Botsing met paard op A6

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Botsing met paard op A6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-02 09:24

http://www.flevoland.to/nieuws.shtml
Flevoland to Inform You

BANT – Ter hoogte van Bant op de A6 is donderdagochtend een paard aangereden door een 36-jarige vrachtwagenchauffeur uit Gemert. De oorzaak van het ongeval is niet bekend. De A6 was door het ongeval een tijdje afgesloten. Het dier heeft de aanrijding niet overleefd. Rijkswaterstaat was ter plaatse om het paard te verwijderen, de politie is nog op zoek gegaan naar de eigenaar van het dier, maar dit leidde niet tot resultaat.
Laatst bijgewerkt door Karin op 20-09-02 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Lusitano

Berichten: 2895
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Wormerveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 09:44

Het zal je paard maar zijn geweest! Veel sterkte voor de eigenaar(esse).
Dat is toch wel een van je ergste nachtmerries....
Wel een beetje vreemd dat het paard daar kon komen? Losgebroken?

Ein Pferd auszubilden bedeutet nicht nur,dass man es zum Gehorsam erzieht,wie viele es meinen. Genauso wichtig ist es,dass das Pferd mit Freude macht,was man von ihm verlangt. (Nuno Oliveira)

www.landschapsstal.nl www.caballos-andaluces.com

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 09:45

Wow, das vlak bij mij... Vreselijk, zeker als je de eigenaar niet kan vinden!!!!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-02 09:48


.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

mammasan

Berichten: 365
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Muiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 10:02

Pfff, als ik dit lees moet ik steeds weer denken aan die ene keer met mijn eigen paard. Moest een aantal weken stappen op harde bodem, na twintig keer het zelfde rondje op ons kleine erf had ik het gehad en ging lekker de straat op. Helaas terwijl wij onder een viaduct stapten vond een vrachtwagenchauffeur het nodig om te toeteren. Paard helemaal van slag en aan de kletter. Helaas na twintig meter hield ik het echt niet meer en raakte hij los. Rende tegen de richting in de A1 op. (bij Naarden, een verschikkelijk druk stuk) Ben met mijn handen tegen mijn oren op de grond gaan zitten wachten op de klap. Gelukkig kwam die niet want de eerste automobilisten hadden hun auto stil gezet. Een complete file was het gevolg. Een vriendin van mij die nog wel bij de tijd was heeft Naziri toen van de snelweg geplukt. Het hele verhaal heeft natuurlijk de krant gehaald. Als die automobilisten niet zo snel hadden gereageerd had de puinhoop niet te overzien geweest. Waarschijnlijk was dan niet alleen mijn paard maar ook mensen ernstig gewond geraakt of erger. We hebben een engeltje op ons schouder gehad.

The Arab in his purity is a horse of the highest courage. (Davenport)

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 11:52

bah wat vreselijk als eigenaar kom je dan bij je weiland en dan is je paard weg..
vervolgens hoor je dat soort berichten en dan denk je misschien het zal toch niet..
bah!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 18:18

gadver, ik had nog nooit van bant gehoord, tot ik er vanmiddag wat werknemers ging ophalen. En nu lees ik dit. bah, wat naar zeg.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 18:21

Vreselijk zeg, Bant dat ken ik wel ja.
Je zal maar bij de wei komen en je afvragen waar je paard is...
en dan achter zoiets komen... naar zeg.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 18:42

oe bha.

niet leuk nieuws zeg

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

spofreloe
Berichten: 74
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: dedemsvaart, in overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 19:59

dit vind ik heeel erg voor de eigenaar van dat paard!!!
die zal wel overspannen kunnen zijn geworden...

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 21:25

niemand zegt iets specefiek over het paard, enkel de eigenaar...?
verschrikkelijk gewoon, zo aan je einde komen. denk je in wat dat paard voelde...!
denk je dat in, bah, ik zou.... grrr wat keizielig, altijd verkeersslachtoffers.
aangezien mijn opinie toch nooit de bovenhand zal halen kan ik gerust zeggen 'cars go home' weetewel?

Enya - Daya :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 21:29

Ik vraag me ook af wie het is uit Gemert Lachen

Maar echt eng zeg.
Ik hoop het nooit mee te maken.
We hebben al eens een ree onder de auto gehad en dat was al mega eng.
Laat staan een paard.

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 17:42

echt erg als dat je paard is
waarom maken ze geen hekken langs de snelweg?

Maroussia, een paard op de stalling bij lisa
Was een paar weken geleden ook bijna de snelweg opgerend
t zal je toch gebeuren.......echt erg

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 21:05

goed voor diegene die het willen weten het paard dat is aangereden is een fjordenpaard genaamt odan.
dit paard is van een meisje met wie ik samen in het verleden een paar lessen heb gereden.
het paard is 's nachts uitgebroken en helaas de snelweg opgelopen.
zij waren hun paard 's ochtens kwijt enkwamen op de stal waar ik mijn paard heb staan vragen of e daar was komen aanlopen toen er een auto aan kwam rijden van rijkswaterstaat om te vragen of wij de eigenaar kende van een fjord. helaas maar waar was dit de fjord die weg was.
er was een sloot langs de weg maar daar zitten ook dammetjes op voor de trekkers die gaan maaien . daar is het paard overheen gelopen.


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Daar moet je toch niet aan denken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 23:28

Wat ontzettend zielig voor dat paard en ook voor die eigenaar, ik zou er niet aan moeten denken dat het met Zilvia zou gebeuren, want die staat ook langs de snelweg, wat moet zo'n paard wel niet mee maken tijdens zo'n ongeluk brrr Scheve mond

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 07:43

het stomme is hij stond niet vlak langs de snelweg maar een behoorlijk end er vanaf hij had gemakkelijker naar onze stal kunnen lopen waar er paarden zijn. maar waarschijnlijk is ie op de lichtjes afgegaan


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 09:55

ohh dat vind ik altijd zo zielig voor dat paardje Verdrietig , en die eigenaar dan die de volgende morge zijn paardje nerges meer kan vinden Huilen

Boque | Bokai | Buka | Boksel

XXXX2015
Berichten: 1789
Geregistreerd: 26-01-01
Woonplaats: Hoeksche Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 20:28

[***]
Laatst bijgewerkt door XXXX2015 op 04-12-22 10:17, in het totaal 1 keer bewerkt

catoo76

Berichten: 228
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: thuis

paard op weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 08:31

jeetje moet er niet aan denken dat er zoiets zou gebeuren. maar helaas gebeurt dit wel vaker. een vriendin van ons verkocht haar pony en kreeg later te horen dat het dier ook opgejaagd werd door een ander paard en vloog de wei uit..... met als gevolg dat een bestelbus het beestje niet kon ontwijken.dan pas voel je je echt rot.... machteloos. Verdrietig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, SemrushBot, TinkerTreas en 19 bezoekers