Auw mijn kont

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-01 10:27

Vorige week op de manege was ik lekker aan het galopperen, voel ik opeens geprik in mijn kont (niet lachen Knipoog) Ik galoppeer gewoon door, zeker iets onder mijn kont ofzo. Weer terug in draf, ik toch maar eens kijken...
Is er een balijn ofzo door het leer uit het zadel gesprongen. Heel vaag. Door het leer, door mijn rijbroek (gat erin), door mijn onderbroek, zo in mijn kont.... Clown
Allemaal bloed Knipoog
Snel een ander zadel opgezocht want dat is niet leuk.
Had ik zaterdag wedstrijd was die wond op mijn kont open gegaan, allemaal bloed op mijn witte broek. Weetje hoe banketstaaf dat eruitziet!!! Gelukkig zei iemand het even tegen mij, anders had ik de hele dag met zo'n banketstaaf vlek rond gelopen....

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 10:36

Oh oh, en je hebt vanavond toch ook wedstrijden? Misschien kan je om "doorlekken" te voorkomen een Depend slip aantrekken, die heb ik een keer voor de gein besteld voor mijn broertje, zijn net grote luiers...

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 10:42

agos dat vind ik nou echt oliebol voor je..........maar ik moet wel een beetje lachen sorry hoor Knipoog

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-01 10:42

Het wondje is al aardig dicht en gisteren heb ik drie paarden gereden zonder mezelf weer open te rijden, dus ik denk dat het wel moet gaan....hoop ik Clown Bloos.
En anders plak ik wel een pleister Knipoog
zo'n depend ding hoop ik nog een heel aantal jaar niet nodig te hebben Knipoog

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-01 10:44

Sanderijn....
Geeft niet hoor Clown
Moest ik zelf ook, al is het wel zwaar irritant....

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 10:47

ik had eens een vriendje en we liepen bij hem thuis naar buiten en hij struikelde en toen viel hij(jaja)met zijn kont op het hek.het hek had alleen allemaal van die scherpe punten,dus ja een groot gat in zijn kont.dat gat was wel 2 cm diep....erg oliebol maar nu moet ik erom lachen!

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 11:35

Hahaha, sorry, maar vind het best grappig Knipoog
Nou suc6 met je wedstrijd vanavond!

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 17:03

Ik moet er eigenlijk ook wel om lachen. Haha!
Maar het is wel heel erg vervelend, krijg je die vlek nog wel uit je rijbroek?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 20:12

Haha, wist niet eens dat dat kon! Klinkt erg banketstaaf! Heb medelijden met je gnagna! Gat in je kont en bloed in je rijbroek, wat een lol!Ilo. Haha! Haha! Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 20:30

dit is echt iets wat je niet kunt bedenken. Sjonge, hoe krijg je het voor elkaar Haha! my oh my! Maar goed, gelukkig dat het nu weer iets beter gaat, want op een witte rijbroek... Wat moeten ze wel niet van je gedacht hebben????

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 14:56

ze dachten vast dat die bloedvlek op een vreemde plaats zat, wel rot voor je, heb ook nog nooit eerder van zoiets gehoord, heb jij weer Haha! moest ook wel even lachen hoor, gewoon het idee *LOL* , hoe ging je wedstrijd trouwens?