verslag weekendje strand

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

verslag weekendje strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-02 09:12

Het was een 2,5 uur durende rit. Toen we aankwamen hebben we uiteraard eerst de paarden op stal gezet. Daarna kwam ik dorstig boven in de kantine, alwaar de barvrouw geen tijd had om effe een koffie en een cola in te schenken (het was een onwillig kreng want als ik haar wilde aanspreken draaide ze zich om en sloot ze zich af. Ze rookte een sigaret en staarde dan uit het raam naar buiten). . WE hebben een hele mooie rit gemaakt die vrijdag. HEEL mooie bossen en in het strand door het water gewaad en flink gegaloppeerd. Het zand in de bossen was overigens erg mul, dus daar hebben we alleen gestapt. Die avond hebben sommigen daar gegeten, maar ik niet omdat ik de bediening dus slecht vond, ik was bang dat ik honger moest lijden omdat dat mens liever een sigaretje rookte, grinnik. Nou, die avond vergaten ze onze paarden te voeren dus daar was ik wel goed chago over. De volgende dag hadden enkele van ons een huurpaard. Denk je dat er iemand was om te helpen? We moesten bij de baas zijn en het personeel wees elkaar aan als baas, dus dat schoot niet op. Simon bleek uiteindelijk de baas te zijn (het was overigens niet zijn stal, de eigenaar zat in spanje). Eindelijk hadden de mensen hun paard en wij gingen met Simon mee naar buiten. Het werd een rit door een prachtig en divers bos. Uiteindelijk kwamen we bij het strand. De groep verspreide zich een beetje, een paar ons hadden hun paarden gebandageerd (kun je eigenlijk beter niet doen aan het strand) en die konden dus niet door het water. Wij gingen met Simon mee naar de oever en door het water om de paaltjes heen. Een paar gingen er dus aan de andere kant omheen en kwamen flink achter te liggen. Simon lette niet echt op om de groep bij elkaar te houden. Alleen Noud en ik bleven bij hem in de buurt dus alleen ons kon hij aanspreken. Hij stelde een galop voor (hij bedoelde een race bleek achteraf). en ik zei dat de anderen daar geen zin in hadden. Hij zei dat we ze uiteindelijk op de terugweg dan wel tegen zouden komen en racete weg. Mijn paarden gingen hem achterna, de rem deed het niet meer. Maar daar zaten we niet mee, we genoten enkel van het moment. Toen we weer stapten haalden de anderen ons na een tijdje in. Simon stelde ons opnieuw voor om te galopperen maar ik zei dat onze paarden dit niet gewend waren en dat we beter even konden rusten. Hij zei dat we ze dan beter naar de slacht konden brengen. Hij galoppeerde weer aan, nou ja, scheurde weg, en die 2 van mij gingen weer mee, de rest ook. Die andere meisjes achterop raakten toen echt in de problemen, maar ik had dat niet in de gaten; mijn ogen zaten vol met het opspattende zand van Simons paard. Ik wist niet waar we heen gingen en paddy volgde simon alleen maar. Eindelijk waren we weer in stap, en toen kwamen die meisjes naar ons toe. Eerst naar Simon, en ze kafferden hem uit, maar Simon wees mij en Noud aan als aanstichter!!!!!!!!!!! Dus wij werden wel zo uitgekafferd, dat de honden er geen brood van lustten! Mijn rit was verpest, en er werd geen moment naar mij geluisterd. En ze bleven snauwen. Paddy was heel hectisch, ik kon haar niet meer laten stappen en dus kafferde een van hen mij uit dat ik niet moest galopperen (het was een hand galopje op de plaats want stappen kon paddy effe niet opbrengen en ik hield haar toch zoveel mogelijk bij me als ik kon). De redelijkheid was ver te zoeken. De rest van de rit verliep stil, toen we op stal aankwamen barstte een gehuil los van de schrik van daarstraks, ze wilden naar huis en ik weet niet wat nog meer. Ik heb geen excuus ontvangen van hen. Ik ben nog steeds heel kwaad daarover. Ik word als enige schuldige aangewezen van alles. Ik had misschien simon moeten proberen tegen te houden, maar zij hadden bij de groep moeten blijven. Simon had ons moeten laten splitsen zoals we oorspronkelijk van plan waren en er niet zo vandoor moeten gaan. De volgende dag hebben we nog wel fijn gereden, maar mijn stemming was nog steeds kapot. En nu zit ik nog steeds met een hoop wrok te kijken.

De hond is de betere mens


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 09:15

Lekker dan, NOT, denk je een fijn weekendje strand te hebben.....
Welke stal was dit als ik vragen mag? dan ga ik daar iig NIET heen.

:evaw:

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 09:27

Tssss.... lekkere toestand daar!!! Ik wil ook wel graag weten welke achterlijke stal dat is, fijn om rekening mee te houden als ik nog eens ergens met mijn paarden heen wil gaan.... Ik kan me voorstellen dat je een kater aan dit weekend hebt over gehouden. Balen.

JoT

Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 09:27

Lekker zeg, goede reclame voor die stal maar niet heus. Zo zie je maar weer hoe belangrijk een goede gids is. Ik heb zelf ook wel eens een gids gehad die niet naar ons wilde luisteren en ons daardoor in gevaar heeft gebracht. Heel erg eng, want je vertrouwt op zo'n persoon. Voor zover ik het begrijp kan iedere idioot met een paard tot zijn beschikking een groep meenemen. Heel fout eigenlijk, want je weet nooit wat je meekrijgt.

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-02 09:32

Het is manege Lisiduna in Burgh Haamstede. De faciliteiten vond ik er verder wel goed. De bediening van dat blonde kreng was heel onvriendelijk, ze zei dingen die je echt niet kunt zeggen tegen klanten zoals "ja effe wachten, ik kan maar 1 ding tegelijk" en dat soort dingen. De stalhouder had niet echt ruggegraat: hij kon niet optreden, niet tegen zijn personeel, en niet t.o.v. de groep die hij begeleidde. Hij nam geen verantwoordelijkheid en de consequenties wees hij af naar ons, waarmee de sfeer in de groep onderling helemaal bedierf. Er kwamen 2 kampen tegenover elkaar te staan: ik en nog een paar die gelukkig voor mij opkwamen, en de andere groep waarvan er 2 mij uitkafferde.

De hond is de betere mens

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 09:47

Dat was Lisiduna !

Ik heb me prima vermaakt verder, heb ontzettende lol gehad, maar die strandrit was zwaar K*T. en om dan te zeggen dat wij bij de groep hadden moeten blijven......pffff... nu ga ik het dus toch maar even vertellen..... ik heb van te voren gezegd dat er sommige waren die niet wilde racen, Peru is pas 3 maanden herstellende van OCD en ik ging voor mijn plezier, lekker uitwaaien langs het strand... Wilde ook best galloperen, maar niet racen.
De paatjes stonden in het water, en Peru wilde niet door het water, tja, tot zijn kogels en dan hield het op... Als wij de andere groep achterna waren gegaan, moesten we dus verder door het water. Dus ik, Ilonka en Sandy gingen een stukje verder door de paaltjes.... opeens zagen wij de rest van de groep in volle gallop weg spurten. Nou daar sta je dan met drie paarden....
Ilonka op Sando stond steil op de achterbenen, en peru had het niet meer. Sandy op Klarinda had ook verschikkelijk moeite om haar in het houden... na een verschrikkellijke 20 minuten , trek en pluk werk... kwamen we een beetje bij.. We hadden ze rustig genoeg gekregen dat we een lekker handgallopje inzette naar de rest van de groep.... opeens zien we dat die groep omdraait en in volle gallop ons tegenmoet komt geraced...... nou daar gingen we weer...... niemand van de andere groep heeft ook maar 1 seconde gekeken hoe het met ons ging, want dat was echt soep en hals brekende toeren.... Simon kwam ons halen, en die heeft van ons de volle laag gekregen. Toen werd ik persoonlijk aangevallen door iemand, die mijn even vertelde dat ik maar beter thuis had moeten blijven, als ik de paarden niet lekker over dat strand wilde laten gaan... je kunt rijden of je kunt het niet.... En als ik me niet vergis was dat de man die 7 kleuren stront scheet toen hij op Paddy stapte, en die niet echt stil wilde staan.... (hij wilde niet meer op Paddy zitten)... wat een Loser ! Tja, je kunt rijden of je kunt het niet.....hahaha....
Onze 3 paarden waren helemaal kletsnat van het druk maken, terwijl ze zo ontzettend rustig en relaxed zijn... dat was zo jammer.... Het had voor de paarden ook een plezierige rit moeten zijn. Sandy en ik zaten te huilen op het paard van kwaadheid. Het is makkelijk praten om te zeggen dat wij bij de groep moesten blijven... maar dat was onmogelijk.
Buiten deze rit heb ik me prima vermaakt heb de grootste lol gehad.
Gisteren nog een rit gemaakt, dat ging super, lekker gegallopeerd langs het strand, maar geen gerace.......De paarden vonden het heerlijk...
Laatst bijgewerkt door Sando op 23-09-02 09:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 09:51

Als ik het zo hoor ligt het gewoon aan die Simon. Hij pleegde geen overleg en liet de groep uit elkaar vallen, een gevaarlijke situatie omdat paarden nu eenmaal kuddedieren zijn. Als ik Desiree was geweest was ik ook achter hem blijven rijden (dus dan maar in galop!) om de boel niet te laten escaleren.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-02 09:58

Cody schreef:
Als ik het zo hoor ligt het gewoon aan die Simon. Hij pleegde geen overleg en liet de groep uit elkaar vallen, een gevaarlijke situatie omdat paarden nu eenmaal kuddedieren zijn. Als ik Desiree was geweest was ik ook achter hem blijven rijden (dus dan maar in galop!) om de boel niet te laten escaleren.

KLopt. er was geen communicatie. en ik bleef niet uit vrije wil achter hem rijden in die galop hoor......... dat gebeurde gewoon.
DAt we tegemoet kwamen; tsja: op het einde wist ik niet of simon rechtdoor zou gaan of wat dan ook. Hij wendde ineens met een grote bocht van 180 graden naar rechts, iones en paddy volgende hem, ik kon nog steeds niets zien want mijn ogen zaten onder het zand. Hij stopte en ging in stap over. Het duurde even voordat paddy en iones ook in de stap waren. DAt was dus het moment waarschijnlijk dat we keihard op Sando en de andere 2 afgegaloppeerd kwamen.

De hond is de betere mens

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 10:56

Zo te lezen ligt het inderdaad aan die Simon, die dus van tevoren aan iedereen apart even had moeten vragen wat hun verwachtingen/wensen waren.

En galop is heel wat anders dan racen.
Ik heb ervaring met beide, en ik kan je verzekeren dat als het paard voor je gaat racen, het erg moeilijk is je eigen paard terug te krijgen in handgalop, al helemaal in een vreemde omgeving (paard wil veilig bij die ander blijven) en met zand in je ogen.. Frusty

Simon beweert dus dat die anderen bij de groep hadden moeten blijven, nou, daar moet hij zelf voor zorgen: eventueel een extra gids die achteraan rijdt of halverwege, en helpt met de communicatie etc.
En voordat men gaat galopperen, even in stap over en afspraken maken over wat de plannen zijn, wel/niet racen, etc.

Veel sterkte iedereen met eventuele teleurgestelde gevoelens en wrok, misschien een troost om te weten dat het dus aan de gids lag ( Knipoog ) en niet aan jullie.
Hopelijk zijn jullie volgende ervaringen met strandritten in groepen beter! Lachen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-02 10:59

Dorine schreef:
Veel sterkte iedereen met eventuele teleurgestelde gevoelens en wrok, misschien een troost om te weten dat het dus aan de gids lag ( Knipoog ) en niet aan jullie.
Hopelijk zijn jullie volgende ervaringen met strandritten in groepen beter! Lachen

O nee Dorine, ze weten nog steeds niet dat het aan Simon lag. Ze denken dat het aan mij lag, en met die mensen moet ik verder op stal...... Ze luisteren namelijk niet naar mij, ze schreeuwen alleen maar naar mij.

De hond is de betere mens

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 11:12

Ach als je zelf maar weet hoe het zit
Als het echt een beetje paardenmensen zijn weten zij toch hoop ik ook wel hoe zoiets werkt?

Wij hebben op boktrit ook een keer zo'n ervaring gehad. Paar zeer vervelende (huur)paarden mee, in de eerste draf werd er al iemand gelanceerd, toen gelukkig een tijd blijven stappen, maar daarna werd er ook niet op de achterhoede gelet door de begeleiders, die reden beide naast elkaar voorop. We reden met een groep van bijna 25 paarden dus je kunt je voorstellen dat je af en toe weinig controle had als je iets achterop raakte (bijvoorbeeld omdat je even om een boomstam heen stapt, daarna vlieg je er in galop weer achteraan.

Een groep begeleiden is niet iets wat je zomaar even doet. Vooral communicatie is dan heel belangrijk. En die Simon had de signalen moeten oppikken van jou en de rest dat jullie niet wilden racen.
Dat hij dat dan toch doet en jouw paard spurt er achteraan...dan heb jij in principe niks meer te vertellen en dat zouden je stalgenoten toch ook moeten begrijpen. Verward

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 11:18

Ze zullen er volgende x wel achterkomen dat het niet aan jou lag. Lisiduna zou een mooi goedlopend bedrijf kunnen zijn, met name dankzij de locatie bos/strand, maar het personeel is niet te genieten en over het algemeen zijn ze erg asociaal.
Er werkt ook (af en aan) een zekere Alex, die flikt dat soort geintjes ook, ik was 10 en zat op een C ponietje, we moesten door het water en aangezien alle andere deelnemers aan de rit volwassen waren en op paarden reden was hun kniehoog bij mij tot de pony zn buik, toen ik nog bezig was om bij de kant te komen(we gingen achter de palen langs door het water) zette hij aan tot rengalop, gevolg; pony in paniek.
Als je een eigen paard bij je hebt ben je beter af zonder begeleiding, en die manegepaarden kennen over het algemeen ook alleen maar voluit op het strand en als je die in wil houden kan je dat rustig vergeten.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 11:18

getver zeg en daar betaal je dan nog voor ook.
wat een zooitje!Nouja weet iedereen het dat je daar nooit heen hoeft te gaan.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 11:24

Misschien kan je dit uitprinten en laten lezen? Misschien dat ze dan wel voor rede vatbaar zijn.
Op zo'n moment zou je willen dat het allemaal vreemden waren die meegingen, dan heb je tenminste op stal geen problemen meer.
Sterkte ermee.

:evaw:

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 11:26

Tja....ik reed op een huurpaard...ben geen meisje. We zouden rijden van 10-12, maarre..ik kreeg een briefje in mijn handen van die 'dame' achter de bar en moest beneden maar vragen. Niemand daar te bekennen. Een echtgenoot van iemand war geirriteerd en ging op zoek...niemand die verantwoordelijk was. Kwam die Simon aangelopen, werd 'm wat gevraagd en hij liep gewoon door. Ik weer naar iemand anders:..ja, dat is de baas! Uiteindelijk over 10-en...werden paarden gepakt...door een mompelende medewerker die boos was over het tuig..
Ik heb last van mij arm..dus eentje die niet trekt...wilde iemand anders op..dan maar een ander paard (bleek een draver MET bloed!)
He he, we vertrokken, anderen waren allang klaar. Eentje had het al gehad...die ging niet meer mee!
Alles goed en wel..op het strand. Ik zag dat er een paar afzonderden, ik dacht..oh, die galopperen niet mee. Ineens gingen we dus galopperen, van palen naar palen. Mijne wilde wel, ik bleef zo goed mogelijk langs een ander manegepaard rijden. Hij wilde eigenlijk sneller en bokte tijdens galop. Daarna weer.. Die anderen kwamen verder achter te liggen dus ik vroeg een aantal malen: en hun dan?
Opeens zag ik dat hun dichterbij kwamen, dus ik denk..oh, daar heb je ze weer, we zijn weer samen dadelijk. We gingen voorbij de palen, ik was met een ander manegepaard een tientallen meters van de voorsten met Simon vandaan. Ineens vliegen die voorsten weg, onverwachts, mijne vliegt er achter aan, ik trek wat ik trekken kan..... Ik zie de groep bij de volgende palen arriveren, stoppen effe en spurten weer weg, terug. Het manegepaard gaat door een brede grote bedding met water, er achteraan...ik moest nog keren, ik gan van links naar rechts in mijn zadel....en weg is ie weer! Ik kokm bij de voorsten aangevlogen... ik roep tegen Simon: Dit vind ik niet leuk! (bibber) Ja! roept ie: die anderen sloegen op hol!..Oh zeg ik, ja, dat kan gebeuren...maar had nog flinke schrik. Ik riep daarop tegen Desiree dat ik het niet leuk vond en dat hun paarden op hol sloegen! Ze zei dat het niet zo was... Ja, daar sta je, geschrokken, over de zeik, 2 verhalen, tranen in de ogen!
We reden door en ik zag de 2 groepen bij elkaar komen en hoorde behoorlijk geschetter. Die Simon vond het volgens mij niet erg!, misschien wel leuk. Misschien wel om ons, zeikerds, terug te pakken?
Het bleef onrustig...er waren een paar zeer onrustige paarden. Die stookten de mijne ook wat aan en reageerde er op...korte hals, bokje... ja dat had ik al gehad natuurlijk en riep dat ik het nu wel gehad had en dat ze met het paard moest kappen! Ik had schrik! Er was iemand die uitviel en zei dat het zo genoeg was en en dat ik schrik had! Hup, weer woorden.. Het kwaad was geschied...er is over gepraat, maar niet MET elkaar!
Terugkomst, mannen stonden te wachten...oh nee! Zijn ze met bombarie weg gegaan...met tranen enzo terug... Ik ook...heb het paard zo weer in een stal "gepleurd!" en ben naar mijn kamer gelopen, weg! Effe niet.
Jammer dat er niet redelijk gesproken is.... ik baalde, ieder had een eigen verhaal...
s'Avonds eten, toch anders dan....zonde...dat is het verschil met opheldering of niet...denk ik.
2e Dag goed gereden, 2 groepen..iedereen tevreden...enne die Simon thuis gelaten.
Ik ben benieuwd hoe eea verder gaat, hopelijk zijn we allemaal volwassen!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-02 11:26

ylva schreef:
Als je een eigen paard bij je hebt ben je beter af zonder begeleiding, en die manegepaarden kennen over het algemeen ook alleen maar voluit op het strand en als je die in wil houden kan je dat rustig vergeten.

precies!!!!!!!! Die ritten die voorspoedig verlopen zijn, waren zonder begeleider, en in klein groepsverband. Je doet dan alles in overleg, de groep blijft dan ook meer bij elkaar. de uitrijmogelijkheden zijn inderdaad de redding van Lissiduna. Er is geen eenheid in het personeel, als je je beklag doet, zeggen ze "wij zeggen eerst goedemorgen" en daarna "ik heb geen tijd om te helpen want ik heb ook maar 2 handen, je moet bij de baas wezen", en dat is het laatste wat je dan wilt horen, grinnik. Zeker als je niet weet wie de baas is omdat ze daar allemaal elkaar aanwijzen.

De hond is de betere mens

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 11:39

dit verhaal maar eens uitprinten en opsturen?
Naar die manege en naar de Bit etc?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-02 11:46

NOu, het ligt niet in mijn bedoeling om heel die manege in een kwaad daglicht te zetten. Als mensen mijn mening vragen vertel ik hen mijn verhaal en dan mogen ze zelf hun conclusies trekken. DIe Ellen (het barkreng) is toe aan een nieuwe uitdaging als je het mij vraagt. Van haar baas Simon zegt ze dat hij een alcholist is, en ze is niet erg vriendelijk naar de klanten toe. Simon kent geen verantwoordelijkheid en dat is zonde t.o.v. het bedrijf. Hij is wel vriendelijk maar iedereen zag hoe hij dingen aanpakte, niet alleen als begeleider, maar ook als stalmanager en achter de bar. Hij stond er zo te klunzen en te knoeien. Niet omdat hij onhandig is, meer omdat het hem niet interesseert of zo. Ik ga dit ook niet uit printen en de mensen van onze stal laten lezen. Ik vind dat zij aan zet zijn, ze moeten maar naar mij toekomen, ik ga niet naar hen toe.

De hond is de betere mens

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 11:48

Dit krijg je dus door miscommunicatie....of geen comm....
Hopelijk houdt niet iedereen zijn koppie stijf!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-02 11:54

Ehm, Sandra, ik ben naar S. toegelopen om met haar te praten en er werd WEER tegen mij geschreeuwd. ik doe nu geen pogingen meer. Ik kan wel aan de gang blijven en me iedere keer in de ZEIK laten zetten. Kom op he! Ik wacht op een excuus van hen.

De hond is de betere mens

Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 11:55

Kim heeft volkomen gelijk, dit verhaal opsturen naar de BIT e.d.!!

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 11:57

Jij bedoeld zeker die manegetest...of gewoon een verhaal?

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 12:07

Het is dus eigenlijk duidelijk dat de echte baas er niet was.Het personeel was overwerkt of gewoon ongemotiveerd.Jullie waren een groepje voor vermoedelijk maar een keer dus maakt het hun niet zoveel uit.Het is alleen wel duidelijk dat degene die dus normaal de verantwoordelijkheid heeft er niet was.Jammer,want het verpest wel de sfeer en het werkt toch door op stal.
Laatst bijgewerkt door FlairS op 23-09-02 12:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 12:11

ik zou geen verhaal opsturen.........
En dat jij de "schuld" krijgt is begrijpelijk.
Simon is daar en een vreemde, tekeer gaan tegen een bekende is makkelijker.
Het is vervelend, maar zou het zelf proberen te laten rusten...... Wil je het uitgesporken hebben, vraag dan aan een ieder het op te schrijven hoe zij het beleefd/ervaren hebben en schrijf zelf op hoe jij het beleefd hebt.
Aan welles/nietes heb je ook niets.

Veel kennis is nog geen wijsheid. Wie zich verbeeldt de wijsheid gevonden te hebben, is een dwaas.
Ruzie begint nooit met de eerste zin. Ruzie begint altijd met het antwoord
Communiceren: Zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 14:18

Daar heb je gelijk in Alane, maar Simon heeft wel degelijk de volle laag van ons gekregen. Hij was de eerste die we tegen kwamen, want hij kwam ons tegenmoet. Er bleef niets van hem heel hoor, maar het interesseerde hem erg weinig.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Marjo84 en 35 bezoekers