[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
korbakimmy8

Berichten: 2233
Geregistreerd: 11-02-11
Woonplaats: lansjärv

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 11:46

Een heel tijd terug gevraagd wat jullie van me toen nog niet gezette tattoo zouden vinden. Daarna ook foto geplaatst hoe hij was toen hij net gezet was.

Gisteren een fotoshoot gehad waarbij me tattoo ook goed in zicht moest komen. Ik heb hem voor op de foto best op een lastige plek zitten.
Deze foto is er uit gekomen: (krijg er als het goed is meer, heb dit al voorproefje gekregen!!)

Afbeelding

Paddock Paradise, Noord Zweden, Hobby Fok.
https://www.klaversgarden.com/

riz95
Berichten: 446
Geregistreerd: 07-12-07
Woonplaats: Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 11:48

Wauw! Ik vind hem mooi.

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 11:49

Mooi :j

9-10-2015 is A. Geboren <3
29-06-2018 is S. Geboren
<3

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 11:56

sharon_quiz schreef:
Voor de geinteresseerden hierbij nog een foto van m'n tattoo nu. Deze foto is beter dan die ik dinsdag postte. Hij ziet er al lichter uit omdat de lijntjes wat minder gezwollen zijn. Alleen op het rechter vleugeltje zitten nog wat verdikte lijntjes.

[ Afbeelding ]


Nee sorry, echt niet mooi. Kinderlijk getekend en het zijn gewoon 2 donkere vlekken.

korbakimmy8 schreef:
Een heel tijd terug gevraagd wat jullie van me toen nog niet gezette tattoo zouden vinden. Daarna ook foto geplaatst hoe hij was toen hij net gezet was.

Gisteren een fotoshoot gehad waarbij me tattoo ook goed in zicht moest komen. Ik heb hem voor op de foto best op een lastige plek zitten.
Deze foto is er uit gekomen: (krijg er als het goed is meer, heb dit al voorproefje gekregen!!)

[ Afbeelding ]


Mooie tattoo! Simpel en elegant.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

sharon_quiz

Berichten: 1822
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 12:01

Da's juist wat ik wilde, wat speelser, new skool.
Ik zie niet wat jij ziet in de vleugels. Ik zie de belijning goed en zie er duidelijk vleugels in.

Grappig dat op dezelfde foto's mensen er wat anders in zien.

Rudina

Berichten: 2262
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 12:17

Komen mooie tattoo's voorbij, aii eerst ben ik helemaal niet zo van de tatts en nu heb ik al 2 in gedachten :o
Wil een zin op de zijkant van mijn voet zetten met een symbooltje nog goed research doen hoe en wat, en ik zit in twijfel om een anker te tatoeëren waarvan de touw van de anker door loopt naar een sieraad net zo iets als wat hier paar pagina's terug voorbij kwam the heart of the ocean die Joolien plaatste.
Maar moet het ontwerp nog goed uit werken, denk er dan over om deze ergens op mijn rug te plaatsen.

Maar wil eerst de tekst op de zijkant van me voet gaan doen, dan kan ik het gevoel alvast ervaren.
Nu heb ik alleen extreem droge voeten, moet ze ook wat vaker verzorgen soms smeer ik ze een paar dagen lang niet terwijl ik dat wel moet met mijn voeten minimaal 2x per dag dit wil ik dan ook wat vaker gaan doen.
Maar kan ik dan wel een tattoo daar laten plaatsen?

Mama van van Julia en Sara <3

smurffie

Berichten: 11126
Geregistreerd: 07-08-06
Woonplaats: Boskoop

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 12:38

Japielover, het idee is mooi maar ik zou het met foto's erbij zeker nog even mooi laten tekenen. Ik vind het nu net een kindertekening als ik heel eerlijk ben.. ook de tekst is niet mooi 1 grote en 1 lettertype, dus laat daar iemand goed voor gaan zitten.

Sharon@ ik denk eigenlijk dat hij erg mooi gaat genezen, toen mijn bloem net gezet was 'schrok' ik een beetje van het donkere, hij vertelde mij dat het echt nog lichter werd. Nu is hij perfect. Hij is niet echt omlijnt meer naar gewoon perfect.
Wel lijkt het of de vleugels niet gelijk zijn?

Ayasha
Blogger

Berichten: 57910
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 12:42

lieveli schreef:
sharon_quiz schreef:
Voor de geinteresseerden hierbij nog een foto van m'n tattoo nu. Deze foto is beter dan die ik dinsdag postte. Hij ziet er al lichter uit omdat de lijntjes wat minder gezwollen zijn. Alleen op het rechter vleugeltje zitten nog wat verdikte lijntjes.

[ Afbeelding ]


Nee sorry, echt niet mooi. Kinderlijk getekend en het zijn gewoon 2 donkere vlekken.

korbakimmy8 schreef:
Een heel tijd terug gevraagd wat jullie van me toen nog niet gezette tattoo zouden vinden. Daarna ook foto geplaatst hoe hij was toen hij net gezet was.

Gisteren een fotoshoot gehad waarbij me tattoo ook goed in zicht moest komen. Ik heb hem voor op de foto best op een lastige plek zitten.
Deze foto is er uit gekomen: (krijg er als het goed is meer, heb dit al voorproefje gekregen!!)

[ Afbeelding ]


Mooie tattoo! Simpel en elegant.


De ene is simpel en elegant en de andere kinderlijk? :?
Kwa eenvoud zijn ze thans gelijkaardig. Eigenlijk niet eens de 2e vind ik, sorry, eerder wat "'kinderlijk"' en behoorlijk simpel. Ik vind hem "niet af" zeg maar...

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Poess91

Berichten: 2651
Geregistreerd: 13-11-12

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 12:44

Hier ben ik het volledig met jou eens, Ayasha.
Zou het vogeltje eerder ingekleurd willen zien ofzo.
Vind alleen zo'n omlijning persoonlijk niet echt mooi... Inderdaad alsof hij niet helemaal af is

Ayasha
Blogger

Berichten: 57910
Geregistreerd: 24-02-04

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 12:45

Ik vind de elf overigens ook wel leuk. Ik zou het zelf niet laten zetten maar dat heb ik met wel meer tattoo's, toch vind ik 'm wel mooi, al had ik wellicht de vleugeltjes aan de elf vast proberen te maken of iig meer een "geheel" proberen te maken met schaduwen of wat achtergrond oid.. :)

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 12:45

sharon_quiz schreef:
Da's juist wat ik wilde, wat speelser, new skool.
Ik zie niet wat jij ziet in de vleugels. Ik zie de belijning goed en zie er duidelijk vleugels in.

Grappig dat op dezelfde foto's mensen er wat anders in zien.


Wat speelser en 'new skool' is ok, maar ik vind dit gewoon... Echt amateuristisch, geen reclame voor de shop. Ik zie de belijning ook wel goed en dat het vleugels zijn, maar het is gewoon.. Ik vind het niet mooi gedaan. Ik zou teruggaan naar de shop en vragen of ze het met wit willen fiksen.


Ayasha en Poes, ik vind het juist wel mooi dat die vogel zo is, maar wat jullie zeggen zei mijn vriend ook al. Hoe zou die vogel dan nog afgemaakt kunnen worden?

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57910
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 12:48

De vogel wat schaduwen en zo iets meer "leven" geven. :) Dat het minder een "op plak" plaatje lijkt. :) De vleugels zijn ingekleurd/geschaduwd en dan stopt het bij het lijf ineens... Zo van '"en nou hebk er genoeg van dus doe het hier maar mee" (en sorry eigenares van deze tattoo want kan me voorstellen dat dit helemaal niet leuk is om te lezen voor jou, het is niet dat ik het lelijk vind hoor, maar vind hem net wat te eenvoudig maar goed, da's mijn mening natuurlijk maar en die is, thank whoever-rules-this-place, niet alleszeggend ;) ... )

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Poess91

Berichten: 2651
Geregistreerd: 13-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 12:51

Meer 'kleur'(grijs) in het lijfje en de staart, zodat het wat meer overeenkomt met de vleugels.
Want die vleugels vind ik wel mooi, vind het nu alleen niet echt een geheel zo samen.

smurffie

Berichten: 11126
Geregistreerd: 07-08-06
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 12:51

Lieveli ik denk dat na het vervellen er echt geen wit meer nodig is wellicht even wachten hoe hij over 3 weken is?

De vogel vind ik ook niet zo mooi, om in de eerder genoemde termen te blijven: als een kindertekening.
Meer vormen in het lijfje had hem een stuk sierlijker gemaakt gok ik..
Nu zou je met schaduw en een beetje achtergrond hem denk ik nog heel veel gaver kunnen maken.

Poess91

Berichten: 2651
Geregistreerd: 13-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 13:00

Hoe fan moet je trouwens hiervoor zijn... haha!
Afbeelding

Wel een super artiest vind ik.
Die libelle ook die hij erop heeft staan, die vleugels!!
Ja hij staat nu op mijn lijstje om te bezoeken.
Laat binnenkort wel een poolse mail maken haha

Rudina

Berichten: 2262
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Sneek

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 13:08

Die heeft echt een gave portfolio!

Mama van van Julia en Sara <3

sharon_quiz

Berichten: 1822
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 13:35

smurffie schreef:
Sharon@ ik denk eigenlijk dat hij erg mooi gaat genezen, toen mijn bloem net gezet was 'schrok' ik een beetje van het donkere, hij vertelde mij dat het echt nog lichter werd. Nu is hij perfect. Hij is niet echt omlijnt meer naar gewoon perfect.
Wel lijkt het of de vleugels niet gelijk zijn?


Fijn dat je tattoo helemaal naar wens geworden is. Hoe veel tijd ging daar overheen? Ik ben ook benieuwd hoe de mijne uit de verf komt als hij straks geheel genezen is. De vleugeltjes zijn gelijk, het is net hoe ik mijn arm houd. Er zit heel veel beweging in dat stuk van je arm dus hij kan verschillende vormen aannemen zeg maar :)

Ayasha schreef:
Ik vind de elf overigens ook wel leuk. Ik zou het zelf niet laten zetten maar dat heb ik met wel meer tattoo's, toch vind ik 'm wel mooi, al had ik wellicht de vleugeltjes aan de elf vast proberen te maken of iig meer een "geheel" proberen te maken met schaduwen of wat achtergrond oid.. :)


Thanks! Ik ga zeker nadenken over een achtergrond. 4 oktober gaan we weer naar Den Haag voor mijn vriends arm en dan wil ik de mogelijkheden bespreken. Vind hem cool zoals ie geworden is. Echt zoals in gedachten, maar het kan geen kwaad om andere opties te bespreken :)

@Poess91, dat moet echt een trouwe Shrek-fan zijn! Wel heel mooi geplaatst!

Onienke

Berichten: 461
Geregistreerd: 10-12-05
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 14:40

Hoi meiden, ik kom weer even binnen vallen (zit altijd in de meelees status)
Aangezien de meeste van jullie wel houden van wat meer artstyle tattoo's , dacht ik, deze wil ik jullie niet onthouden. Zijn naam is Xoïl. Hij zit in Zwitserland :=
https://www.facebook.com/pages/Xoïl-Needles-Side-TattOo/117449854938676

*hmm krijg de link niet in zijn geheel werkend, even knippen en plakken in je adresbalk :-)

Live, Laugh, Love

korbakimmy8

Berichten: 2233
Geregistreerd: 11-02-11
Woonplaats: lansjärv

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 14:54

Mensen die op mijn foto gereageerd hebben (bovenaan de pagina)
Ik ben het met jullie eens.
Ik heb het door een niet zn goede laten zetten waar ik pas later achter kwam. Nooit meer daar. Eerst was de onderste lijn en staart bijna niet te zien na dat de korstjes er af waren. Wil binnenkort nog een tattoo, en misschien dat ik deze dan ook laat bijwerken.

Paddock Paradise, Noord Zweden, Hobby Fok.
https://www.klaversgarden.com/

Kipzel

Berichten: 707
Geregistreerd: 01-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 15:17

Wat een gave sleeve :D
Ik wil ook! Ik wil ook! Ik wil ook! :):)

En nice portfolio van die Xoil! Very nice!
Het begint bij mij altijd erg te kriebelen als ik zoiets zie..

Veseosunce
Berichten: 4668
Geregistreerd: 30-07-05

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 15:48

Sleeve. <3 <3 ik wil echt mijn rechterarm nog helemaal vol hebben.

Marjan1984

Berichten: 1067
Geregistreerd: 10-08-09
Woonplaats: Grubbenvorst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 15:57

Ik heb links mijn bovenarm en rechts beginnen we binnenkort aan 3/4 sleeve.
Heb wel al echt de kriebels.
Vooral als ik van die gave plaatjes zie.

Snippergroen

Berichten: 6672
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 17:05

Ik kom even heel brutaal binnenvallen met een vraag :D
Hoe groot is de kans dat een zwarte tattoo (het gaat om tekst) gaat vlekken en/of uiteindelijk niet meer zwart is maar groen/blauw uitslaat? Dat is namelijk mijn grote angst wat betreft het zetten van een tattoo..

Regenboog, oh Regenboog, gelukkig ben je krom.

Anders heette je Regenstreep, en dat klinkt zo stom. :)


Voorheen bekend als Negerzoen, maar anno 2021 mocht dat niet meer dus dan maar iets dat rijmt.

Kipzel

Berichten: 707
Geregistreerd: 01-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 17:17

Dat is afhankelijk van een hoop dingen, onder andere de inkt.
Je hebt verschillende soorten zwarte inkt, 'normale' zwarte inkt slaat groen/blauw uit, maar 'tribal' inkt wordt gewoon lichter / grijzer.
Verder is veel zon niet bevorderlijk.. Maar ik denk dat elke zwarte tattoo wel verkleurt..
Met vlekken bedoel je uitlopen? Dat is afhankelijk van hoe goed je artist is :Y)


Snippergroen

Berichten: 6672
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 17:23

Bedankt voor je antwoord, is het dan aan te raden om te vragen om 'tribal inkt'?
Met vlekken bedoel ik inderdaad uitlopen :) Dat lijkt me nog het ergst.

Regenboog, oh Regenboog, gelukkig ben je krom.

Anders heette je Regenstreep, en dat klinkt zo stom. :)


Voorheen bekend als Negerzoen, maar anno 2021 mocht dat niet meer dus dan maar iets dat rijmt.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 108 bezoekers