Hecross zadels

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-01 17:40

Wie heeft er ervaring met een zadel van het merk 'Hecross'? Ik bedoel een dressuur zadel, een soort namaak van Grand Gilbert Passier.
Hoe is de kwaliteit van die 'hecross' zadels, wat zijn de prijzen, hoe is er aan te komen en is er een website ofzo???

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 23:00

Ik heb er 1 mogen lenen een vzh, zat heerlijk maar paste niet op mijn paard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 11:33

Hoi, ik heb er een gehad. het zal wel lekker, maar het lag na een tijdje niet zo mooi meer op mijn paard. Eigenlijk zou ik m nog wel terug willen hebben, ivm de goeie ouwe tijd.

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-01 15:24

Hoe kwam het dan dat ie na een tijdje niet meer mooi lag, lag dat aan de kwaliteit van het zadel of aan iets anders?

Dressage19
Berichten: 211
Geregistreerd: 14-01-05
Woonplaats: Aalsmeer

Re: Hecross zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 20:55

Morgen komen ze zo'n zadel op onze haf passen. Hij zag er erg mooi uit dus hoop dat hij past, tweedehands is ie. Nog iemand ervaring met het merk?

Patoucha

Berichten: 821
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Hecross zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 23:59

Ik heb een HeRcross zadel (met een R) weet niet of je die bedoelt? Ik heb de mijne (dressuur) al 10 jaar, zit super, (zacht Haha! ) is een close-contact zadel daar moet je wel van houden, maar ik vind het geweldig. Je hebt meer gevoel met de bewegingen van je paard doordat de kussens niet zo dik zijn, en de prijs is ook errug aantrekkelijk. Mijn zadel past trouwens (tot nu toe) op alle paarden, van C-pony tot 1.75m is ook wel handig