Achtergrond van paard uitzoeken.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Anoniem

Achtergrond van paard uitzoeken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 13:31

He.

Ik wil graag de achter grond van mijn paard uitzoeken.
Maar hoe en waar begin ik?
Ik weet wel dat Brandus 345 haar vader is.
Maar hoe verder?

Greetz.


ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 15:16

OV --> BKR


friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Re: Achtergrond van paard uitzoeken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 19:54

Indien je paard geen stamboekpapieren heeft is het moeilijk wat staat in haar paspoort vermeld?
Is de moeder wel bekend? Indien niet dat zou ik zelf twijfelen of dat Brandus dan wel de vader van jouw paard is. En dan zou je de gegeven die je wilt weten alleen na kunnen gaan via de vorige eigenaren / fokker.
Als je paard wel conform het stamboek gefokt is geef mij dan haar stamboeknaam en moedersnaam maar door dan wil ik ver verder zoeken dan alleen hetgeen er op het stamboekpapier staat.

je kunt de richting van de wind niet veranderen, wel de stand van je zeilen. Te huur 6 persoons vakantiehuisje aan visvijver en leuke omgeving zie: www.fanerberveld.webnode.nl

sharon2013

Berichten: 806
Geregistreerd: 19-05-13

Re: Achtergrond van paard uitzoeken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 17:32

als je een fries met papieren hebt, ben je verplicht lid te worden van het KFPS. Op de KFPS site kan je vervolgens een account aanmaken en krijg je netjes een wachtwoord thuisgestuurd, daar zie je ook op je portal de informatie van je fries, inclusief afstamming. Door op de afstamming te klikken kan je tot heel ver in de stamboom teruggaan!

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16127
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Re: Achtergrond van paard uitzoeken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 17:40



Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 47 bezoekers