Doei mijn lieve grote vriend :(

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Doei mijn lieve grote vriend :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-13 08:54

Haai Bokkers,

Gister heb ik mijn spullen bij mijn vorige bijrijd pony opgehaalt.
Omdat ik best druk ben met school, en ik dus afentoe niet kon komen (terwijl het liefst elke dag gereden moest worden) hebben we het gister heel erg moeilijk gehad.
Me moeder belde op omdat ik examen deze week heb, en dat ik deze week heel hard moest leren.
Helaas kon ik toen mijn spullen pakken, omdat het rijden heel belangrijk was.
Erg jammer, want ik was echt helemaal gek op die pony, en was super blij met de kans die ik heb gehad om daar op een talentvolle jonge dressuur pony te mogen rijden.
Ik heb er met super veel plezier gereden, en het was een hele leuke tijd!

Doei ventje, ik ga je missen! ;(

Afbeelding


Zinzi_jewel

Berichten: 8781
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Re: Doei mijn lieve grote vriend :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 08:57

Jeetje, dat is naar.

Chasing Dreams ...

https://gofund.me/f9794b16


welshje68
Berichten: 634
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: Weert

Re: Doei mijn lieve grote vriend :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 09:06

wel heel kort door de bocht van de eigenaren....school gaat nu eenmaal voor...of heb ja al vaker afgebeld....het lijkt mij dat er in examen tijd best wat te regelen is toch...en anders....meid er zijn meer pony's op de wereld lekker op zoek gaan naar een leuke pony met een flexibelere eigenaar

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-13 09:37

welshje68 schreef:
wel heel kort door de bocht van de eigenaren....school gaat nu eenmaal voor...of heb ja al vaker afgebeld....het lijkt mij dat er in examen tijd best wat te regelen is toch...en anders....meid er zijn meer pony's op de wereld lekker op zoek gaan naar een leuke pony met een flexibelere eigenaar


Ik heb wel al vaker een dagje niet gereden, maar dat was dan als er een toets of iets was...
En wij hebben ook al vanaf het begin gezegt dat school voor ging.
Ja er zijn wel meer pony's maar niet zo'n pony, en zo'n kans.... Ik zou uiteindelijk wedstrijden enz. Gaan rijden, en hij zou me weg kunnen brengen naar wedstrijden.
Ik stop misschien wel met rijden, tot ik tijd hebvoor weer een eigen paard.... Want een manege is echt geen optie ik hou echt niet van die drukte met ze 10e in een bakje in een les achter elkaar aan hobbelen :+

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 13:23

ach, wat jammer :(:)
Ik weet nog dat je een topic opende dat je een bijrijd paardje had, dat was (volgens mij) nog niet zo lang geleden, toch?

♥ Amelie en James ♥
~ Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien ~
[UK] [ART][WIP] Bag End, maar dan in het klein!



♥ Amelie
&if=1

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Re: Doei mijn lieve grote vriend :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 13:24

Wat jammer...

12-09-2016 <3
04-04-2019
<3

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-13 08:50

Karla_1999 schreef:
ach, wat jammer :(:)
Ik weet nog dat je een topic opende dat je een bijrijd paardje had, dat was (volgens mij) nog niet zo lang geleden, toch?


Nee dat was 5 maanden geleden, helaas ging het combineren met school niet heel erg goed....
Omdat deze pony eigenlijk elke dag gereden moest worden, kon ik afentoe niet.
Het rijden ging wel erg goed, en de eigenaar gaf zelf ook aan dat ie er van baalde want hj heeft ook al heel lang gezocht om een ruiter voor hem te vinden. Hij is nog al sterk, en echt een beer om op te rijden, en kan afentoe ineens aan de kletter gaan, dus hij moet nu ook goed zoeken om iemand te hebben die er op kan rijden...

Maarja, wanneer ik weer tijd heb, ga ik denk ik voor een eigen paardje kijken (okal duurt dat nog wel 1,5 jaar) en tot die tijd zoek ik een bijrijd paardje voor 2 keer in de week :D

En gefeliciteerd!! *\o/*

_Annemiek

Berichten: 1247
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: Huissen

Re: Doei mijn lieve grote vriend :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 08:56

Dat is wel jammer zeg!!
Maar je hebt dee dee toch nog als je eigen paardje,kun je daar nog wel genoeg tijd voor vrij maken dan??

Ik hoop dat je snel iets leuks vindt.
Kun je niet eventueel met de eigenaren om de tafel gaan zitten en waarom moet die pony perse 7dagen per week gereden worden??

#Ladytrucker #Proud

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-13 09:09

_Annemiek schreef:
Dat is wel jammer zeg!!
Maar je hebt dee dee toch nog als je eigen paardje,kun je daar nog wel genoeg tijd voor vrij maken dan??

Ik hoop dat je snel iets leuks vindt.
Kun je niet eventueel met de eigenaren om de tafel gaan zitten en waarom moet die pony perse 7dagen per week gereden worden??


Ja nu heb ik weer heel veel tijd voor mijn ponytje :) okal word ze doordeweeks gereden (omdat dat leuker voor haar is dan een beetje longeren, en VD )

Nou, het is een pony die hij gekocht heeft om er hoog in de dresssuur mee te komen. Zijn vorige pony's zijn dan ook alle 2 in het Z2 geweest, en hebben op het NK meegereden, en hij wil dat ook met deze pony berijken. Het is ook nog een vrij jonge pony van 5 jaar, en heeft op 4 jarige leeftijd mee gereden in de finale van de jonge dressuur ponys waarbij hij 9e werd. Dus er zit veel potentie in de pony, en dat wil die gebruiken....
Maar de eigenaar was hartstikke aardig, je kon er goed mee praten, en was al vrij flexibel, alleen hiermee koos die voor zijn pony die hoger moest komen, en ik er nog niet de tijd voor had..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers