Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Gini
Berichten: 17885
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-13 12:29

Tuurlijk gaat die derde spikkel er nog bij.
Mij was het ook absoluut niet alleen om de afwisseling te doen, want die was er daarvoor ook al wel. Mij was het meer erom te doen dat zonsondergangfoto's, Haflingers/Tinkers/... met wapperende manen, speciale klederdracht shoots (je kent het wel, die typische plaatjes) niet meer sowieso in Uitgelicht komen, zonder dat er verder eigenlijk iets speciaals aan het topic is.


Jannepauli

Berichten: 10818
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:31

Citaat:
Alleen die is al sinds haar 3de kaal

Huh? Een naaktpaard?

Een mening maakt geen slachtoffers. Het met geweld verdedigen of bestrijden van een mening wel.

In de meeste gevallen is de inhoud van mijn post belangrijker dan 'de toon' waarop deze geschreven is!

Urielle

Berichten: 50066
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:37

alopecia areata

May the odds be ever in your favor.
Wrangler 22-04-2003 * 02-11-2015

Caatje87

Berichten: 1262
Geregistreerd: 10-07-08
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:37

Toch wel grappig dat ik al 30x heb gezegd dat ik het niet erg vind, maar dat het nu opviel door dit topic.
Daar wordt dan niet op gereageerd, alleen het negatieve wordt er weer uitgehaald.

Ik heb het topic nog niet gezien, maar ben heel benieuwd naar het blinde paard met of zonder spikkels.

Antares Z1 startgerechtigd
Weston M1 + 1
Caddy M1+6 Verkocht
Picasso eindstad M1 met winst.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78414
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:39


Een ster was je altijd al, nu zul je als een ster aan de hemel fonkelen.
Dotje, 5 mei 2009- 21 januari 2010

[IM] Dag lieve Neon...
[IM] Dag lieve Michael, zeg je hallo tegen Neon?

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:40

Niet alles té serieus nemen, zie de smileys ;)

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Gini
Berichten: 17885
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-13 12:43

Verdorie zeg, ik was er echt mee weg. Was die Latijnse term al aan het Googelen.

Xip

Berichten: 309
Geregistreerd: 25-01-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 13:20

Ik geloof dat ik het topic van het blinde paard ook had getemd :j
Leuk als die erbij komt te staan!

20.03.'97-13.01.'10 < 3
Not my division

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78414
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:48

Er waren meerdere die dat topic getipt hadden, jullie waren niet de enige 2. :)

Gini, je hebt op de verkeerde latijnse term gegoogled, het is gewoon kalius netius. :') Oftewel, kale neet.

Een ster was je altijd al, nu zul je als een ster aan de hemel fonkelen.
Dotje, 5 mei 2009- 21 januari 2010

[IM] Dag lieve Neon...
[IM] Dag lieve Michael, zeg je hallo tegen Neon?

Mondy

Berichten: 11787
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:53

Hahaha volgens mij krijgt die bij elk topic wel een tem :j Logisch ook hoor, is zo'n speciaal paard :)

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.

Jannepauli

Berichten: 10818
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 16:58

Neonlight schreef:
Er waren meerdere die dat topic getipt hadden, jullie waren niet de enige 2. :)

Gini, je hebt op de verkeerde latijnse term gegoogled, het is gewoon kalius netius. :') Oftewel, kale neet.


Goedzo, hoe meer mensen het met elkaar eens zijn, hoe minder klachten als 'dit vind ik niet leuk'.. toch :))

Een mening maakt geen slachtoffers. Het met geweld verdedigen of bestrijden van een mening wel.

In de meeste gevallen is de inhoud van mijn post belangrijker dan 'de toon' waarop deze geschreven is!

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 07:25

na het lezen van alle reacties, snap ik dat ik zo vaak in uitgelicht heb gestaan met mijn niet gestippelde appaloosa die zowel western als spaans tuig had wapperende manen en staart en blind is ook nog ik voldoe wel aan de critiria geloof ik hahahhaa.

Nee ff serieus ik vind dat er best veel wisselend aanbod is en wat maakt het uit of er een tinker met bloemen in het haar uitgelicht staat
of 2 appaloosa's ik kijk altijd alle uitgelicht topics en vaak daardoor de profielen van de mensen ook nog.
verder kijk ik soms ook nog verder in de groep waar het in stond wn-itp itp etc
en reageer op meer je kan zelf temmen dus je kan zorgen dat je favo topic erin komt ;)

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

fransje23

Berichten: 15302
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 07:55

Vandaag echt een leuke Uitgelicht!

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 07:55

Ja, vind ik ook! Leuke dingen staan erin :)

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 09:31

Amanda schreef:
Nog een vraag die ik voor jullie heb. Er wordt hier aangegeven om verder te kijken dan de ITP fora. Ik neem zelf al wel eens MD, VVDD en BEU mee.
Maar hoe bijvoorbeeld met discussiefora om te gaan? Iemand gaf al het 'Aan de teugeltopic' op RT aan. Mensen worden dan uitgenodigd voor een discussie ipv alleen maar reageren op mooie foto's. Maar er zullen mensen zijn die wel op die manier reageren (oooh, wat loopt hij netjes!), terwijl dat niet is toegestaan en ook niet wenselijk denk ik.
Is het wel wijs om deze fora in Uitgelicht op te nemen? Dit geldt ook voor topics van RT-HAW. Hier is het verplicht om rijtechnisch commentaar te geven en niet alleen maar op de mooie foto's te reageren. Is het wel handig om deze op te nemen in Uitgelicht?

En hoe zit het met HK topics? Is het wenselijk als mensen ineens binnenvallen om alleen op de foto's te reageren?
Is IM ook een optie? Ik heb het er nu wel eens op geplaatst, maar vinden mensen dat wel fijn als hun paard net is overleden en hij/zij verschijnt ineens op de voorpagina?

Ik hoor graag jullie mening :j


Ja, dat was ik! :j
Denk dat dat wel mee valt. Mensen komen uiteraard als eerste bij de OP, en als daar even naar gekeken word...
We hebben vaak dat het er 'stil' is. Dat is jammer, want er zitten mensen in dat topic die echt verstand hebben van het 'aan de teugel' lopen, en alles wat daarmee te maken heeft. Mensen die jureren t/m Z niveau, en sinds ik actief mee doe in dat topic heb ik zelf onwijs veel geleerd. :j Het enige wat je als bokker moet doen is een foto('s) plaatsen van jouw en je paard, zeggen wat je ziet, hoe je paard aanvoelde, wat zie je aan je paard? Wat zie je aan je eigen houding? En daar krijg je 'kritiek' op, waar je als ruiter veel aan kan hebben. Daarbij komen er zowel Dressuur- / spring- en zelfs western- foto's voorbij in het topic.
Ik denk dat als het topic wat populairder zou zijn, er weer heel wat BLIJE (dat hebben wij tot ons motto benoemd: Blij rijden is Fijn rijden.) bokkers voorbij komen op bokt. :j

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

Amable

Berichten: 9676
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 09:57

Maar owee als je geen cap op hebt... Ik denk overigens dat uitgelicht niet de plek is om meer bokkers te bereiken voor een topic als dit. Daar is het bnb (bokt nieuws bulletin) geschikter voor.

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 09:59

Er zijn er idd bij die dan geen oordeel geven, maar dat kan ik ergens wel begrijpen.
Duidelijke redenen zijn daar ook voor gegeven. Jonge kinderen die dat zien, veiligheid..

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D

Berichten: 41333
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 10:12

Amable schreef:
Maar owee als je geen cap op hebt... Ik denk overigens dat uitgelicht niet de plek is om meer bokkers te bereiken voor een topic als dit. Daar is het bnb (bokt nieuws bulletin) geschikter voor.

Misschien ben ik de enige, maar dat lees ik echt niet.

Caatje87

Berichten: 1262
Geregistreerd: 10-07-08
Woonplaats: Nijkerk

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 10:18

Super leuke uitgelicht vandaag!
En ik vind dit toch wel een heel ander stippeltjes paard hoor :) Die had ik niet verward met die andere :P

Die shetjes met die kinderen zijn ook echt leuk!

Antares Z1 startgerechtigd
Weston M1 + 1
Caddy M1+6 Verkocht
Picasso eindstad M1 met winst.

fransje23

Berichten: 15302
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 10:55

Ik vind het verzamletopic met de paarden boven de 20 ook erg leuk. Zie je toch dat er nog een hoop krasse knarren zijn en dat ene paard niet is afgeschreven met 15 jaar. Vraag mij alleen af of het geschikt is voor Uitgelicht.

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid


Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78414
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 10:58

_San87_ schreef:
Amable schreef:
Maar owee als je geen cap op hebt... Ik denk overigens dat uitgelicht niet de plek is om meer bokkers te bereiken voor een topic als dit. Daar is het bnb (bokt nieuws bulletin) geschikter voor.

Misschien ben ik de enige, maar dat lees ik echt niet.


Nee hoor, je bent niet de enige, want het BNB is er al enkele maanden niet meer, zie ook [FZ] [Dienstmededeling] Bokt Nieuwsbrief.

Een ster was je altijd al, nu zul je als een ster aan de hemel fonkelen.
Dotje, 5 mei 2009- 21 januari 2010

[IM] Dag lieve Neon...
[IM] Dag lieve Michael, zeg je hallo tegen Neon?

Amable

Berichten: 9676
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 11:21

Ach verrek, da's waar ook. Ik begon me al af te vragen of het niet weer tijd werd om hem uit te brengen :o Ik vond het wel altijd erg leuk om even door te lezen!

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 20:34

Wat betreft het verzameltopic, dat is een technisch probleem. Ik kan daar maar 1x een foto uit gebruiken, vanwege de code die op het topic staat en de mogelijkheid tot maar 1x uploaden van een foto per topic. Dat gaat 'm dus niet worden :n

Verder wil ik jullie bedanken voor de massale tems. Maar om het een beetje overzichtlijk te houden wil ik jullie vragen om in ieder geval op de datum te letten. Topics mogen maar maximaal 10 dagen oud zijn en ik kom nu topics van bijvoorbeeld eind mei tegen in de tems. Nogmaals, het is top dat er zoveel getemd wordt! De komende 4 dagen hoef ik zelf niet meer te zoeken :D
Maar de datum is wel iets om even op te letten :j

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

MiReRe
Berichten: 1237
Geregistreerd: 23-12-11

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 01:23

Of het was altijd al prima, of er is meteen iets gedaan met de kritiek, want op dit moment staat er Western, voltige, een IJslander, een veulen en een mooi wit paard in uitgelicht.

Heb niet meer het hele topic doorgelezen, sorry. Wellicht dat het al genoemd was.
In elk geval bedankt, moderator!
Ook al had ik sowieso geen klachten, het lijkt toch of de kritiek serieus genomen is.

Zangles in Utrecht/ Utrechtse Heuvelrug.
Pb voor info

Jannepauli

Berichten: 10818
Geregistreerd: 21-03-05

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 06:40

Waar sommigen over moddies klagen, mag hier idd wel eens gezegd worden hoe top Amanda in dit topic gereageerd heeft! Niet omdat we onze zin kregen, maar vooral door haar open en goede uitleg hoe het achter de schermen werkt, haar positieve inslag en bereidheid om mee te denken.
Dat noem ik nog 's een top-mod! +:)+

Een mening maakt geen slachtoffers. Het met geweld verdedigen of bestrijden van een mening wel.

In de meeste gevallen is de inhoud van mijn post belangrijker dan 'de toon' waarop deze geschreven is!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers