gelegen, in de wc, is van de trap gekukeld en is gewassen.. alles doet het nog! :D


_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Hufterproof smartfone, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 00:01

Mijn neefje heeft de Xcover 1.
Het ding is in het zwembad gevallen ( meermaals ), er is een fiets over heen gereden, is van het dak gevallen, er is geloof ik een motor overheen gereden, valt 1000000x en het enige wat hij heeft is een krasje in het scherm en de hoekjes zijn afgesleten :')
Moet alleen zeggen dat hij redelijk traag is geworden in anderhalf jaar

Lisette03

Berichten: 1825
Geregistreerd: 23-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 00:01

NienkeV1994 schreef:
Ik zou in ieder geval niet voor een iPhone gaan, met wat voor hoesje dan ook. Zoveel geld zou ik niet uitgeven voor een telefoon die tegen een stootje moet kunnen, aangezien ik denk dat er genoeg telefoons, zoals die hierboven genoemd worden, zijn voor een hoop minder geld die beter tegen een stootje kunnen


Mijn Iphone en Ipad zijn met de Griffin Survivor zelfs veilig voor mijn 2jarige zoontje. Zelfs ermee gooien is geen probleem :7

ons eigen kerstkindje 25-12-10 is Marijn geboren
Het is een wonder, heel bijzonder 27-11-13 is Lars geboren
Zo mooi, zo onvoorstelbaar mooi 31-03-15 is Hanne geboren
Als je wilt ben ik van jou 19-08-2016 is Jelte geboren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 00:07

Mijn iPhone heeft ook in een bak water gelegen zonder dat er wat mee is gebeurd, maar hij is al wel drie keer stuk gevallen.

Al is hij al wel meer dan duizend keer gevallen...

Petra_O

Berichten: 3138
Geregistreerd: 24-10-03

Re: Hufterproof smartfone, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 00:12

HTC! Ik heb vorig jaar een wildfire gekregen van een stalgenootje. Dat ding is echt onverwoestbaar! Zij heeft hem twee of drie jaar gehad en ik ook nog eens een jaar. Hij is al zo vaak gevallen, tussen de autostoelen verdwenen en tussen de tandjes van paardlief terechtgekomen en er is nooit iets mee gebeurd. Ik heb nu weer een HTC, de Desire 500 en die is ook al een paar keer op de grond beland. Gebeurd niks mee!

anneliesdj

Berichten: 29308
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: In het boshuis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 00:19

Ik heb een Samsung star mini.
Maar die heb ik nu 3 jaar en wordt ook regelmatig mee gesmeten (like vallen van de trap, bij een wilde beweging 5 meter over straat stuiteren ed) maar zelfs na 3 jaar lelijk gebruik zit er amper een krasje op.
Ik heb hem toen gekocht omdat wel een beetje leuke telefoon wilde zonder dat het meteen zo groot is.
Standaard smartphone's kunnen imo niet zoveel hebben gewoon omdat ze zo groot zijn.

Hiervoor ook een Samsung gehad, zoeen met zo'n scherm wat je openklapt, kreeg dezelfde behandeling en is ook 5 jaar meegegaan.

Leonard, can you tell me what's going on between Sheldon and Amy?
Well, it's kind a like the Loch Ness monster, maybe there's something there, maybe there isnt, we'll probable never know.
But sometime's its fun to creap yourself out just thinking about it.

A cat can have kittens in the oven, but that dont make them biscuits.

imd

Berichten: 15410
Geregistreerd: 02-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 09:16

De enige die ik serieus zou overwegen is dan de Xcover. Tuurlijk, de rest kan ook best tegen een stootje, maar als je belangrijkste eis is dat hij veel kan hebben zou ik de Xcover doen :)

HTC's zijn niet onverwoestbaar, de wildfire, desire s en desire x in ieder geval niet :Y)

maximuss

Berichten: 3224
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Down with the fishes

Re: Hufterproof smartfone, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 09:29

Ik heb de xcover 2 en het ding kan echt veel hebben :-). Heb hem nu een maand of 3 en hij is al uitvoerig op de proef gesteld.

Dammie

Berichten: 3315
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Re: Hufterproof smartfone, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 09:35

Ik volg dit topic even. Als mijn huidige mobiel het begeeft, dan wil ik ook een telefoon die tegen een stootje kan. Op internet zit in op de term "rugged phone" te zoeken, dan vind je ook een aantal telefoons die wel wat kunnen hebben.

1 hp ought to be enough for anybody
[o]

meggiemeg

Berichten: 12216
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 09:38

maximuss schreef:
Ik heb de xcover 2 en het ding kan echt veel hebben :-). Heb hem nu een maand of 3 en hij is al uitvoerig op de proef gesteld.


Hier ook, prima telefoon!

Terwijl je inhoudt om iets ernstig te overwegen, fladdert de gelegenheid vaak vrolijk voorbij.

x_Rebecca

Berichten: 5795
Geregistreerd: 15-01-08

Re: Hufterproof smartfone, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 09:47

Een vriend van mij had ook een xcover. Anderhalve week en zijn scherm was kapot _O-
Maar goed, hij is ook meer geschikt voor een walkietalkie..

Verder heb ik nog niet veel klachten over de xcover gehoord. Lijkt mij de meest geschikte telefoon, bij de rest is het ook geluk hebben. Ik heb de note 1 een jaar gehad en nooit problemen mee gehad en de note 2 had ik twee maanden toen het scherm stuk ging. Tja, hij hoeft maar 1 keer verkeerd te vallen..

You breathe oxygen? Oh my! We have so much in common! :')


kiki1976

Berichten: 16845
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Hufterproof smartfone, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 09:55

Hier ook de Samsung X Cover 2
Voor ons de ideale telefoon die goed tegen een stootje kan.

Ik heb hem genomen vanwege de paarden en mijn man omdat hij in de bouw werkt. En zelfs dat overleefd deze telefoon, normaal houden dit soort telefoons het niet lang vol bij m'n man.

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

Klasien
Berichten: 2073
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Friesland

Re: Hufterproof smartfone, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 16:25

Het is niet zo dat ik overal tegenaan stoot of er mee gooi, maar door reuma laat ik wel eens iets uit mijn handen vallen. Daar moet ie dus tegen kunnen ;)

Ik ga deze week eens kijken wat voor abonnement ik wil, met een samsung Xcover.

Bedankt voor de reacties hier!

Taifoen

Berichten: 1031
Geregistreerd: 03-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 16:28

uggy schreef:
takkie_muis schreef:
Mijn gio heeft zwemles , en meerdere stuiterbeurten overleefdv

de mijne ook, is uit mn handen geslagen, heeft in de 1000liter bak gelegen, in de wc, is van de trap gekukeld en is gewassen.. alles doet het nog! :D

En de mijne ook, viel best vaak in het bad. En ik gooide hem wel is op mn bed, maar dan gooide ik t hard en kwam ie tegen mn muur aan, best vaak eigenlijk. Maar hij leeft nog steeds :)

MelanieB

Berichten: 25866
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Re: Hufterproof smartfone, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 16:32

Mijn iphone overleeft elke dag wel een val :))
Laat nogal eens uit mn handen glippen.

Heb een flipcase van Guess :j

www.MelanievandeBunt.com Mensport Instructie en Africhting
Internationaal 2 span ponymenner
Individueel Zilver en team Zilver WK Kisbér 2019 | Team Goud WK Haras du Pin 2021 | Individueel Zilver en team Goud WK Oirschot 2023


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DonnaMay, Esther_, Eva1975, Fientj, Jagger_magic, Kinke, miamivice, Noor, Poldermenner, Roos0605, spookyskippy, Ubermetrics, Utixo, xPabloBokt en 98 bezoekers