tot ziens mijn beste vriend ;(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
caramellebel

Berichten: 208
Geregistreerd: 23-09-12

tot ziens mijn beste vriend ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-13 00:03

Ik voel me echt verschrikkelijk, ik ben nu 16 en woon in Belgiƫ dus het is tijd om over te gaan naar de paarden helaas moet je dan ook je pony verkopen. |( Boris heeft mij zoveel geleerd en mij zo ver gebracht ik had nooit kunnen dromen of zelfs durven hopen dat ik ooit in het M ging geraken, maar hij bracht mij er. Veel mensen hebben ons uitgelachen de eerste maanden ze zeiden allemaal dat je gestoord was en je niet goed sprong,maar ik geloofde in jouw, ik geloofde dat ik met jouw iets kon bereiken. En dat was ook zo, mensen werden jaloers en ik kreeg ruzie met de hele ponyclub omdat ik zogezegd een dikke nek had en mij niet zoveel moest menen, ik reed jouw gewoon niet meer of niet minder maar de ruzie is alleen erger geworden.

vandaag werd je dan gekeurd ik hoopte ergens dat je niet goedgekeurd werd dan kom je nog wat langer bij mij blijven maar ik wil ook vooruit en dat gaat helaas niet meer met jouw ik ben te groot voor je en we kunnen je nergens stallen, dus je moet weg. Je werd volledig goedgekeurd geen bemerkingen niets, de geinteressseerden kochten je dus en we mochten je nog zelf naar je nieuwe stal brengen, ik zette je binnen en toen barste ik in tranen uit, jij was m'n toppertje m'n beste vriend en mijn grote trots. Ik heb al de hele avond zitten te janken om jou en jonge wat ga ik jou missen. Ik weet dat je het goed gaat hebben bij je nieuwe baasjes maar het ergste vanal is dat je het zelf niet beseft. Bedankt nog voor dat allerlaatste kusje dat je Me gaf kzal je nooit vergeten.

lies1998

Berichten: 357
Geregistreerd: 02-05-11

Re: tot ziens mijn beste vriend ;(

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 00:07

Sterkte.... :(:)

Altijd verschrikkelijk als er echt geen andere oplossing is....

Sammyoo

Berichten: 4758
Geregistreerd: 31-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 00:08

Ahhh, heel erg veel sterkte.
Probeer een beetje contact te houden met de nieuwe baasjes. Het is makkelijker als je weet waar Boris is en dat het goed met hem gaat.

caramellebel

Berichten: 208
Geregistreerd: 23-09-12

Re: tot ziens mijn beste vriend ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-13 00:12

Contact houden zal wel lukken ze zeggen ook dat ik er ook nog altijd eens op mag gaan rijden maarja dat is voor mij niet het belangrijkste als hij het maar goed heeft.

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: tot ziens mijn beste vriend ;(

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 00:16

Mijn eerste pony die verkocht is is me ook altijd bijgebleven. Het blijft een trieste aangelegenheid maar als je weet dat je pony het goed heeft is dat toch geweldig :)

floortje1001
Berichten: 99
Geregistreerd: 26-10-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 13:16

Heel veel sterkte.