Vraagje voor alle bokt-gangers...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-01 20:13

Wie gaan er nou eigenlijk allemaal mee op het Bokt-weekend? En degene die gaan, nemen jullie je eigen paard mee of niet?

Ben heel nieuwsgierig met wie ik namelijk in dat hotel kom te zitten en met hoeveel natuurlijk.

Oh ja, voordat ik het vergeet, doen jullie met alle 3 de ritten mee (buitenrit-za, huifkartocht en buitenrit-zo)???

Ik hoop op reacties van jullie!

Pling Knuf Mayo Pling

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 20:17

ik ga met honey mee. Of ik zowel zaterdag als zondag rij hangt er van af of honey het allemaal een beetje bij kan benen

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-01 20:57

Da's voor jou dus gewoon een kwestie van afwachten en mocht Honey het niet kunnen bijbenen kun je altijd nog een paard/pony proberen te huren voor de zondagrit.

Pling Knuf Mayo Pling

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 21:07

Bij het stukje over het weekend (ben de link kwijt) staat ook wie er tot nu toe in geschreven hebben (zoals hier de onliners staan).. Heel gaaf.. Vind het wel jammer dat ik niet mee ga. Maar we doen v/d zomer weer zoiets he? Pleasssseee, voor mij toch wel?


Laui

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 21:11

Ik ga mee met Milena en Dick (mijn vriend) gaat mee met Leonardo. We rijden de buitenritten mee, maar gaan niet mee met de huifkarrit. Zaterdagmiddag trekken wij ons eigen plan (zijn ons aan het orienteren op wonen op de Veluwe!) Grtz!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 21:20

Op: http://www.bokt.nl/forums/inschrijf.php?list=1 staat nu een wat uitgebreidere lijst.

Die pagina kan je ook opvragen via het inschrijfforumulier (klik op de zin boven de rij met alle mensen die mee gaan).

Maar kom je ook niet ff, Laudine??

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 21:22

Denk het neit. Kom do al naar Mierlo om Barley te zien, en Joris te bekijken. Ha ha! Dus als je ook aapjes wilt komen kijken moet je Heike maar even vragen, die weet wat ze met me gaat doen... Ha ha

Laui

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 22:10

Ik ga niet mee.. Boos! Boos! Ik vind het heel jammer, maar het is niet anders. Misschien kunnen we wel eens in het najaar ofzo nog eens wat proberen?
Kan ik misschien die gek van mij wel meenemen ofzo!! Lijkt me echt geweldig om eens wat anders te zien met Issie als het eiland! Bossen ofzo. Of een overdekte supermooie bak ofzo, waar we fijn in kunnen dressuren (of iets wat wij daar voor aanzien, *LOL* )

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 09:41

Ik heb ook besloten om niet mee te gaan.
A- Kan ik het niet rond krijgen met mijn werk(ik ga ook al 2 keer op vakantie)
B- Wordt het vervoeren van mijn paard me te duur.Ik ben afhankelijk van andere mensen met trailer en geschikte auto, ik ben totaal niet knierterig, maar de kosten moeten wel een beetje in proporties blijven!

Volgende keer beter zullen we maar zeggen......

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 10:01

Horseofthemoon....dan ga je toch alleen mee op de huifkartocht??? Doen marjolein en ik ook, ontmoet je toch een boel mensen.

Groetjes,
Manon

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 10:08

hoi volgens mij is 5 mei (huifdag) een zaterdag. en 5 mei is bevrijdingsdag dus dan is iedereen (nouja behalve mensen die kiezen voor werk op feestdagen) VRIJ.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 13:05

5 mei valt inderdaad op zaterdag, maar als het doordeweeks is ben je niet vrij hoor. Dat is maar 1 x in de 5 jaar.

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 20:15

Ja lieve allemaal, 5 mei is op een zaterdag, en ik werk dus in een winkel...
Juist op dit moment is het heel moeilijk te overzien of ik dan wel vrij kan nemen vanwege bezettingsproblemen.
Echt, het lijkt me te gek om jullie te ontmoeten, maar voor 1 maart kan ik daar geen uitsluitsel over geven!

Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 22:10

Ik ga alle ritten mee en neem mijn eigenpaard dus mee.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 23:40

ik ga wel mee, alleen op huifkartocht, omdat het voor te duur is, ik kan niet bram niet meenemen i.v.m onbrtrouwbaar in eengrote groep.Heeeel misschien dat ik tegen die tijd een ander paardje erbij heb, maar dat zi ik dan wel.. nu ga ik alleen mee met huiven om jullie te ontmoeten..

liefs Ymke

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-01 11:16

ja ik lekker ook. en als we volgend jaar dan nog zo'n rit houden ga ik lekker mee met ailin. hopelijk kan ze dat tegen die tijd ook.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-01 12:05

grr jullie weten het allemaal al zeker Boos! en ikkkeee nie Huilen

lol

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-01 23:22

ik ga ook mee. zonder nina want die heeft een belangrijke wedstrijd dan. ik weet zoizo niet of ik kan rijden. weet niet of mijn rug en heupen dat pikken van me. helaas... maar toch heb ik heeeel veel zin in dat weekend. en natuurlijk ga ik wel mee slapen en met de huifkar en misschien lukt 1 rit wel... zucht klote lijf. grrr