vervelende advertenties

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bridgetF
Berichten: 2174
Geregistreerd: 12-11-12
Woonplaats: Betuwe

vervelende advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-13 21:43

ik ben geen computer expert, dus even mijn berichtje hier, misschien staat het wel verkeerd, mijn excuses dan hiervoor.

Ik ben automatisch ingelogd bij bokt.
Als ik naar bokt.nl ga dan heb ik altijd links onder andere een opsomming onder het kopje laatste berichten.
Nu gebeurd het heel vaak dat er een advertentie over heen komt, die ik niet weg kan klikken, het schijnt een beetje door elkaar heen, de advertentie en de titels van de laatste berichten, waardoor ik de titels van "laatste berichten" niet (slecht) kan lezen.
Bovendien kan ik er dan niet op klikken, omdat ik dan, niet bedoeld, op de advertentie klik.
Het zijn advertenties wat ik kan zien ads by croupon dropdown, 2 verschillende advertenties boven elkaar, waarvan ik dus last heb van de onderste want die valt over de titels van de laatste berichten.

Nu is mijn vraag...ligt dit nu aan mijn computer en zo ja hoe verhelp ik dit?
Ter aanvullende informatie het gebeurd me ongeveer 4 van de 5 keer.
De advertentie die dan verschijnt heeft wat ik zie ook geen kruisje om weg te klikken.
Dit gebeurd me sinds een anderhalve week of zo, daarvoor nooit gebeurd.

Hoor graag of iemand hier een oplossing voor heeft.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26215
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 21:55

Dit topic lijkt mij iets voor forumzaken, daar zitten degenen die zich met dit soort problemen bezig houden. Ik zal een modje wel even vragen dit te verplaatsen.

Kirsha
Berichten: 4642
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: vervelende advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 22:02


bridgetF
Berichten: 2174
Geregistreerd: 12-11-12
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-13 22:29

Ik heb gelijk even de link bekeken, bedankt daarvoor!
Helaas lis het me nog niet gelukt om het probleem op te lossen.
Ik heb geklikt op het "tandwieltje", maar er staat niks tussen om dergelijke males uit te schakelen.
Ga morgen wel de computer maar eens opschonen e.d., hoewel ik gisteren nog alle cookies heb verwijderd.

Bagheera_206

Berichten: 25883
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: vervelende advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 08:13

Hopelijk lukt het om er vanaf te komen. Mocht dit niet gelukt zijn kun je in het linkje van Kirsha naar [FZ] een reactie plaatsen want het lijkt erop dat er al een topic over jouw probleem bestaat. :=Ik zal daarom dit topic sluiten.