verhuiszooi...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-01 22:14

Pfff... wat kan een mens toch veel zooi hebben! Ben nu m'n spulletjes aan het inpakken omdat ik a.s. zondag officieel verhuis naar mijn nieuwe 'stalletje'!

Afgelopen weekend heb ik met m'n ouders en zusje (niet Lautje, maar zusje uit Utrecht) m'n nieuwe flatje in een redelijk bewoonbare staat weten te brengen. Vorige week was ik al met Prisca en Marco begonnen om het behang van de muren te trekken, en afgelopen weekend is er geschilderd (plafonds en muren). In de woonkamer ligt al tapijt, dus daar kan ik al wonen. De rest proberen we zaterdag en zondag af te krijgen, en dan zondagmiddag alles over-verhuizen.

Hoe meer ik nu al met mijn kleine autootje overbreng, hoe minder vaak we zondag heen en weer hoeven te rijden met de aanhanger. Morgen heb ik vrij en dan ga ik een paar keer heen en weer. Ben daarom nu mijn kleren, schoenen en fotolijstjes aan het inpakken. Wist niet dat ik van allemaal zoveel had!

Aaaahhh... kan haast niet wachten tot alles af is! De woonkamer wordt met veel geel, de slaapkamer blauw en de keuken en badkamer wit/zwart met allemaal dingetjes in felle kleurtjes.

Mijn huisgenootje in mijn oude flat is trouwens door mij op een idee gebracht. Zij blijft hier voorlopig wonen met haar vriendje totdat ze zelf een nieuw huis hebben gevonden, en ze zijn vandaag ook begonnen met het behang van de muren aan het trekken (ook hier zat het er niet mooi op, door het oververven was het helemaal opgekruld op de naden). Dus nu zit ik in twee huizen in de zooi!

BTW: Dit alles is ook de reden dat ik minder vaak op Bokt ben. Kan overdag wel bokken, maar dat is op m'n werk en daar zit ik natuurlijk in eerste instantie om te... werken! Lachen En mijn pc en tv blijven voorlopig in mijn oude huis totdat ik in mijn nieuwe huis kabel heb, en dat kan nog wel even duren Boos!.

Maar goed, ik ga nu fijn door met inpakken! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 09:03

Karin, wat komt me dit allemaal bekend voor! Ook wij zitten de komende weken zonder kabel, dus alleen op ma, di en wo internet op het werk (Wat bijna ten tinde loopt, dus dan helemaal niet meer internetten...). De meeste dozen zijn ondertussen uitgepakt, maar er staan er nog wel een paar.
Wat een bende allemaal!

SUcces met je verhuizing!

Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 09:12

Veel succes met de verhuizing, hoop dat het allemaal een beetje lekker vlot verloopt en dan straks heerlijk genieten van je eigen stekkie!!!

Wel jammer dat je nu wat minder vaak kunt bokken, maar des te meer heb je ons straks weer te vertellen...!!!

Bloos Oooeepppess Bloos moet ook weer aan het werk Knipoog

Groetjes Marijke.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 10:45

Leuk hoor, straks zit je in je eigen huisje en dan is alles precies zoals jij wil!

Heel veel succes met het verhuizen!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 13:36

Ah gut! Karin heeft last van troepjes. Haha!

Raak je de spulletjes voor de pas-de deux niet kwijt? Neem ze vanavond mee, dan leg ik ze bij mij thuis. Scheve mond\

Knuf

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 14:13

Ja ja het schiet al op. Mooi dat ze net hiervoor een autootje kreeg.

Binnenkort maar weer even gaan kijken daar bij dat flatje.

Wanneer is je huis warming party????

Gr Pris

Mayo vergeet niet kokosnoten te kopen 2 grooooote en 2 minietjes

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 14:25

*Grrrrrr.......* Extreme duivel Waar kan ik kokosnoten kopen? 2 normale voor mij en 2 kleintjes voor Karin, kwelling!!!

Knuf

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie