Vies poepgat

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pacific

Berichten: 3146
Geregistreerd: 18-06-11

Vies poepgat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-13 20:28

Allereerst, sorry voor mijn vreselijk hilarische titel. Ik wist even niet hoe ik dit probleem netjes kon verwoorden.
Ondanks dat hoop ik dat jullie mij toch kunnen helpen :+.

Ik heb sinds kort een hele lieve, witte (few spot) merrie. Echter als ik onder haar staart kijk, is het daar altijd vies. Er zitten zwarte klontjes en boven de 'gaatjes' is het vaak rood/oranje achtig. Ook de staartwortel is vaak vies. Ik maak het af en toe schoon met een schone handdoek, maar het blijft terugkomen. Het is verder niet rood of geïrriteerd en ik zie ook geen wondjes zitten.

Binnenkort moet ik voor een enting naar de dierenarts, maar ik dacht misschien weten jullie bokkers wat ik er aan kan doen. Ik heb hiervoor geen ervaring met witte pony's gehad, maar kan mij ook niet herinneren dat andere paarden dit hadden en het bij deze dus gewoon extra opvalt?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Laatst bijgewerkt door Pacific op 09-11-13 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt


donnar

Berichten: 2195
Geregistreerd: 03-06-11
Woonplaats: Provincie Utrecht

Re: Vies poepgat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 20:30

Ja dat heeft die van mij ook, volg ook even want ben er zelf nog niet achter wat het is. Denk zelf gewoon poepresten oid

Pacific

Berichten: 3146
Geregistreerd: 18-06-11

Re: Vies poepgat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-13 20:39

Ahja, dat zal ook wel, maar vraag me dan wel heel erg af of dat geen kwaad kan.

Rianne11_42

Berichten: 1510
Geregistreerd: 10-12-07
Woonplaats: Malden (Nijmegen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 20:41

Heeft ze verder wel gewoon stevige poep met mestballen of heeft ze slappe(re) mest? En tilt ze haar staart wel goed op?

Horse in Mind - het kennisplatform over paardenwelzijn
Blogs, podcast & een uniek membership

Pacific

Berichten: 3146
Geregistreerd: 18-06-11

Re: Vies poepgat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-13 20:44

Ja, gewoon stevige poep. Wel lichtbruin, maar dat komt omdat ze voornamelijk gras eet nog. Voor zover ik weet tilt ze hem goed op, de staart is ook redelijk kort en dus licht. De staart is verder ook nooit vies.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 20:46

Dat rode is ook poep, oude poep. Ik ben mij jaren geleden wel eens kapot geschrokken; toen zag ik ineens een paar roodachtige slieren aan de vagina rand zitten bij mijn paard, leek net bloed! DA naar laten kijken, want ook al bewoog het niet, mijn gedachten waren of beschadigd of wormen en toen vertelde de DA mij smakelijk lachend dat het gewoon ouwe stront was...
Ik vermoed trouwens dat die 2 van mij gewoon knappe acrobaten zijn, die omhoog kunnen schijten, zo ranzig kan het al snel worden, zijn trouwens beide zwart...

donnar

Berichten: 2195
Geregistreerd: 03-06-11
Woonplaats: Provincie Utrecht

Re: Vies poepgat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 20:52

Die van mij heeft een hele zware en dikke staart, dus ik denk dat het bij mijn paard komt doordat hij zijn staart niet goed optilt. (Is een Tinker)

Anoniem

Re: Vies poepgat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 21:43

Nog hoger als dat de staart van mijn grote gaat is domweg niet mogelijk (KWPN Tuigpaard) en haar trut is net zo ranzig als die van mijn shet...

Pacific

Berichten: 3146
Geregistreerd: 18-06-11

Re: Vies poepgat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-13 21:45

Maar jullie paarden hebben er nooit vervelende dingen aan over gehouden of last van gekregen? Want dan houd ik het bij af en toe even schoonmaken.

Anoniem

Re: Vies poepgat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 22:08

Die van mij niet iig, maar als ik het wel eens vergeet schoon te maken, bij te houden, merk ik dat snel genoeg, zijn de staarten ineens weer een zooitje bovenop van het schuren. Af en toe werkt niet bij mij, ik verbruik ook gemiddeld een pak babydoekjes in de week, voor de ogen, oren, neus, anus, vagina en de smegma die op hun tepels zit, voor beide. Ik snap er niets van hoor, hoe ze het voor elkaar krijgen, maar ik heb mijzelf er maar bij neergelegd, bij het feit dat ik 2 ranzbakken heb... Ik lig trouwens regelmatig helemaal in een deuk om mijn shet; die komt zowat klaar, als je daar achter aan het schoonmaken bent, haha die klimt serieus waar zowat op schoot bij me...

Lotusbloemm
Berichten: 197
Geregistreerd: 25-05-09

Re: Vies poepgat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 19:43

Geen jeuk?

Pacific

Berichten: 3146
Geregistreerd: 18-06-11

Re: Vies poepgat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 20:11

Nee, valt mij niet extra op. Wel eens wat jeuk, maar dat is niet perse altijd de kont. Ook wel eens hals en dergelijke.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, GoogleAdsense en 4 bezoekers