Wie heeft ervaring met Irmgard Michielsen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Wie heeft ervaring met Irmgard Michielsen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-02 09:12

ik had gezocht maar kreeg op mijn vraag in een ander topic geen antwoord. Dus vandaar dat ik er een apart topic over open.

Graag input. Wie heeft ervaring. Zowieso vind ik verhalen over fysio bij paarden interessant.

Groetjes Hanifa

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 09:43

Ik heb goede ervaringen met Fysio bij paarden. Ligt er wel aan wie het doet. Mijn ervaringen gaan over Solange Schrijer en die zijn super. Maar zij is tegenwoordig zo druk dat ze selectief klanten aanneemt. Irmgard ken ik alleen van naam, maar heb er geen ervaringen over gehoord.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-02 11:55

Wat is er bij jouw paard precies gebeurd? Wat waren zijn klachten?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 11:59

Heel toevallig was ze gisteren bij ons op stal en ze heeft daar o.a. Ameretto behandeld! Of ja, het was meer om een algemene indruk te krijgen over zijn spiergroepen en de manier waarop we het beste kunnen trainen nu hij ook endurance loopt. We hebben tips meegekregen om zijn rugspieren nog wat meer te ontwikkelen (o.a. galoptraining). Voor de rest was ze heel tevreden over hem, hij is mooi gelijk ontwikkeld aan beide kanten qua bespiering en... ze vond hem qua bouw erg geschikt voor de endurance (iig meer dan voor dressuur)! De combi sgw & endurance is op dit moment ook prima voor hem, dat zou geen problemen moeten opleveren. Lachen

Ze is dik 5 kwartier met hem bezig geweest, mijn zusje en ik zijn erg tevreden over haar uitleg en de tijd die ze voor hem nam. Ik weet dat ze ook cursussen geeft, onlangs nog eentje van drie avonden op Zilfia's Hoeve in Houten. Zie ook haar website: www.fysiotherapie-paard.nl

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 12:14

Ze is ook een paar keer bij Or geweest.
Ik had zelf al eens een cursus 'blessure preventie' bij haar gevolgd op de Zilfia's Hoeve.
Ze was vol lof over Or. Lachen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 12:41

BTW: de reden waarom ze bij ons op stal kwam, was dat een stalgenootje haar al eens had laten komen bij haar paard en nu een herhalingsbehandeling wilde. Andere stalgenoten konden intekenen op een behandeling op dezelfde dag (ook handig om de voorrijkosten te delen Haha!), dus vandaar dat wij haar naar Ret hebben laten kijken. Niet speciaal omdat het Irmgard was dus, maar gewoon omdat er uberhaupt een fysio op stal zou komen. Maar aangezien ik al goede verhalen over haar had gehoord, zag ik het wel zitten.