geweldig!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-01 13:05

De laatste paar weken lijkt Jopie weer helemaal op te leven, in het bos is hij gewoon rustig en loopt hij lekker. Hij kijkt, als altijd, heel pienter uit zijn oogjes, en hij vreet als een os. Hij is in een paar weken opgezwollen van heb ik jou daar... Echt, zomaar 20 tot 30 kilo zit er aan. Dat wordt dus trainen!
De laatste tijd begint hij in de bak ook meer zin te krijgen, hij gaat gelijk met zijn neusje naar beneden en loopt lekker ontspannen, met weinig been loopt hij lekker door. Hij buigt makkelijk af en zodra ik ga doorzitten komt meneer omhoog. Echt zalig om dat weer mee te mogen maken. Dat is gewoon zomaar 2 jaar geleden, toen kreeg ik m met minieme hulpen in alle mogelijke oefeningen, en t lijkt of dat nu weer een beetje terug komt. Deze winter is niet bepaald makkelijk geweest, vorig jaar was hij ietsjes overvraagd en moest hij voorzichtig weer gebracht worden, in de winter kreeg hij in 3 weken tijd 4 lichte spierbevangenheid aanvalletjes en het ging echt slecht. De eerste 3 gingen nog wel, maar de vierde leek echt funest. Hij liep helemaal niet lekker, keek erg ongelukkig voor zijn doen, en ik had er heel even een errug hard hoofd in, maar nu... Wat lijkt de winter dan weer lang geleden... Vandaag was hij ouderwets vervelend, en toen ik hem even op zijn lazer gaf ging hij lopen! My oh my... Hij loopt gewoon rad, twijfelt niet bij elke stap en buigt heel netjes af, stelt makkelijk om, tenzij hij even gaat kijken of ik nog wel alert ben, dan loopt hij zo over de schouder weg...
Het voelt echt weer goed om mijn mannetje lekker irritant te zien, hij probeert me weer uit en loopt als een tierelier. Hij staat lekker te slapen als ik met m tut en hij vind het heerlijk als ik even zijn sokjes was. Wat ben ik blij dat het nu even zomer is! Dan kan hij lekker veel naar buiten en lekker tonnetje rond worden. Volgend jaar is er weer een winter, en dan gaan we er weer lekker tegen aan!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 14:17

He Laui,
wat heerlijk dat het allemaal weer zo goed gaat! Fijn dat je zo van Jopie kunt genieten ondanks zijn gebrek. En nu merk je er dus helemaal niets van! Heerlijk gevoel moet dat zijn!
Heel veel plezier!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 19:03

Fantastisch toch!!!!!

Zo zie je al dat hopen is niet voor nix geweest!! Hoe gaat met je je vader en Jopie??? ---> update op je verhaal op algemeen ge loof k!!

..... leeg .....

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-01 19:23

Eh, ik vat m ff niet? Mijn vader heeft m nu een paar keer in het bos gereden, dan zat ik op Vollie en mijn zusje op Kuultje. Dat ging wel goed, alleen moet Jopie echt voorop.
Ik ben echt weer heel erg blij, 't is iig een zorg minder. Al weet ik dat het morgen wéér fout kan zijn *zucht*, maar ja, nu kan ik ff genieten, en dat is wel fijn. Want Vol is leuk, maar Joop is echt geweldig!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 20:18

je had het erover dat je vader eigenlijk alleen endurance was....
remember???
lama!!!

..... leeg .....


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-01 20:21

oh, mijn vader wil in het bos rijden, en dat kan niet echt met Jopie, hij kan het wel, maar niet zoals mijn vader het wil. Dus daarom kochten we Voltrack, en moest Joop eigenlijk meteen al weg, maar we hebben gewacht, en hij moet nog steeds weg, alleen gaat hij nu met mij mee (dr staat een paard op de gang). Schijt aan alles, ik doe het lekker toch, en ik zie wel of en waar het schip strandt...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 20:33

Ik herken wel wat in je verhaal, volgens mij ligt het aan de tijd van het jaar....Amiga is elke winter nog af en toe stijf geweest, 'verzuurd' noemt de veerarts het.

Nu, met de zon op haar velletje en lekker de hele dag buiten rondsjouwen, loopt ze.....zo héé...Soms heb ik idd het gevoel dat we samen de hele wereld aankunnen...(tot ze van een sprintend konijn weer een half pirouetje draait en ik er weer bijna naast lig.....
}> )

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 22:19

heerlijk hoor.
veel plezier en knuffel hem niet al te hard,strakkes valt ie om Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, Vlindy en 97 bezoekers