Paard van Jazz..

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Larissabest
Berichten: 265
Geregistreerd: 05-11-12

Paard van Jazz..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-13 20:16

Is een HARTSTIKKE leuk beestje!

Stond een advertentie van een nieuw bijrijpaard, bij mij vlak in de buurt. Was een merrie van Jazz, 15 jaar, maar nog als een 'jong' paard onder het zadel. Was al wel op gereden, maar qua rijden zou je 'm schatten als een 3/4 jarige. Advertentie gezocht, doorgelezen en meteen gemaild, en afspraak gemaakt om een keer langs te komen. Werd meteen door superveel mensen afgeraden want 'Het is er eentje van Jazz'. Meteen terug gezegt 'Als het niks is, dan is het niks toch?'. Alsof alle paarden van Jazz een soort terrorpaarden zijn ofzo! ''Pas maar op, want die kunnen echt lelijk doen'' ''Nou ik wens je succes..'' ''Ik zou het echt niet doen hoor,'' Ect. ect.. Nou paar keer geweest nu en het tegendeel bewezen! Had niet gedacht dat ik al meteen zo een goede klik had zelfs. Door alle dingen dat de 'Jazz-paarden' zo moeilijk zijn, zag ik het in het begin niet zo zitten, maar WÁT ben ik blij dat ik heb doorgezet!

zonnebloem18

Berichten: 24836
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Paard van Jazz..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 23:07

VVDD -> YRT

WhiteLogness

Berichten: 818
Geregistreerd: 16-05-13
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 23:09

Tja, sommige mensen! Jij moet de kaas niet van je brood laten eten meid! Ze zijn gewoon jaloers! Gewoon proberen en als het niks word tjahh.. Dan niet toch ? :)