hoofdstellen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-01 22:52

Ik wil (weer eens) een nieuw hoofdstel en dit keer echt een hele mooie. Nu heb ik op de Divoza site gekeken alleen aan ieder hoofdstel mankeert wel wat grrrrr. Het hoofdstel met gecombineerde neusriem van Passier vind ik het mooiste alleen zijn ze helemaal gek geworden met die prijs? (in de Fl 500,-) Ik wil wel eentje met een brede neusriem, wit onderlegd, de rest van de riempjes moeten smal zijn en met blinde sluiting bij de bakstukken. En aangezien ik regelmatig van frontriem wissel wil ik dus niet een gedeelt kopstuk. Verder moet het hoofdstel zwart zijn maar dat is het minst grote probleem om te vinden. Goh wat ben ik toch kritisch he! Hoe ziet jullie hoofdstel eruit en weten jullie mischien nog een Nederlandse ruitersportzaak die ook een website heeft en verzendt? Mischien ga ik toch maar voor de Passier, omdat de dollar zo ontzettend hoog staat (en mijn loon net omhoog is gegaan yes!) valt het nog wel mee met de kosten. Op de website van Horselover heb ik ook al gekeken alleen daar staat haast niets op en de hoofdstellen in de catalogus vind ik ook niks.


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 09:21

Hoi.

Ik geloof niet dat mijn ruitersportzaak een site heeft maar hij heeft hele goede (al zeg ik het zelf) zadels en hoofdstellen, als er iets mis mee is mag je ze altijd terugbrengen. Ik vind zelf dat hij hele nette prijzen rekend.
Als je meer wil weten stuur dan ff een pb.

Renee

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 09:44

Ja, hoe ziet de mijne eruit? Ik heb er twaalf dus ik heb voor elk wat wils. Ik weet zeker dat ik er ook een heb van +/- 160 gulden die van mij is zwart onderlegd maar dat kun je ook in wit verkrijgen. Ik heb toedertijd ook in de postordercatalogi gekeken en die stond er nergens bij, ook niet in de catalogus van BR. Hij heeft een brede (aansnoer/bonfire) neusriem en saumur(blinde) sluitingen aan de bakstukken. Ik kan eventueel bij onze ruitersportzaak kijken of hij er een op voorraad heeft (die van mij heeft hij besteld) en wat ze nu kosten, en eventueel maak ik foto's voor je, ik wil hem wel voor je opsturen hoor!

Ik hoor het wel..


Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 10:33

Ik heb wel een stuk of 4 hoofdstellen. Allemaal goedkope, maar dat vind ik niet erg. Mn laatste is een wit onderlegde.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 10:42

Even offtopic: wat me opvalt is dat als een goedkoop hoofdstel vaak gebruikt word, en vaak schoongemaakt en ingevet word en af en teo versteld word bijna net zo soepel word als een duur hoofdstel.
Eventjes Onntopic.
Koop allemaal 'delen'van een hoofdstel. Dus daar een neusriem. Daar de bakstukken. Etc etc.
GroetjeS!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 11:35

Waar ik vaak neus (wel amerikaans) is bij http://www.statelinetack.com
Die bezorgen ook thuis.. en hebben best heel veel!
Afbeelding

zoiets? Harmohn Kraft Padded Bridle With Flash
EI3-733041

World class bridlework durable enough for the schooling arena and elegant enough for the show ring. Finely stitched in self-colored thread with enough size adjustments to fit your horse like custom-made bridles. Raised browband and noseband are padded with soft leather for extra cushioning and an attractive look. Flash noseband is an excellent aid for horses who like to avoid the bit by opening their mouths. Tapered straps, blocked keepers, nickel-plated hardware, hook stud ends. Complete with 5/8" x 54" reins, 1/2" cheeks, 1" browband and noseband. Horse size only. ($74)


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laura op 2001-06-06 12:39 ]</font>

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 11:53

Enne ik zit net in de Divoza catalogus te kijken ( de nieuwste, op internet is het nog de oude) en daar staat ook een mooie in: Schumacher Berlijn. Ook in zwart (op plaatje nl bruin) HUH?? Zit net op internet te kijken en daar staat ook een Schumacher Berlijn maar daar ziet ie er anders uit en is ie 389,- in de catalogus is hij 529!!!
Trouwens die Passiers zijn in de catalogus ook een stuk duurder (650/700,-!)
Vaaaag

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 14:54

Waarom stel je zelf geen hoofdstel samen? Bv. een goedkoper zwart hoofdstel met blinde gespen, en dan een luxere neusriem er bij, evt ook met frontriem.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers