welke mobiele telefoon aanschaffen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lulychellu

Berichten: 1027
Geregistreerd: 11-09-09
Woonplaats: Fryslan

welke mobiele telefoon aanschaffen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-13 16:53

Weet niet of het hier goed staat anders natuurlijk verplaatsen ;)

Mijn telefoon doet het niet meer en aangezien ik nog een ouderwetse(alleen bellen en smsen) had weet ik niet welke ik nu moet aanschaffen. Er zijn er zoveel ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb er niet zoveel verstand van maar wil wel ene beetje met de tijd meegaan ;)
Heb niet zoveel eisen(denk ik) ik wil iig wel op internet kunnen paar x per dag eventjes. Maar je zit gauw over je tegoed heen toch als je abonnement neemt voor internet?

De kwaliteit moet ook goed zijn en touchscreen natuurlijk, budget tot 150 euro. Tips zijn van harte welkom, hoor het graag.
Groetjeszzzz,


GrumpyCat

Berichten: 2082
Geregistreerd: 21-05-13
Woonplaats: Amersfoort

Re: welke mobiele telefoon aanschaffen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 16:58

Mijn vader heeft een Samsung Galaxy Ace. Ik geloof dat je hem al vanaf rond de 120/150 euro hebt. Een erg fijne telefoon en ook touchscreen natuurlijk. Samsung vind ik zelf een fijn merk. Ik zelf heb een HTC, maar dat vind ik echt een afrader. (Zijn ook vaak wat prijziger)

Het ligt er een beetje aan hoeveel internet bundel je neemt en wat je doet. Als je veel op youtube zit dan gaat het hard, maar zo af en toe een whatsappje versturen valt mee. Het beste is natuurlijk je telefoon gewoon op WiFi zetten, dan kun je gratis onbeperkt internetten. :)


Samblabla

Berichten: 3312
Geregistreerd: 28-03-13
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 16:59

Ik ben super tevreden over de iphone 4. :) (tweedehands wel goedkoop te krijgen)

:¨·.·¨:
`·. Kyara
:¨·.·¨:
`·. Ninar


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chantalla, Floortje88, Heez, Indy_Mouse_9, joyce83, Julimy, Kirsha, LV19952, sjaslique, SJP en 21 bezoekers