Marktonderzoek hoofdstellen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_xDyan

Berichten: 1351
Geregistreerd: 22-01-12
Woonplaats: Goor

Marktonderzoek hoofdstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-13 16:08

Hallo,

Ik wil ontzettend graag een eigen webshopje beginnen maar ik kon nooit op een goed idee komen. Nu heb ik iets bedacht wat mij ontzettend leuk leek, namelijk (bijzondere/aparte, dus met kleurtjes o.i.d.) hoofdstellen. Alleen is het wel handig om te weten of er überhaupt wel vraag naar is. Daarbij ben ik ook nog maar 15 jaar, dus als ik iets wil moet ik dit goed uitpluizen en kijken of ik hier echt wel winst uit kan trekken om toestemming te krijgen van mijn moeder.
Daarom heb ik een enquête gemaakt met wat vraagjes. Ik zal het zeer op prijs stellen als jullie deze in zouden vullen en doorsturen naar mede paardenliefhebbers.

Klik hier voor de enquête

Als je nog foutjes bent tegen gekomen, ideeën hebt of nog een vraag denkt te missen wat in het belang is van het onderzoek, zou ik dit graag van je horen! :)

Alvast bedankt!

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: Marktonderzoek hoofdstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 20:20

Ik heb hem ingevuld voor je :)

_xDyan

Berichten: 1351
Geregistreerd: 22-01-12
Woonplaats: Goor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-13 23:54

Diertjec schreef:
Ik heb hem ingevuld voor je :)

Dankje! Nog tips en tops voor een paarden webshops?

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 23:56

_xDyan schreef:
Diertjec schreef:
Ik heb hem ingevuld voor je :)

Dankje! Nog tips en tops voor een paarden webshops?

Goed kijken naar wat er vraag is, daar zo goed mogelijk op in spelen. Voor de rest weet ik het op het moment niet hahah

_xDyan

Berichten: 1351
Geregistreerd: 22-01-12
Woonplaats: Goor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-13 23:57

Diertjec schreef:
_xDyan schreef:
Dankje! Nog tips en tops voor een paarden webshops?

Goed kijken naar wat er vraag is, daar zo goed mogelijk op in spelen. Voor de rest weet ik het op het moment niet hahah

Ja dat hoor ik vaker dus ik zal er op letten ;)

_xDyan

Berichten: 1351
Geregistreerd: 22-01-12
Woonplaats: Goor

Re: Marktonderzoek hoofdstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-13 20:22

Ik heb perongeluk een paar antwoorden verwijderd van mensen die op de hoogte gehouden willen worden.. := Als je dit leest, en je wilt nog steeds op de hoogte gehouden worden, reageer dan even in dit topic. Excuses voor het ongemak..

NLieke
Berichten: 1658
Geregistreerd: 22-03-04

Re: Marktonderzoek hoofdstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 21:05

Ik heb je enquête ook ingevuld!
Tips: Maak je website overzichtelijk. Zorg dat je webshop er netjes uitziet en dat het allemaal zichzelf wijst. Mensen haken af wanneer ze iets niet snel kunnen vinden. Een strakke website zonder te veel onnodige plaatjes en opmaak werkt vaak ook. Heel veel succes!

lemanthia

Berichten: 3354
Geregistreerd: 26-03-07

Re: Marktonderzoek hoofdstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 21:10

verschillende soorten neusriem, mexicaans, gecombineerd, hoge en lage neusriemen

_xDyan

Berichten: 1351
Geregistreerd: 22-01-12
Woonplaats: Goor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-13 21:54

NLieke schreef:
Ik heb je enquête ook ingevuld!
Tips: Maak je website overzichtelijk. Zorg dat je webshop er netjes uitziet en dat het allemaal zichzelf wijst. Mensen haken af wanneer ze iets niet snel kunnen vinden. Een strakke website zonder te veel onnodige plaatjes en opmaak werkt vaak ook. Heel veel succes!

Ben ik het helemaal met je eens :j
Ben al wel een 'lelijke' webshop tegen gekomen en vind dat absoluut niet netjes ofzo.. dus daar ga ik zeker veel aandacht aan besteden! ;)
Bedankt voor je reactie :)

lemanthia schreef:
verschillende soorten neusriem, mexicaans, gecombineerd, hoge en lage neusriemen

Bedankt voor de tip! :)

CupCakes_

Berichten: 3320
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Re: Marktonderzoek hoofdstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 11:41

Heb hem ook ingevuld voor je :)

miss_lizje

Berichten: 6262
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Re: Marktonderzoek hoofdstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 11:52

Ook ingevuld voor je.
Als tip zou ik nog willen geven : veel diversiteit. Zelf ben ik best wel bereid om te sparen en meer te betalen voor een goed hoofdstel (stubben, passier etc.) Maar lang niet iedereen kan of wil dat uitgeven voor een hoofdstel. Als je veel gradient in prijs heb (bijv. hoofdstellen vanaf 30 euro tot 400 euro) is er voor ieder wat wils.

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 14:31

lemanthia schreef:
verschillende soorten neusriem, mexicaans, gecombineerd, hoge en lage neusriemen

Vooral lage neusriemen, die zie je bijna nergens in Nederland voor een leuk prijsje (max 50 euro voor een heel hoofdstel. Diegene die ik nu heb komt uit Zweden namelijk)

dancer_

Berichten: 16571
Geregistreerd: 28-03-10
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Marktonderzoek hoofdstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 14:36

Ingevuld. Zou wel een leuk mexicaans hoofdstel willen zien in een kleine maat (shet) met een bontje bij de neus!

heidy_wilco

Berichten: 4477
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Grunn/Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 14:40

Ik heb hem ingevuld :)
Een erg overzichtelijke enquete!

Ik vond een vraag wel een beetje lastig in te vullen: Wat zou je willen betalen voor een hoofdstel. Ik heb 100 euro ingevuld omdat mijn hoofdstel zo duur is, maar over het algemeen ligt het heel erg aan het hoofdstel zelf, zoals de kwaliteit etc.