Na 9 jaar laatste echte auto terug naar het baasje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Na 9 jaar laatste echte auto terug naar het baasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-13 09:58

Het gezegde oude liefde roest niet klopt echt helemaal. Voor sommigen misschien een heel normale zaak maar voor mij echt een afsluiting van een periode op een wel heel aparte manier. Mijn laatste echte auto komt na 9 jaar weer terug hierheen *\o/* . Ander adres maar zelfde baasje. Een paar kilometers ouder, een nieuwe zwarte bumper verder en velgen die veel stoeprandjes verraden. Maar verder dezelfde als 9 jaar geleden toen ik met veel verdriet afscheid heb moeten nemen van dit gouden bakje.

11 jaar geleden heb ik deze atos gekocht als ruim 2 jarige, nauwelijks ingereden en van een ouder echtpaar geweest en alleen de kilometer teller en nummerbord verraadde dat hij niet nieuw was. Hij had 6000 km gereden en eigenlijk nooit snelweg. Ik heb hem dus echt moeten inrijden nog.

2 jaar later en inmiddels aardig wat kilometers verder en een heleboel terugvallen gehad ging het fysiek zo slecht dat autorijden voorgoed verleden tijd leek te zijn. Zicht was slecht, concentratie zowat 0 en armen en benen die er ook niet veel zin meer in hadden. Officieel mocht ik nog rijden maar het voelde niet meer goed aan. Ik had het idee dat ik teveel mistte, te traag reageerde. Autootje stond al maanden op de parkeerplaats, mijn mannetje reed er af en toe in maar ja laten staan is ook zonde.

Toen een handelaar voor een oudere gehandicapte dame een kleine automaat zocht de knoop doorgehakt en met veel pijn hem laten gaan. Omdat ik niet kon bieden wat hij nodig had. Vreselijk om hem op een autoambulance de straat te zien uitrijden ;( . Het maakte me even hard duidelijk dat ik heel erg had ingeleverd.

Een paar jaar verder ging het langzaam steeds beter, de eerste keer weer autorijden kwam voor mijn mannetje als een grote verrassing. De verhuisbus moest terug maar openbaar vervoer vanaf daar onmogelijk dus iemand moest de auto erachteraan rijden. Ik heb de sleutels gepakt en heb het gedaan. 8 km heen en weer terug. Dat ging goed, nadeel het was geen automaat dus koppelen deed wel zeer. Maar vanaf toen langzaam opgebouwd.

Na een tijdje een Canta gekocht waarmee ik de rijvaardigheid weer kon opbouwen op een langzame manier. De eerste opgereden, de tweede staat nog voor de deur maar die begint ook aardige leeftijdsprobleempjes te krijgen. Als ik nu een groter voertuig nodig had pakte ik de bus die we hebben staan. En als dat lukt kan een kleine automaat ook wel. :j

Maar ja de Canta rijdt nog dus het idee was, die oprijden en dan wel zien wat te doen. Tot ik 2 weken geleden zaterdag een aantal atossen zag rijden onderweg, s avonds eens voor de grap zitten kijken hoeveel automaten van het hoge type er nog van rondrijden. Niet zo heel veel, ik blader door de auto s, zie ene goudkleurige staan met zwarte voorbumper en de naam van het bedrijf. Leeftijd klopte wel en ik kijk naar de volgende foto met nummerbord :oo het is mijn oude autootje. Staat gewoon net te koop met nog steeds idioot weinig kilometers op de teller. Maar een heel eind hier vandaan.

Tsja dan ga je nadenken, overleggen, een mailtje sturen met wat vragen over hoe en wat. Een heel weekend niet best slapen, eigenlijk zenuwachtig zijn. En maandag ochtend de knoop doorhakken en even gebeld voor extra informatie. Omdat mijn mannetje heel "toevallig" dinsdags voor zijn werk daarheen moest en ik er 4 jaar heb gewoond ook ben ik meegegaan voor een proefrit en om de hondjes heerlijk op de oude vertrouwde plekken te laten wandelen. En vandaar wel zien wat eruit komt.

Voor hetzelfde geld zwaar doorgeroest, al leek dat op fotos niet maar je weet maar nooit aan de onderkant, of de automaat is gaar door de leeftijd, zwaar in gerookt enz. Maar het was weer liefde op het tweede gezicht. Zag er van binnen en van onder uit als nieuw. :j alleen de voorbumper was dus al vervangen, achter een paar sterren vanwege parkeerfoutjes, idem de velgen die er behoorlijk gehavend uitzien. Maar dat is maar uiterlijk. Met het opklappen van de achterbank zaten zelfs de haren van onze honden toen er nog in. :+ 2 zijn overleden de derde is inmiddels 15,5.

Toen de oudere gehandicapte vrouw niet meer kon autorijden is de auto overgegaan naar een vriendin. De kinderen daarvan hebben het bedrijf gevraagd de auto over te kopen omdat moeder niet meer mocht autorijden. Dus echt van oudere vrouwtjes geweest. :D nu 13,5 jaar later 37000 km op de teller waarvan de meesten door mij zijn gereden.

Instappen en zitten voelde als een warme vertrouwde jas. het rijden even een aarzeling met rem loslaten. O ja een automaat auto kruipt iets, de Canta doet dat niet. Maar voor ik de straat uitwas was het weer als vanouds. Paar keer de snelweg op en neer, goede noodstoppen gemaakt en op 2 minipuntjes na perfect. De linkerspiegel trilde iets (schroefje aandraaien) en even uitlijnen. Verder werd alles kwa beurt vervangen dat er aan leeftijd aan toe was. Dus de eerste jaren daar geen omkijken naar.

Manlief gebeld over hoe en wat, onderhandelt en de knoop doorgehakt. En heel luxe vanmiddag komt hij netjes thuisgebracht op weer een autoambulance weer terug bij de baas.

En nu ga ik hem echt oprijden, wat toen ook al de bedoeling was. En wat het autobedrijf me ook heeft opgedragen te doen, hun mond viel open toen ik na de aankoop meldde dat het echt mijn oude autootje was en niet zomaar hetzelfde type. Zij hadden het nog nooit meegemaakt en vonden het een heel mooie afsluiting van een zwaardere periode. Weer terug naar af.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man


Winged

Berichten: 33006
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:08

Ah wat ontzettend leuk zeg! Heel veel veilige kilometers gewenst!
enne, foto? :D

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-13 10:10

Heb ik wel op de ipad staan alleen krijg ze niet geplaatst vanaf hier. Alleen nu nog de verkoop foto s van 9 jaar geleden de rest is er nog niet.

Veel rijd ik ook niet, vooral op en om het huis, kwa energie heb ik nog niet veel speling maar dit maakt me net iets onafhankelijker weer. En joepie weer een radio dadelijk. :D

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

pmarena

Berichten: 48058
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:14

Wat super leuk zeg!!

De leeftijd en dingen zoals wat zichtbare hondenharen die voor anderen een "jammer" zijn, zijn voor jou juist een extra reden om deze auto te willen, hihi.

Inderdaad heel mooi dat je je oude auto zo weer terugvindt, en dat hij nog zo enorm intact is en weinig gebruikt...wat een mazzeltje.

Ga je die haren er nog uit stofzuigen of laat je ze lekker zitten voor de emotionele waarde, en om de reactie van de overgebleven hond op de geur te zien :P

Hopelijk ga je hem nu inderdaad he-le-maal OP rijden (en duurt dat nog vele jaren) +:)+

trustHim
Berichten: 6343
Geregistreerd: 28-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:14

Wat leuk! En wat een leuke schrijfstijl heb je! Ik hoop dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten

Niets is onmogelijk, soms wel een zoektocht

Anoniem

Re: Na 9 jaar laatste echte auto terug naar het baasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:17

Geweldig verhaal :D
Ik hoop dat je nog heel veel happy kilometertjes met je bakkie rond mag scheuren!

Maflinger_S
Berichten: 12152
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:18

Dit klinkt als ware liefde. Veel plezier weer van je oude/nieuwe of nieuwe/oude autootje.

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-13 10:18

Ik hoop het ook, pmarena die haren zitten er best :D. Het zijn er niet zo heel veel en alleen op onderkant van de achterbank. De rest heeft heel goed ingepakt gezeten onder degelijke stoelhoezen die haar en geurvrij houden. de achterbank heeft toen permanent opgeklapt gezeten en nu dadelijk ook weer. Komen er vanzelf meer bij omdat we weer een witte herder en een terriertje hebben. Alleen onze oude hond is dezelfde. Geen idee of die reageren op eventuele lucht die er nog inzit.

Het idee is ook als er onoplosbare roestproblemen komen neemt mijn mannetje hem mee naar zijn werk, dan is hij zo kwa kilometers op. maar hopelijk duurt dat nog heel erg lang.
Laatst bijgewerkt door karuna op 05-07-13 10:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Mikkee

Berichten: 1377
Geregistreerd: 03-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:19

Mooi! Geniet ervan :)

So many just plop their butts in the saddle and expect a miracle.
The Tennessee Walking Horse - the horse that can do anything...and do it smoothly!

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Na 9 jaar laatste echte auto terug naar het baasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 11:52

Wow, wat een mooi verhaal! Leuk geschreven ook, je leeft echt helemaal mee. Wat tof dat je je autootje terug gevonden hebt, er is er immers niet één zoals die oude - behalve die oude dan -. Hoop dat je er heel veel veilige kilometers mee mag maken! :D

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

janouk
Blogger

Berichten: 17851
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 12:01

Reuze penny haha hoe noem je dat trouwens bij autoliefhebbers?

ATOS is back in town!

Meneer Anton M dressuur ZZ vaardigheid mennen
Aladdin L dressuur M vaardigheid mennen L2 dressuur
Madness, draver, 7 overwinningen, kilometer record 1.14.7
Janouk ZZ dressuur ZZ vaardigheid mennen


NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Re: Na 9 jaar laatste echte auto terug naar het baasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 12:11

haha geweldig verhaal... ze zeggen toch oude liefde roest niet ..
hopelijk kan je nog jaren van je bakkie genieten

DesireeK

Berichten: 5255
Geregistreerd: 17-04-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Na 9 jaar laatste echte auto terug naar het baasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 12:53

Wat een leuk verhaal..
Top zeg dat je je oude liefde hebt terug gevonden :j

Veel plezier en veilige kilometers...

Website online PhotoForAll
mijn facebook met foto's
Profiel gewijzigd 16-11-2012

hesterve

Berichten: 1924
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: scherpenzeel

Re: Na 9 jaar laatste echte auto terug naar het baasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 13:01

Wat een mooi verhaal en super dat je weer auto kan rijden! Zelf heb ik 8 jr een atos gehad en nooit grote problemen mee gehad alleen normaal onderhoud. Ik hoop dat je nog jaren plezier van je auto krijgt.

Kato Z2 + 11 pr229,5 pnt, Top Tuiger!
Veron Z2
Melody M2

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 13:10

Wat een mooi verhaal! Echt een auto met een emotionele waarde, mooi ook om hem weer 'op te pakken' nu blijkt dat het gelukkig wél weer beter gaat met je. Fijn joh, geniet ervan!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-13 18:22

Jaa autootje is er *\o/* alleen heeft een grapjurk gister bij hun het nodig gevonden auto s te bekrassen in het langslopen. En deze was er een van. -O- zo lang krasloos gebleven en nu een flinke op het voorspatbord rechts en achter spatbord rechts. Door de lak heen en nu bijgewerkt met de bij hun enige gouden lakstift. Net niet de goede kleur goud. Ga dus morgen bij een hyundai garage een stift bestellen en dan in de goede kleur bijwerken. Jammer en zo erg onnodig geen idee ook wat de lol ervan is.

Dadelijk stoelhoezen eromheen en verder inrichten.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Na 9 jaar laatste echte auto terug naar het baasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 19:46

Jammer dat dat gebeurt is Karuna! maar gefeliciteerd met je nieuwe oude auto!! *\o/*

xManon_

Berichten: 6641
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Den Bosch

Re: Na 9 jaar laatste echte auto terug naar het baasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 22:17

Haha wat leuk en bijzonder!
Veel geluk met je autootje :D


karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-14 11:32

Even een flinke schop omhoog. :D inmiddels zijn we een jaar verder en is autootje toe aan zijn eerste apk in eigen bezit vandaag. Helaas net een telefoontje gekregen dat ie zonder reparatie afgekeurd is -O- maar dat is simpel op te lossen. Alleen nog een paar dagen autoloos nu. Niet fijn zonder koekblikje op de oprit, manlief reed vanmorgen weg en het deed gewoon zeer dat te zien. Ben nogal gehecht aan het oudje. Stom maar waar.

Afkeur is niet fijn maar het enige dat er aan mankeert is een remcilinder achter die wat lekt en dus vervangen moet worden omdat het een afkeur punt is. Een scheurtje in de benzine vulslang (stukje slang van 15 cm vervangen) en de schakelaar voor de koplampverstelling is stuk. En bekend was al dat de remschijf rechtsvoor afgedraaid moest worden. Dat is alles. :D geen roest, uitlaat perfect, automatische koppeling helemaal ok. heel netjes voor een 15 jaar oud koekblik dat afgelopen jaar erg grondig is gebruikt en volgens de garage ook nog heel wat jaren meekan. *\o/*

Inmiddels is blikje voorzien van de nodige tinkerbestikkering op motorkap, voorportieren en achterkant en Vier stoere dikke all weatherbanden waar ik heel blij mee ben. De banden waren al redelijk oud bij aanschaf en de bedoeling was ook om bij bandwisseling meteen all weathers erop te zetten. Zit een dik profiel op en rijdt bij blubber, mul zand en gladheid goed weg. Verder experimenteren met verduisterende folie, eerste poging deels mislukt omdat de folie krimpt. Als de achterraampjes en achterruit wat zon tegenhouden blijft hij nog koeler bij warm weer.

Wel zitten er al heel wat kilometers extra bij, ik stond gister met tanken op precies 47000.00 km betekend 10000 km afgelopen jaar bij elkaar gescheurd. Meer in een jaar dan de negen jaar ervoor. Met honden, 3 volwassenen, bagage, een fiets achterop en drie honden een eind weg rijden, en het raarste ooit vervoerd 180 kilo diepgevroren rundvlees en 30 kilo bot meenemen achterin. Autootje zat goed vol ermee. :')

Maandag kan ik hem weer ophalen en dan weer heel wat kilometers doortuffen.

Edit ook in de tussentijd de handelaar weten op te sporen die hem van me had gekocht 10 jaar geleden, blijkt hier maar 15 km verderop te zitten. De man wist nog precies welke auto het was, vond het toen zo verschrikkelijk naar de auto mee te moeten nemen. En was helemaal blij te horen dat auto weer terug was bij het baasje. Ook deze man was het nog nooit eerder tegengekomen in de 40 jaar dat hij autos verkoopt. Ook van hem moest ik blikje maar helemaal oprijden.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

janouk
Blogger

Berichten: 17851
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 13:14

*\o/* super

Meneer Anton M dressuur ZZ vaardigheid mennen
Aladdin L dressuur M vaardigheid mennen L2 dressuur
Madness, draver, 7 overwinningen, kilometer record 1.14.7
Janouk ZZ dressuur ZZ vaardigheid mennen

Tellie

Berichten: 16943
Geregistreerd: 07-11-04

Re: Na 9 jaar laatste echte auto terug naar het baasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 14:07

Je moet nu dan ook wel even je onderschrift aanpassen natuurlijk. :D

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-14 15:42

Nee die blijft even staan, is nog een rest 1 april onderschrift. :D want ik heb geen auto gewonnen toen.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Anoniem

Re: Na 9 jaar laatste echte auto terug naar het baasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 16:07

Oh wat een liefdevol auto baasje ben je :+: , lekker hem af rijden wat vast nog wel effe duurt met die kmetjes op zijn teller , ben wel benieuwd hoe ze er nou uitziet!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-14 17:35

Ik vergeet steeds fotos te maken. Ik hoop er volgende week aan te denken. Morgen is ie al klaar met reparatie alleen kunnen ze het niet afmelden voor de apk. Dat kan pas maandag helaas, dus nog een paar dagen wachten. En dan kan ik weer rondtuffen in de omgeving.

Vreemd gezicht de leenauto op de oprit. Al is dat ook een heel mooie, een metallic oranje panda met sportuitlaat _O- . onze tweede eigen auto was een rode panda oud model toen na onze ook volledig opgereden visa. Ook de panda is opgereden tot hij niet meer door de keuring kwam net als de visa.

En bij een panda ligt ons hart heel erg, deze Atos was tweede keus (al ben ik er heel erg blij mee, fijne autos) omdat we geen panda automaat konden vinden. als auto van manlief op is komt er zo goed als zeker een panda voor terug. Alleen dan een shift click versie (semi automaat). Maar een goede manier om een mooi lange proefrit te maken om te kijken of lange afstanden ook ermee gaan. Al hopen we dat zijn doblo nog lang meegaat. Die heeft nu 280000 km gereden en we gaan proberen hem tot zeker 500000 te krijgen als het met onderhoud tenminste te betalen blijft.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-16 18:04

Even een update omhoog. Ik voel me een slecht en ellendig baasje nu. -O- en zit met een dillema.

Kom net terug met toet van de garage voor een iets vroegere apk controle. En ai de leeftijd gaat opeens gelden nu. Voorremmen de blokken, schijven, klauwen en remleidingen moeten vernieuwd worden. Verder best een rij kleine dingen. Voorbanden zijn kaal en de beurt moet ook nog. Alles bij elkaar rond de 500 euro voor de apk en 200 voor de beurt. Eind juni mag ie anders niet meer rijden. Op zich niet heel duur maar ja toch dilemma

Mijn rolstoel bus transit heeft wel heel veel laswerk voor hij door de apk heenkomt. Met laswerk, beurt en andere materialen kom ik over de 800 euro uit en dat moet binnen een maand gebeuren anders is die ook apk afgekeurd.

Nu is mijn dilemma ik ga bijna 1500 euro kwijt zijn om beide autos weer ok te krijgen maar dan twee oudjes. Of ;( ruil ik beiden in tegen een rolstoelbus iets kleiner maatje dan de transit.

Garage gaat hard op zoek, ik heb een week nadenk werk. Dan gaat autootje op vakantie naar de garage en wordt geschorst tot einde apk tijd van de transit. En dan of in de reparatie of hij moet ingeslapen worden dan samen met de transit. Of iemand is nog op zoek misschien naar een gezelschaps auto voor in de wei. Vanwege de leeftijd is de kans namelijk klein dat een opkoper een dergelijk oud autootje nog gaat opknappen. Transit gaat mogelijk een leven in het oostblok leiden, daar kijken ze niet naar wat roest meer of minder,

Zo kl ote omdat ik in deze situatie zit onvrijwillig en nu dus met een naar probleem. Atos staat alweer een tijd eenzaam en alleen op de oprit en soms naast grote gele broer. Bah wil mijn gouden racemonster niet kwijt, en die gele banaanbak ook niet,

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, xSimonee en 203 bezoekers