6 kijkers voor mijn huis *update*

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

6 kijkers voor mijn huis *update*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-02 14:02

Wij hebben ons huis in de verkoop gezet. Door de economische omstandigheden en door het huisje zelf, dachten we dat het niet zo een vaart zal gaan lopen. Ons nieuw appartement zal pas in augustus 2003 worden opgeleverd. Maar er kwamen steeds meer kijkers bij. Dus dat was wel spannend. Ben net weer terug, want ik wilde er niet bij zijn (lijkt me ook beter voor de potentiele kopers). Er zijn er net 4 geweest. Morgen komen er weer twee kijken. Dus we zijn er benieuwd!

Ik hoop dat ze een bod gaan uitbrengen......
Laatst bijgewerkt door Prima op 20-09-02 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 14:10

Leuk he, huisje verkopen...
Al die pottenkijkers over de vloer, met plenty commentaar. en jij leeft daar dus al een paar dagen in een soort vitrine, want alles moet wel netjes blijven...je wilt immers niet dat je ondergoed onder het bed is blijven liggen Knipoog en de afwas drie stapels hoog staat als er vreemde mensen komen kijken ....

Succes met de verkoop!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 14:13

VRESELIJK! iedere keer heel je huis op orde moeten hebben omdat er mensen komen kijken. YEK

De hond is de betere mens

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 14:15

Dat klinkt positief ! Heb je in ieder geval wat lucht voor je met een dubbele hypotheek opgezadeld zit. Maar aan de andere kant.. heb je dan niet zoiets van hummm, voor hoeveel zou ik ´m volgend jaar dan kunnen verkopen?

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-02 14:17

Nou ik vind het wel spannend. Laat het trouwens net zo zijn dat ik drie dagen geleden van de trap af ben gekukeld waardoor ik de trapleuning los heb getrokken. Die heb ik nog niet gefixed. Jammer dan, want ik heb echt heel veel gedaan de laatste weken om zo een beetje alles fatsoenlijk te krijgen. Naast de trapleuning kan je weinig commentaar leveren denk ik. (maar ik weet niet wat de andere denken). Spannend is het wel. (ik hoop niet dat ze allerlei laatjes hebben opengetrokken *LOL* )

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 14:24

Prima schreef:
. (ik hoop niet dat ze allerlei laatjes hebben opengetrokken *LOL* )

Hoezo, wat komt er dan allemaal te voorschijn? grinnik...... allemaal spannende foto's en plaatjes, gebruiksdingetjes?

De hond is de betere mens


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 14:28

Hahahaha Succes Prima... heb het nu al 2x eerder gedaan een huis verkopen, ons vorige huis was in een paar wk voor de vraagprijs verkocht.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-02 15:45

Nou, dat verwacht ik niet, maar ff iets onder de vraagprijs, dat zal prima zijn.

Als ze die laatjes opentrekken komen ze alle dingen tegen die normaal op en rond de tafel liggen en ook idd wat andere niet nader te noemen items.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 16:22

Spannend hoor! Veel succes met de verkoop, en om je huis netjes te houden...

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

assie

Berichten: 9476
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 18:00

Prima schreef:
Laat het trouwens net zo zijn dat ik drie dagen geleden van de trap af ben gekukeld waardoor ik de trapleuning los heb getrokken. Die heb ik nog niet gefixed.

Haha *LOL* Is dat die trapleuning die toen ik er was (al heel lang geleden) ook al los zat Verward *LOL* Foei toch! Heb je die nog stééds niet gemaakt Lachen

Heel veel succes met de verkoop iig, het is een superleuk huisje vind ik! Logisch dat er zoveel mensen staan te springen Knipoog

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 18:05

Succes met de verkoop van je huis Prima. En wel het huis netjes houden en niet alles overlaten aan Nappie Haha!

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Belker

Berichten: 15258
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 07:17

heb je al reacties terug gehad? Ben el nieuwsgierig. Waar ga je dan tijdelijk wonen? Bij Nappie op zolder?

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 07:58

Hebben ze in Nederland het "open huis" al ontdekt?

In Finland wordt er gewoon een tijd in de krant gezet wanneer het huis openstaat voor bezichtiging. Dat is dan meestal op zondagmiddag. Niet alleen een geweldige manier om veel bekijks te trekken, maar ook goed voor potentiele kopers. Wij hebben dat heel vaak gedaan. Zo kwamen we ook per ongeluk bij het huis uit waar we nu wonen. We wilden al niks meer kopen, totdat "het huis" voorbijkwam. 1 week na bezichtiging was het bod al aangenomen. Maar goed ook, want iemand anders was bereid meer te betalen Haha! Overigens, toen wij naar ons huis gingen kijken, liepen er zo'n 20 gezinnen door het huis heen.. Minstens drie kwamen terug voor een tweede bezichtiging (wij namen een expert mee). Wij boden snel, redelijk scherp (maar 7% van de prijs af) en kregen het mee..

Verkoop aan de andere kant was hetzelfde verhaal, alleen was het bod maar 1,5% lager dan de vraagprijs...

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 08:07

Ja hoor, open huis heb je hier ook wel. Volgens mij trouwens nog niet zo heel erg lang...
Wij hadden het wel handig toen we ons huis kochten, want we kwamen uit een huurhuisje. Hadden we tenminste niks te verkopen.

Succes Prima met de verkoop!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 09:12

Nou leuk hoor, wij hebben ons huis al acht maanden of langer te koop staan en hier ligt dus echt alles plat! Hebben we twee dure huizen in de hypotheek wat zowat niet te trekken is. Some guys have all the luck....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 12:02

Joost van Gestel schreef:
Citaat:
Minstens drie kwamen terug voor een tweede bezichtiging (wij namen een expert mee). Wij boden snel, redelijk scherp (maar 7% van de prijs af) en kregen het mee..
Verward Verward (krijg visioenen van een Finse blokhut-bouwpakket)

Enfin, prima veel succes en die trapleuning is alleen maar heel onhandig als je tijdens het verhuizen allerlei grote objecten door het trapgat moet zien te krijgen!

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 14:45

Abby, bij wijze van spreken maar.. Een huisje van 275 m2 kan je niet even in je kofferbak stoppen Haha!

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 14:54

Wij gaan de boel binnenkort ook te koop zetten. We hebben pas nieuwbouw, zitten hartje Rotterdam, dus ik denk dat de verkoop wel gaat lukken. De nieuwbouw tegenover ons zat in no-time vol, zijn kleine huizen voor veel geld. Ons huis is veel groter, voor waarschijnlijk wat minder geld, dus moet te doen zijn Haha!

Succes met de verkoop Ilona en Pima.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 15:06

Joost van Gestel schreef:
Citaat:
Abby, bij wijze van spreken maar.. Een huisje van 275 m2 kan je niet even in je kofferbak stoppen


ooohhhh... Knipoog Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 17:17

Prima schreef:
Nou, dat verwacht ik niet, maar ff iets onder de vraagprijs, dat zal prima zijn.

Als ze die laatjes opentrekken komen ze alle dingen tegen die normaal op en rond de tafel liggen en ook idd wat andere niet nader te noemen items.



Er is dus de vraagprijs geboden, alleen is er een maar................. Het is een particulier, zonder makelaar en hij heeft z'n hypotheek via internet uitgerekend dus is het een beetje moeilijk om er vanuit te gaan of ie idd wel daakrachtig genoeg is om de vraagprijs te betalen. Het zou onwijs K*T zijn als het afkets omdat hij de financiering niet rond krijgt Frusty Dus bokkers even duimen dat alles goed gaat................

Trouwens ik ga jullie toch echt niet vertellen wat er allemaal in onze laadjes zit Haha! Knipoog

assie

Berichten: 9476
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 17:25

*duim duim duim* Ik hoop heel hard dat het door gaat Party!!

*duim duim duim*

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-02 15:43

assie"]
[quote="Prima schreef:
Laat het trouwens net zo zijn dat ik drie dagen geleden van de trap af ben gekukeld waardoor ik de trapleuning los heb getrokken. Die heb ik nog niet gefixed.

Haha *LOL* Is dat die trapleuning die toen ik er was (al heel lang geleden) ook al los zat Verward *LOL* Foei toch! Heb je die nog stééds niet gemaakt Lachen

Heel veel succes met de verkoop iig, het is een superleuk huisje vind ik! Logisch dat er zoveel mensen staan te springen Knipoog
[/quote]

Zo heb eindelijk de tijd om te reageren op dingen.
Ik had het al gemaakt, maar nu is het wederom kapot, die trap leuning. Verder kan ik melden dat iemand de vraagprijs heeft geboden en ik/wij zijn vandaag accoord gegaan op dit bod. Dus we zijn als het goed is dakloos vanaf de 15de december. Verder heeft hij niet om een voorbehoud financiering gevraagd, dus we gaan ervan uit dat hij over de brug kan komen!

Als iemand nog een suggestie heeft voor deze omgeving om 8 maanden te overbruggen, dan hoor ik het graag!!

Xono: Ilona?! je bedoelt Tessa!

Jurga, jeetje, nou ik heb dan idd erg gelukt. Ik had hem wel vrij scherp geprijsd in de markt gezet omdat ik er gewoon vanaf wilde. Dus alles is te verkopen voor de juiste prijs. Ook hielp het als dat ons appartement in een bijzonder goeie staat is met hoogwaardige materialen en geen piekepoelie gamma sh*t.

Dus jippie, we zijn in een juichstemming!

En oja Greetje in dit geval was het ik die het meeste heeft gedan om het huis in orde te krijgen.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 15:47

Ha fijn Prima en Nappie dat het gelukt is.Lekker gevoel zeker Knipoog Nu maar hopen dat jullie snel iets vinden om de tijd even te overbruggen.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-02 16:29

Mmm, dat hopen wij ook ja!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 16:34

Hmmm, 't huis van mijn ouders (ook in Baarn) staat al sinds december te koop voor een kleine 6 ton k.k. Kijkers zat maar echte hollanders hé; kijken, kijken maar niet kopen. Iig fijn voor jullie, dat jullie wel het geluk hebben gekregen. Een collega van mij heeft sinds 3 maanden twee huizen, twee hypotheken en over twee maanden als het goed is één baby. En hun huis staat al sinds februari te koop voor 295

Ach, ik kan überhaupt geen huis kopen dus hoef ik me over die financiën ook geen druk te maken. Behalve dan dat ik formeel dakloos ben wanneer mijn ouders hun huis wél verkopen want dan vertrekken ze naar België. "t is gewoon ruk in deze regio: geen huurhuis te krijgen in jouw prijscategorie en te weinig verdienen om iets te kunnen kopen.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Ann, AnoukS_, Cavaletto, Galaika, HopeMyDay, IASCrawler, JoyenUnory, Laura1982, mala26, moralian, Mrskiwi, oscar1996, Paardennamen, Wispeltuur, x_Ilse_x en 76 bezoekers