Yo guys!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-01 13:53

Ben ik weer heel ff voor een paar daagjes. Weer lekker genieten van jullie gezelschap enzo Lachen. Val heel ff in voor iemand als telefoniste, Misselijk Zag dat onze allerliefste tender ook weer boven water is?

Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 15:46

Hey Roos,

Als ik het goed begrijp nog steeds geen geluk op het banenfront??? Knudde zeg.... het wordt tijd dat je een leuke boktvriendelijke baan vindt, dat is voor ons ook een stuk gezelliger!!! Me is dus nog steeds verslaafd.... Pling

Ik vind het in ieder geval heel leuk om je naam en wazige usericon hier weer een keer tegen te komen. Niet negatief bedoeld hoor, maar moest hem eerst kopiëren en uitvergroten om te zien wat het nou eigenlijk was Knipoog

Alles oké met het kattenbeest..?? Heeft 'ie nog rare streken uitgehaald de laatste tijd...??

Groetjes,
Marijke

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 15:48

heej!! ROOS heeft een vrijwillige BONSAI-KITTEN!! Haha! Tong uitsteken

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-01 15:57

wat is een bonzai kitten?:)

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 16:01

een kitten wat je in een glazen fles stopt.
Dan blijft ie klein.
er bestaat een site over maar dat is een flauwe grap Misselijk Verward Party!!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-01 17:08

Is misschien wel een idee om op te geven bij een uitzendbureau... dat je een bureau wilt waarbij men niet op je monitor kan kijken en natuurlijk een op z'n minst megabit internet aansluiting enzo. Nu is het hier ff moeilijk om leuk werk te vinden, en dan met de nadruk op leuk, vanwege de vakantie..(werkende scholieren). Maar dit is t/m vrijdag en het is superrelaxed... Niks moeilijk nadenken enzo... Tis bij een of andere vage platenmaatschappij die allerlei alternatieve rock en dance op de markt schoppen.