ADHD 'bestaat niet'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rennie89
Berichten: 37250
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:52

Ceriadwen schreef:
[
hm volgens mij kan dit gekwalificeerd worden als een persoonlijke aanval?

Ik snap niet dat mensen zich zo aangesproken voelen dat kan namelijk alleen als er een kern van waarheid in mijn mening zit, iets om over na te denken voor al die mensen die nu op het puntje van hun stoel zitten te hyperventileren.

Waarom voel jij (en met jij bedoel ik iedereen die al kotsend posten typt) je zo aangesproken en waarom raakt het jou.

mensen voelen zich aangesproken omdat ze AD(H)D hebben en jij ALLE gediagnosticeerde mensen onopgevoed/onaangepast noemt. No offence maar daar trek ik me inderdaad iets van aan omdat het als een tang op een varken slaat :+

Ceriadwen

Berichten: 3186
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:53

Poess91 schreef:
Maar zijn er dan voorbeelden uit directe omgevingen waarvan jullie allemaal zo zeker weten dat er zo snel en sticker op is geplakt?

Ceriadwen, volgens mij zit jij geen vol frustraties of kom je wat te kort. Kan je niet ergens anders mensen gaan pesten?

Poeh nog een persoonlijke aanval?

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:54

Ceriadwen schreef:
Aleeneh schreef:

Ik herhaal mezelf maar even.

moet je eerst wat duidelijker zijn want zo begrijp ik je niet, daar ben ik te stom voor


Wat wil jij nou eigenlijk? Er zijn mensen in dit topic die serieus met jou de discussie aan willen gaan, die op een normale zoals in jouw geformuleerde woorden een maatschappelijk geaccepteerde manier willen praten, die hun verhaal vertellen, en het enige wat jij lijkt te doen is mensen kwetsen en flink te willen rellen?

Ceriadwen

Berichten: 3186
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:54

xx_Horsiex schreef:
Ceriadwen schreef:
Wat een typisch reactie? XX horsiex vind mijn reactie om te kosten, daar valt niemand over en als ik dan spiegel dan is het helemaal fout, snap ik helemaal niks van. Zal wel met adhd of onaangepast gedrag te maken hebben


Ga je nog iets zinnigs zeggen of blijf je je duidelijk ongefundeerde en i.m.o. achterlijke mening spuien? Er is meerdere malen gevraagd jezelf uit te leggen aangezien je beweert je mening te baseren op eigen ervaring, je reageert hier niet op dus mag aannemen dat je gewoon een bord voor je hoofd hebt?

Oh ja sorry voor mijn onaangepaste reactie, zal wel met mijn HSP te maken hebben.

WOW als dit geen persoonlijke aanval is dan weet ik het niet meer

en je dan verschuilen achter een "stoornis" is natuurlijk helemaal precies wat ik bedoel
Laatst bijgewerkt door Ceriadwen op 07-11-13 10:55, in het totaal 1 keer bewerkt

mistercooper

Berichten: 551
Geregistreerd: 06-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:55

Weet je wat ik niet begrijp?

Er is een bepaalde groep mensen in onze samenleving die zich anders dan anderen voelen. Dit kan zich uiten in meerdere facetten, waarvan een groot gebrek aan concentratie de belangrijkste is. Vaak gaat dit wel gepaard met een minderwaardigheidscomplex, enorme faalangst en soms ook depressie. Deze mensen voelen hierdoor in het dagelijks leven een flinke belemmering.
Ik gok zomaar dat dit mede juist ook komt door mensen die roepen: geef jezelf een schop onder je kont, stel je niet zo aan. Want wanneer iemand geen concentratievermogen bezit, zal je dit er heus niet "inschoppen".
Nu is het zo dat deze groep mensen vaak enorm veel baat hebben bij speciale therapie en aangepaste medicatie. Wat is dan precies het probleem? Waarom willen mensen dit niet accepteren? Waarom stellen adhd/add'ers zich aan? Ik zie ze veelal juist niet verschuilen onder hun aandoening, maar door de diagnose er iets mee doen! Dat is juist een schop onder de kont! Therapie en er aan werken!
Wat ik dus echt niet snap; dat er blijkbaar een andere groep mensen is die nergens last van hebben maar totaal geen begrip kunnen en willen opbrengen voor mensen die zich klaarblijkelijk zo anders voelen dat ze naar zoiets radicaals grijpen als medicijnen.
Wordt je misschien persoonlijk benadeeld door een adhd/add'er? Ik zelf heb dat nog nooit mee gemaakt. En als ik de dagelijkse worsteling zie van de mensen die er wel last van ondervinden, kan ik alleen maar begrip opbrengen en blij zijn dat ik er zelf geen last van heb!

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:55

Ceriadwen schreef:
Ik snap niet dat mensen zich zo aangesproken voelen dat kan namelijk alleen als er een kern van waarheid in mijn mening zit, iets om over na te denken voor al die mensen die nu op het puntje van hun stoel zitten te hyperventileren.

Waarom voel jij (en met jij bedoel ik iedereen die al kotsend posten typt) je zo aangesproken en waarom raakt het jou.


Hahaha... Dat is altijd zoooo mooi van mensen die denken alles beter te weten. "jij voelt je aangesproken DUS zit er een kern van waarheid in wat ik zeg". Zullen we narcisme er ook eens bij gaan halen?

Ik voel me idd aangesproken. Niet omdat er waarheid in jouw woorden zit, maar omdat jij het hebt over onaangepaste onopgevoede kinderen veilig vanachter je PC. Terwijl jij ons niet eens kent en niet eens weet hoeveel wij aan energie en tijd steken in onze kinderen, in onze opvoeding.

Ik voel me aangesproken. Niet omdat er waarheid in jouw woorden zit, maar omdat jij al die kinderen en ouders gigantisch onderuit haalt. Omdat jouw woorden niet de waarheid bevatten maar beledigend zijn, stigmatiserend en pijn doen.
Laatst bijgewerkt door Zilfstar op 07-11-13 10:57, in het totaal 1 keer bewerkt

brighteyes85

Berichten: 1208
Geregistreerd: 18-07-11
Woonplaats: waar ik wil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:56

Aleeneh schreef:
Dat is JUIST wat ADHD hoort te heten, Brighteyes85. Dat andere alleen niet.
En ik denk dat je met je 90% wel flink overschat, maargoed :o Dat het probleem bestaat dat moge duidelijk zijn.


ADHD is geklasseerd als psychiatrisch door de DSM maar is in feite neurologische en dus op dit wijze aantoonbaar. Het hoort dus eigenlijk niet als psychiatrische geklaseerd te worden en dus geen ADHD te heten.

90% is aardig realistisch als ik naar de middelbare school en basisschool waar ik les heb gegeven kijk.

Ceriadwen

Berichten: 3186
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:56

StableDoor schreef:
@Ceriadwen
Dit is exact wat we bedoelden! Jij gaat meteen over op persoonlijke aanval, en weet je waarom mensen dat doen? Ze hebben eigenlijk helemaal geen argumenten om hun mening te onderbouwen. Wat jij gebruikt zijn drogredenen.
En dan de AD(H)D'ers onopgevoed vinden?

waar persoonlijk? Ik hou het algemeen, noem geen namen, wijs niemand aan. Dat iemand zich mijn mening persoonlijk aantrekt, daar kan ik niks aan doen

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:56

Ik denk niet dat zulke persoonlijke aanvallen gebaseerd zijn op ADD of ADHD in elk geval, voor je het daaraan wijt, Ceriadwen.

Ik denk dat het er te maken heeft dat mensen hier zitten met een serieus probleem, en dat jij ze onaangepast en onopgevoed noemt. Dat vind ik zeer kwetsend. En vervolgens onderbouw je deze mening niet en blijf je kreten in het rond strooien. Ik vind dat persoonlijk best wel erg. :o

For the record, ik heb op dit topic getemd of een modje dit in de gaten kan blijven houden dat het niet uit de hand loopt.

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:58

Ceriadwen schreef:
xx_Horsiex schreef:


Ga je nog iets zinnigs zeggen of blijf je je duidelijk ongefundeerde en i.m.o. achterlijke mening spuien? Er is meerdere malen gevraagd jezelf uit te leggen aangezien je beweert je mening te baseren op eigen ervaring, je reageert hier niet op dus mag aannemen dat je gewoon een bord voor je hoofd hebt?

Oh ja sorry voor mijn onaangepaste reactie, zal wel met mijn HSP te maken hebben.

WOW als dit geen persoonlijke aanval is dan weet ik het niet meer

en je dan verschuilen achter een "stoornis" is natuurlijk helemaal precies wat ik bedoel


Ja weet je, ik dacht, aangezien ik HSP heb, en jij het duidelijk normaal vindt om mensen te kwetsen met je opmerkingen dacht ik, ik zal mijn slechte onaangepaste onopgevoede karakter even naar boven laten komen en jou een koekje van eigen deeg geven. Want wat jij doet is namelijk precies hetzelfde, je kwetst mensen en voert een persoonlijke aanval richting de ADHD-ers, de ADD-ers en Autisten, zonder blijk te geven van gefundeerde argumenten.

En ze hebben jou blijkbaar niet geleerd wat sarcasme is....
Laatst bijgewerkt door Amandavd op 07-11-13 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Ceriadwen

Berichten: 3186
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:58

lifaya schreef:
Ceriadwen, ze vind jouw reactie idd om te kotsen. En daar geef ik haar helemaal gelijk in. Jij scheert namelijk alle AD(H)Ders over 1 lijn met je niet onderbouwde post ;) en dan nog claimen dat wij onopgevoed en onaangepast zijn? Hoe bedoel je kortzichtig?

NOG een persoonlijke aanval. Tis toch wat!

Poess91

Berichten: 2651
Geregistreerd: 13-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:58

Aleeneh schreef:
Ik denk niet dat zulke persoonlijke aanvallen gebaseerd zijn op ADD of ADHD in elk geval, voor je het daaraan wijt, Ceriadwen.

Ik denk dat het er te maken heeft dat mensen hier zitten met een serieus probleem, en dat jij ze onaangepast en onopgevoed noemt. Dat vind ik zeer kwetsend. En vervolgens onderbouw je deze mening niet en blijf je kreten in het rond strooien. Ik vind dat persoonlijk best wel erg. :o

For the record, ik heb op dit topic getemd of een modje dit in de gaten kan blijven houden dat het niet uit de hand loopt.


Dan ben je de 2e.
Vond het eerlijk gezegd al uit de hand gelopen

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:59

Ceriadwen, zou je misschien gewoon op mijn vraag kunnen reageren in plaats van op iedereen te reageren dat ze je persoonlijk aanvallen? Nergens voor nodig, ik heb getemd, er zal echt wel een modje komen kijken of je echt persoonlijk aangevallen bent.

Ceriadwen

Berichten: 3186
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:59

randalinpony schreef:
Dat had ik idd niet gedaan, Lifaya, alleen de laatste pagina's.

Maar dat er te snel diagnoses worden uitgedeeld, wil natuurlijk niet zeggen dat iets in zijn geheel niet bestaat, daar zijn we het over eens. ;)

Zilfstar: er zijn scholen waar de directie bovenop het rugzakgeld voor die regulier schoolgaande kinderen is gaan zitten, juffen mogen het niet eens in de klas meer spenderen... heb nu al 2 dergelijke verhalen gehoord.

En wat dat VMBO betreft: helemaal nergens zeg ik, dat kinderen met een stoornis DUS te dom zouden zijn om hogere schoolniveaus aan te kunnen. Ik zeg dat als kinderen niet goed meekomen op school, ouders op zoek gaan naar excuses alternatieven om hun kind extra mogelijkheden te geven en als dat door dyslectieverklaringen kan, doen ze dat.
Dus dat lees je verkeerd.

Anders dan Zilfstar heb ik in de positie gezeten dat een school al een stempel op mijn kind gedrukt had (achter onze rug om notabene) om het eigen falen en niet kunnen inschatten van de leerbehoeftes, niet onder ogen te hoeven zien.
Die kant van de medaille heb ik dus meegemaakt, en das ook heel naar.... en schadelijk voor het kind.

XXhorsie:

De definities worden steeds verder verbreed. Weet je, mijn huisarts drukte me eens op het hart mijn kind uit de 'molen' te houden, want dan vonden ze altijd wel wat. Zijn redenering: als hij of ik erdoor gehaald zouden worden, zouden ze ook vast wel 'wat' vinden, want ieder mens heeft wel ergens een zwakke plek of valkuil.
Natuurlijk moet er bij problemen in de opvoeding of functioneren altijd goed gekeken worden (en soms ligt het echt niet aan een stoornis, maar heus wel aan de opvoeding, een probleem op school waar ze ook heus niet altijd leerlingen goed begeleiden, of andere nare omstandigheden waardoor een kind problemen laat zien) waar dat vandaan komt en is een diagnose wellicht op zijn plaats.

Maar zeker bij jonge kinderen vind ik het gevaarlijk om allerlei etiketten te plakken. Ze groeien nog zo, kunnen nog heel wat eigen zwakke plekken overwinnen.
In feite functioneren jij en ik allemaal door onze sterke kanten te gebruiken om onze zwakke kanten te compenseren, de een alleen wat meer dan de ander. Maar wanneer is een diagnose op zijn plaats?

juist!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:01

Freggle_Edge schreef:
Ik was ook tegen al die labels. Toen kreeg ik een bijzondere zoon, anders dan anders. Daar hoefde van mij geen sticker op. Onzin, hij mag zijn wie die is, als die maar gelukkig is......En daar wringt nou juist de schoen. Hij kon niet functioneren op een gewone school in een grote groep. De rest van de groep functioneerde in zijn bijzijn trouwens ook een stuk minder, dus voor de overige 30 kids ook geen pretje. Vervolgens werd hij ongelukkig, bijna depressief. Amper 4 jaar oud was hij toen hij zei: " Mama, waarom ben ik anders dan anderen. En waarom kan ik niet leuk met andere kindjes spelen?!" Amper 5 jaar oud zei hij: " Mama, als ik dood ben heeft niemand meer last van mij. Ik ben vaak stout, dat wil ik helemaal niet. En ik wil niet dat jullie last van mij hebben. Ik kan beter dood zijn." Geloof mij, je hart breekt! Dan wil jeecht wel stempels plakken, want die openen deuren die ik anders nooit open had gekregen. Hij zit op speciaal onderwijs, heeft trainingen gehad bij het centrum Autisme en is nu een geweldige 13 jarige puber die ons met regelmaat knettergek maakt. Maar nu met zijn grappen en grollen en vrolijke karakter. Ik denk dus voortaan wel beter na voordat ik oordeel over stempels en medicatie.
Mijn zoon gebruikt trouwens geen medicatie meer. Ik ben daar ook op tegen, maar in de periode dat hij ongelukkig was door alle prikkels op school die hij niet kon bolwerken, ben ik ook over die grens heen gestapt. In weekenden en vakanties kreeg hij nooit medicatie, het was echt alleen voor op school. Nu slikt hij al een jaar niets. Zijn concentratie op school is na 12 uur op, maar zolang hij gelukkig is, krijgt hij geen pillen. Zijn cijfers zijn trouwens goed, ondanks dat hij maar tot 12 uur zijn koppie erbij kan houden,best knap!
Het aantal autisten en ADHDers groeit zeker de laatste jaren. Natuurlijk heeft voeding/opvoeding etc hier een invloed op. Zeker op druk gedrag. Maar een autist is een autist. Vroeger waren ze er ook en werden minder herkent en erkent. toen lag het aantal zelfmoorden van jonge mensen ook vele malen hoger. En heel eerlijk, ik ben heeeeel bang geweest mijn zoon jong te verliezen. Nu niet meer, want door de juiste begeleiding kan hij wel degelijk gelukkig zijn. Maar gooi ze niet in het diepe en laat maar zwemmen, want daarmee geef je deze kids nooit een eerlijke kans.



_/-\o_

Ceriadwen

Berichten: 3186
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:01

lifaya schreef:
Ceriadwen schreef:
Om te kotsten nog wel!
en met jouw gevoel kan ik weinig tot niks en ja je kan leren dat je nou eenmaal niet alles hoeft te zeggen en te doen dat in je opkomt.

nou, dan zou ik maar beginnen met leren :') want ik denk dat niet alleen AD(H)Ders daar moeite mee hebben met dingen zomaar zeggen zonder er over na te denken ;)

Dus is dat niet ADHD gerelateerd? Dan weten we dat, en dan kan een ADHDer zich dus niet meer verschuilen achter het etiketje als deze onaangepast gedrag vertoont?

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:01

Ceriadwen schreef:
Anoniem schreef:

Heb alle andere berichten in andere topics van Ceriadwen eens gelezen maar dit is een persoon die overal een mening over heeft, die mening is de mening en iemand met weinig inlevingsvermogen is. Niet de moeite waard om op te reageren

hm volgens mij kan dit gekwalificeerd worden als een persoonlijke aanval?

Ik snap niet dat mensen zich zo aangesproken voelen dat kan namelijk alleen als er een kern van waarheid in mijn mening zit, iets om over na te denken voor al die mensen die nu op het puntje van hun stoel zitten te hyperventileren.

Waarom voel jij (en met jij bedoel ik iedereen die al kotsend posten typt) je zo aangesproken en waarom raakt het jou.


Ik denk dat een gebrek aan persoonlijke vaardigheden, zoals we hier allemaal kunnen zien dat je die hebt, is geen aanval, gewoon een conclusie uit al je liefdevolle posts, meer stof is om aan te werken dan dat je het recht hebt om over anderen te oordelen.
Ik zou zeggen ga werken aan je inlevingsvermogen, want die heb je niet. En dat is toch wel een groot gemis.

Daarnaast: stop met je in de slachtoffer rol plaatsen terwijl jijzelf degene bent die kwetsende opmerkingen maakt en geen enkel recht hebt om je in een slachtofferrol te plaatsen.

Ceriadwen

Berichten: 3186
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:02

brighteyes85 schreef:
Ik heb niet alles gelezen, maar heb een aardig beeld gekregen van de discussie.

Ik denk dat 90% van de kinderen/jongeren/volwassenen met ADHD ook echt GEEN ADHD heeft. Ik bedoel het ene kind is gewoon drukker dan het andere, ik zou me ook niet kunnen concentreren als ik in de pauze (en dat zie ik ook op basisscholen gebeuren) 2 halve liter blikken redbull en een crossaint naar binnen werk. Dit zie ik niet alleen in de pauze gebeuren, zelf voor school om 8u lopen ze in de supermarkt. Daarna zitten de kids de hele dag voor de tv, tablet, telefoon en komen niet meer fatsoenlijk buiten. Vroeger was ik druk, maar ik ging de heeeeeeeele dag buiten spelen en dan kregen we een kop thee of limonade en een stuk fruit en gingen we weer naar buiten.
Daarnaast heeft slecht plangedrag en opvoedgedrag van ouders er ook mee te maken. Ouders durven hun kinderen niet meer te corrigeren uit angst om aangeklaagd te worden wegens mishandeling. Ik walg daar echt heel erg van.

Ik denk dat de andere 10% van de kinderen/jongeren/volwassenen ook daadwerkelijk een hersenafwijking heeft die aangeboren is. Deze is te meten/zien met een mri. Dit hoort geen ADHD te heten, want dit is iets anders dan hierboven omschreven.

juist

Rennie89
Berichten: 37250
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:02

Ceriadwen schreef:
lifaya schreef:
Ceriadwen, ze vind jouw reactie idd om te kotsen. En daar geef ik haar helemaal gelijk in. Jij scheert namelijk alle AD(H)Ders over 1 lijn met je niet onderbouwde post ;) en dan nog claimen dat wij onopgevoed en onaangepast zijn? Hoe bedoel je kortzichtig?

NOG een persoonlijke aanval. Tis toch wat!

volgens mij is de hele wereld tegen je als ik lees hoe vaak jij je persoonlijk aangevallen voelt. ;)

jezus doe eens niet zo kinderachtig en kom met een ONDERBOUWDE mening en ga niet lopen klagen dat de REACTIES op JOU allemaal persoonlijke aanvallen zijn...

Ceriadwen

Berichten: 3186
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:05

xx_Horsiex schreef:
Ceriadwen schreef:
moet je eerst wat duidelijker zijn want zo begrijp ik je niet, daar ben ik te stom voor


Wat wil jij nou eigenlijk? Er zijn mensen in dit topic die serieus met jou de discussie aan willen gaan, die op een normale zoals in jouw geformuleerde woorden een maatschappelijk geaccepteerde manier willen praten, die hun verhaal vertellen, en het enige wat jij lijkt te doen is mensen kwetsen en flink te willen rellen?

serieus met mij een discussie aan willen gaan? Al kotsend en schreeuwend vol in de persoonlijke aanvallen zeker? Dat is geen discussie aangaan, dat is onaangepast gedrag.

randalinpony
Berichten: 6935
Geregistreerd: 14-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:06

Ceriadwen, wat betreft jouw reageren in deze draad: lees de reactie van mistercooper eens?

Mensen reageren hier allemaal vanuit hun eigen ervaringen en zoals je ongetwijfeld opgemerkt hebt in de verhalen van Zilfstar en Freggle-Edge, vanuit hun eigen kwetsbaarheid als ouder, vanuit onuitsprekelijke zorgen voor hun kind....

Ik ken mensen met zware PDD-NOSsers waar uithuisplaatsingen naar instellingen nodig waren omdat de boel volledig uit de hand liepen, zorgzamere, meer structuur biedende, redelijke maar ook grenzen stellende ouders ken ik niet hoor....

Je zult mij dus niet zien beweren dat de problematiek niet bestaat. Alleen wel dat er soms op een verkeerde manier gebruik wordt gemaakt van diagnoses stellen....

Rennie89
Berichten: 37250
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:07

Ik denk dat ik hier klaar mee ben :') geloof me, ik houd van een goede discussie, maar dit is alleen maar eenrichtingsverkeer als ik het zo lees.

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:07

Ceriadwen schreef:
xx_Horsiex schreef:

Wat wil jij nou eigenlijk? Er zijn mensen in dit topic die serieus met jou de discussie aan willen gaan, die op een normale zoals in jouw geformuleerde woorden een maatschappelijk geaccepteerde manier willen praten, die hun verhaal vertellen, en het enige wat jij lijkt te doen is mensen kwetsen en flink te willen rellen?

serieus met mij een discussie aan willen gaan? Al kotsend en schreeuwend vol in de persoonlijke aanvallen zeker? Dat is geen discussie aangaan, dat is onaangepast gedrag.


Dan moet jij even een brilletje opzetten en verder kijken dan je neus lang is, want er zijn echt wel meer mensen in dit topic die jou niet persoonlijk aanvallen. Als je dat kan herkennen heet dat.

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:08

Ceriadwen schreef:
serieus met mij een discussie aan willen gaan? Al kotsend en schreeuwend vol in de persoonlijke aanvallen zeker? Dat is geen discussie aangaan, dat is onaangepast gedrag.


Ik deed een poging, maar je negeert telkens wat ik zeg. Ik zou nog altijd graag willen weten waar je op doelde, en het geen waar ik op reageerde staat al weer twee pagina's terug ofzo, maar je reageert wel op alle persoonlijke aanvallen.

Ik zou graag willen weten wat jij onaangepast en onopgevoed gedrag vindt van ADDers en ADHDers (ZONDER dat je de reacties in dit topic er bij betrekt).

Ceriadwen

Berichten: 3186
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:11

Aleeneh schreef:
Ceriadwen, zou je misschien gewoon op mijn vraag kunnen reageren in plaats van op iedereen te reageren dat ze je persoonlijk aanvallen? Nergens voor nodig, ik heb getemd, er zal echt wel een modje komen kijken of je echt persoonlijk aangevallen bent.

zoals ik je eerder gevraagd heb, zou je jouw vraag wat willen verduidelijken want ik snap je vraag niet