Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 20:10

NathalietjeB schreef:
maar dames waarom moet er altijd een paard bij staan bij uitgelicht van mij mag t ook echt wel een keer iets heel anders zijn dan paarden shoots want ook worden er andere soorten foto's geschoten die niet alleen maar over paarden gaan
bedoel t normale leven draait ook niet om alleen paarden :o

Is ook zo maar Bokt is in beginsel altijd nog een paardenforum. Begrijp me niet verkeerd, vind het super dat je het ook over andere dingen kunt hebben, maar mensen melden zich daar niet voor aan.

Edit // Mondy was me voor. :D

Lipydo

Berichten: 4202
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 20:14

Ben gewoon oprecht verbaasd door sommige reacties.
Dat er überhaupt ter sprake komt wat 'eerlijk' is (op een forum) := Populariteitsmentaliteit, alles! Het gaat om een site waarin o.a. kennis wordt gedeeld, soort Facebook maar dan anders. Ti's geen wedstrijdje waar je zoveel mogelijk Bokkers moet werven hoor haha.

Sorry.
Ben al weg.

F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 20:15

Ik weet niet of het al genoemd is, en verder interesseert uitgelicht me erg weinig en heb ook nog nooit een topic opgegeven geloof ik, maar what about vriendjespolitiek?

princequillo
Fotograaf

Berichten: 2449
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 20:23

Laurie schreef:
NathalietjeB schreef:
maar dames waarom moet er altijd een paard bij staan bij uitgelicht van mij mag t ook echt wel een keer iets heel anders zijn dan paarden shoots want ook worden er andere soorten foto's geschoten die niet alleen maar over paarden gaan
bedoel t normale leven draait ook niet om alleen paarden :o

Is ook zo maar Bokt is in beginsel altijd nog een paardenforum. Begrijp me niet verkeerd, vind het super dat je het ook over andere dingen kunt hebben, maar mensen melden zich daar niet voor aan.

Edit // Mondy was me voor. :D

Als je het zo bekijkt kun je net zo goed alle andere niet-paardgerelateerde delen hier op het forum weghalen. Het is een paardenforum, dus moeten we het ook daar niet over hebben. Dit is inderdaad een paardenforum, maar als er al zoveel niet-paardgerelateerde onderwerpen zijn hier op Bokt vind ik dat bijzondere foto's ook gewoon op de voorpagina moeten kunnen.

Sky

Berichten: 5068
Geregistreerd: 04-08-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 20:29

Ik vind uitgelicht echt prima zoals het nu is. Mooie afwisseling tussen puur mooie platen en topics met bijzondere verhalen.. :)

Mondy

Berichten: 11821
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 20:34

Het nergens anders over hebben is ook wel heel erg overdreven :/
Als je gaat uiteten wil je toch ook alleen het eten van het restaurant op de kaart ?
Als je een nieuwe auto wilt kopen ,wil je toch ook foto's van de auto's ipv foto's van het picknick uitje van de buurvrouw van de directeur zien ?

Dit is een paardenforum, dat je zelf graag andere foto's wilt zien snap ik maar dan klik je op desbetreffende topics.
Krijg echt het idee dat menig bokker lui aan het worden is van uitgelicht. Alleen de topics die daar in komen worden aangeklikt, dus daar moeten alle foto's in die jullie graag willen zien... Waarom niet gewoon zelf allerlei topics openen en op reageren ? Mensen die als gast op bokt komen "horen" paardgerelateerde foto's te zien. Daarom zijn ze op bokt terecht gekomen.

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 20:42

Ik zou vanavond nog reageren. Heb ook net alles via mobiel zitten lezen en zie een heleboel interessante dingen voorbij komen.
Maar ik zit nu misselijk van de pijn op de bank en vrees dat ik zo naar de HAP mag omdat paardlief op mijn teen is gaan staan.
Mijn reactie komt later en wil er graag met jullie over brainstormen, maar vanavond wordt het niet meer, sorry Y;(

Ik wil jullie wel vragen het positief in te steken en niet te katten op elkaar. Ik wil er serieus mee aan de gang en vind het ook oprecht leuk dat jullie mee denken. Niet iedereen is hetzelfde en zoveel mensen zoveel meningen. Dat kan wel eens afwijken van de jouwe, maar hoeft geen reden tot katten te zijn :)
Gelukkig doen de meesten dat, vind de sfeer hier goed en wil dat graag zo houden :)

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 20:45

Sterkte Amanda! :(:)

Gini
Berichten: 17898
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-13 20:46

Oei Amanda, beterschap!

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 20:48

Bedankt. Komt wel goed hoor. Denk dat we allemaal wel weten hoe het voelt :D
Hoop alleen maar dat ie niet gebroken is. Dat komt nu écht niet uit :+

Iris82

Berichten: 39848
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 20:51

F_Orumster schreef:
Ik weet niet of het al genoemd is, en verder interesseert uitgelicht me erg weinig en heb ook nog nooit een topic opgegeven geloof ik, maar what about vriendjespolitiek?


Ja daarom zijn er ook zoveel haflingers op Uitgelicht.
Amanda heeft ook een haflinger. :j

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 20:51

Iets breken komt nooit uit Amanda :')

xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 20:54

Iris82 schreef:
F_Orumster schreef:
Ik weet niet of het al genoemd is, en verder interesseert uitgelicht me erg weinig en heb ook nog nooit een topic opgegeven geloof ik, maar what about vriendjespolitiek?


Ja daarom zijn er ook zoveel haflingers op Uitgelicht.
Amanda heeft ook een haflinger. :j

Wat een onzin?

Mensen met een leuke schrijfstijl en een goede fotograaf worden sneller bekend, topics worden door de mensen die dit weten eerder getemd (want ja, als je iemand haar stijl leuk vind, vind je zo goed als al haar topics leuk, logisch).
Net als bij een paard met een sjieke uitstraling volgens vele bokkers, deze worden ook vaker getemd ("Hey daar heb je paard ... weer, even kijken. Oh wat een leuke foto's weer, gelijk temmen.")
Het is heel logisch dat sommige mensen vaker in uitgelicht komen, tja, vind ik ook niet erg, maar dan wel graag met andere foto's.

Laurahh

Berichten: 4200
Geregistreerd: 24-08-09
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 20:57

Iris82 schreef:
F_Orumster schreef:
Ik weet niet of het al genoemd is, en verder interesseert uitgelicht me erg weinig en heb ook nog nooit een topic opgegeven geloof ik, maar what about vriendjespolitiek?


Ja daarom zijn er ook zoveel haflingers op Uitgelicht.
Amanda heeft ook een haflinger. :j


Oja en dat betekent natuurlijk ook direct dat ze niet meer objectief kan kijken en nadenken :n

Ik heb zelf ook 2 haffies, maar er zijn maar weinig haflingers die mij aanspreken en die ik leuk vind hoor..
Dat zegt echt niet alles en Amanda is volwassen genoeg om de topics gewoon uit te kiezen op de criteria die omschreven zijn..

Lekker kortzichtig om zo te vooroordelen :\

Marjo

Berichten: 37207
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 20:59

Dames, volgens mij maakt Iris een grapje :P

Iris82

Berichten: 39848
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 21:00

Sorry, ik kon het het echt niet laten. :oo :P

Natuurlijk is er geen sprake van vriendjespolitiek, ik ken Amanda lang genoeg om niet te twijfelen aan haar integriteit wat betreft dit soort zaken.

Beterschap met je teen btw. ;)

Xip

Berichten: 309
Geregistreerd: 25-01-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 21:02

Laurahh schreef:
Iris82 schreef:
Ja daarom zijn er ook zoveel haflingers op Uitgelicht.
Amanda heeft ook een haflinger. :j


Oja en dat betekent natuurlijk ook direct dat ze niet meer objectief kan kijken en nadenken :n

Ik heb zelf ook 2 haffies, maar er zijn maar weinig haflingers die mij aanspreken en die ik leuk vind hoor..
Dat zegt echt niet alles en Amanda is volwassen genoeg om de topics gewoon uit te kiezen op de criteria die omschreven zijn..

Lekker kortzichtig om zo te vooroordelen :\

Ik denk dat Iris sarcastisch was :')
foei, volgende keer tags gebruiken!

@amanda: beterschap met de teen!

xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 21:03

Maar volgens mij meende forumster het wel...

F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 21:05

xSlvna schreef:
Maar volgens mij meende forumster het wel...

Euh? Ik ken Amanda niet, mijn opmerking had geen ondertoon. Ik vroeg het me gewoon af.
Zou fijn zijn als ik niet beticht werd van valse ondertoontjes.

@Amanda, balen zeg, beterschap.

Iris82

Berichten: 39848
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 21:08

Persoonlijk vind ik Uitgelicht een ware aanwinst. Ik vind het leuk om op een makkelijke manier leuke topics te bekijken. Ik vind het ook leuk dat het niet allemaal superhippe foto's zijn, maar ook leuke verhaaltjes. Neem bijvoorbeeld die Ijslander. Dan denk ik niet: 'Wauw wat een prachtige foto's' maar meer 'Wow, die heeft haar Ijslander goed aan het lopen. Ook leuk soort van opgericht.' en het leven gaat weer verder.

Ik zou het zeker kunnen waarderen wanneer er ook andere topics bij Uitgelicht verschijnen die indirect natuurlijk met paarden te maken hebben. Beide foto's die je gekozen hebt zou ik het aanklikken waard vinden omdat ik Uitgelicht sowieso eigenlijk al best 'hoog heb staan'. Ik weet dat wat er achter mn muisklik komt, de moeite waard is dus die moeite wil ik er ook wel voor doen.

F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 21:08

Ik doel overigens niet op populariteit van iemand die mooie pakkende topics maken kan, maar wel als er acties rondgaan zoals bv foto stem topics, waar mensen vragen of anderen willen stemmen.

hannah41

Berichten: 3466
Geregistreerd: 08-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 21:09

Er staan inderdaad veel zonsondergang topics bij en veel topics met trouwjurken. Verder vind ik het eigenlijk wel goed zoals het is, meestal veel diversiteit. Ik ben er wel tevreden over, de modjes doen ook maar hun best. ;)

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 21:10

Haha Iris :D

Vriendjespolitiek, niet bewust in ieder geval. Ik kijk zelden wie de fotograaf of TS is. Dan zou ik wel heel veel vrienden hebben :D
Ik ken wel veel bokkers, loop ook al 11 jaar op het forum rond. Maar daar selecteer ik niet op :n
Enige wat wel eens voorkomt is dat iemand een link van een topic in een HK topic post en dat ik er een foto uit haal. Maar die topics staan net zo goed in de lijst die ik heb en zou dan ook naar boven komen :j
Dus niet specifiek vriendjestopics nee. Zo oneerlijk ben ik niet ingesteld :)
En ja, ik heb ook wel eens foto's uit een eigen topic geplaatst als ze Uitgelichtwaardig waren. Maar ook omdat ze dan gewoon mooi in het rijtje passen. En western, dus vaak een afwisseling op de rest :D
Maar dat is ook zeker niet elk topic van mezelf. Die beoordeel ik net als die van ieder ander (behalve dat ik mijn paard natuurlijk wel net wat knapper vind dan de rest :D )

*gaat nu echt een pijnstiller innemen en even de huisarts bellen*
Morgen ga ik er echt verder op in, maar moet nu even iets anders doen :+

Iris82

Berichten: 39848
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 21:10

F_Orumster schreef:
Ik doel overigens niet op populariteit van iemand die mooie pakkende topics maken kan, maar wel als er acties rondgaan zoals bv foto stem topics, waar mensen vragen of anderen willen stemmen.


Maar veel tems op een bepaald topic wil nog niet zeggen dat ze door de eenkoppige ballotagecommissie komen he?

wennie19

Berichten: 1250
Geregistreerd: 06-05-07
Woonplaats: zwaag

Re: Kritischer zijn betreft Uitgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 21:22

ik kijk niet eens meer naar uitgelicht omdat ik ook het idee had dat het toch vaak van het zelfde is en sommige mensen er vaak in staan. Vindt het veel leuker om naar de topics te kijken waar niet al door 80 mensen op gereageerd is