Abbot & Davies balancing rein - Wie kent dat?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-01 13:05

Afbeelding
Een bijzondere hulpteugel, die tot doel heeft, die spieren van een paard te ontwikkelen die hem het juiste evenwicht geven. Uitstekend voor een goede ontwikkeling van de rug- en nekspieren. Kan op talloze manieren worden gebruikt om verschillende vormen van ontspanning, aanleuning en ruggebruik te bereiken. Kan gebruikt worden tijdens het longeren en tijdens het rijden. Uitgebreide Nederlandse gebruiksaanwijzing met diverse oefeningen bijgesloten. Vervaardigd van topkwaliteit Engels leder.
NLG 649.95 - Euro 294.43

Ik ben erg benieuwd, heb nog niemand erover gehoord. Maar dat ding is wel heeeeeel erg duur Scheve mond\



Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 13:17

Yep die ken ik. Moest hem gebruiken van mijn vorige instructrice. Die had dat ding liggen en ik mocht hem een tijdje lenen omdat Kaminka zo onmogelijk in de aanleuning was.

Persoonlijk vind ik de werking gelijk aan die van een Thiedemann, hij werkt wel iets meer als een slofteugel. Qua prijs is dit natuurlijk compleet idioot en ik raad iedereen dan ook af om zo'n ding aan te schaffen. Je kunt ze ook makkelijk namaken en dat bont hoeft er ook niet aan hoor.

Het heeft trouwens geen moer geholpen bij de aanleuningsproblemen van Kaminka, dus ik was heel blij dat ik niet zelf zo'n ding heb aangeschaft! Wat een geld....

Groetjes Mieke

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 15:39

wel indedaad over gelezen en gezien,maar zelf zou ik zo'n ding niet aanschaffen,zie het nut er niet van in om zo'n smak geld neetetellen tewrijl een thiedemann prima werkt(voor 35,-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 15:47

'k Zou voor dat geld liever goed gaan lessen, denk ik.....

Sonja

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 21:58

Da's weer zo'n typisch sonja-antwoord....en je hebt natuurlijk gelijk!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 22:18

niet kopen!
Idioot veel geld en dat heb je altijd als er een nieuwe variant komt op een hulpteugel die allang bestaat.
WErking is bijna gelijk aan de thieddeman en met dit ding kun je niet 'regelen' en volgens mij werkt hij heel scherp in!
Greotjes!
Ps sorry ben een beetje ziek en rillerig dus vandaar mijn rare zinnen entiepfouten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_anne, FleurSandro, Googlebot, IzAw, Jorex, massiemas, Poekkie, roosjenat, Symke en 80 bezoekers